==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Σύστημα πληροφοριών μάρκετινγκ

Προϋποθέσεις για ένα χρήσιμο σύστημα πληροφοριών μάρκετινγκ
Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ είναι ένα λογικό σύστημα για τη συλλογή στοιχειών τόσο από μέσα όσο και έξω από μια επιχείρηση. Αποστολή του συστήματος αυτού είναι να συγκεντρώνει πληροφορίες και στη συνέχεια να τις παρουσιάζει στα στελέχη Μάρκετινγκ κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι σε θέση να λαμβάνουν γρήγορες και σωστές αποφάσεις.
Για να είναι όμως χρήσιμο ένα σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ, θα πρέπει να πληροί τρεις προϋποθέσεις:
  • Τα στοιχεία πρέπει να είναι πρόσφατα. Για να μπορεί η επιχείρηση να παρακολουθεί τις ραγδαίες αλλαγές του περιβάλλοντος, πρέπει να δημιουργήσει ένα μηχανισμό συλλογής στοιχείων σε τακτά χρονικά διαστήματα, καταφέρνοντας έτσι οι πληροφορίες να είναι πάντα πρόσφατες. Το σύστημα πληροφοριών αναβαθμίστηκε με τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Τώρα η επιχείρηση έχει στη διάθεση της στοιχεία π.χ. σχετικά με τα αποτελέσματα των πωλήσεων και μάλιστα αναλυτικά κατά τύπο, μέγεθος, χρώμα κτλ. Η πληροφόρηση αυτή είναι πολύ βασική για τον σωστό προγραμματισμό της παραγωγής με προϊόντα που έχουν ζήτηση στην αγορά.
  • Τα στοιχεία θα πρέπει να προέρχονται τόσο από μέσα, όσο και έξω από την επιχείρηση. Οι πληροφορίες μέσα από την επιχείρηση μπορεί να περιλαμβάνουν στοιχεία σχετικά με τις πωλήσεις, το κόστος, το ύψος των αποθεμάτων κ.α Πληροφορίες έξω από την επιχείρηση μπορεί να περιλαμβάνουν στοιχεία σχετικά με τη γενική οικονομική κατάσταση, τις πωλήσεις και το κόστος των ανταγωνιστών, καθώς και τις αλλαγές στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
  • Τα στοιχεία θα πρέπει να μετατρέπονται σε χρήσιμες πληροφορίες. Δηλ. ανάλυση και σύγκριση στοιχείων για σωστή πληροφόρηση που θα οδηγεί στην εξαγωγή ορθών συμπερασμάτων και τη λήψη κατάλληλων αποφάσεων. Παράδειγμα:  τα στελέχη Μάρκετινγκ χρησιμοποιούν τα στοιχεία για τη σύγκριση των πωλήσεων. Ένας προϊστάμενος πωλήσεων, μπορεί να θέλει να δει πως πήγαν αυτή την περίοδο οι γυναικείες μπλούζες, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Αυτή η πληροφορία μπορεί να καθησυχάσει τον προϊστάμενο πωλήσεων, αν το τμήμα του πηγαίνει καλά, ή μπορεί να τον ενεργοποιήσει για να λάβει κάποιες διορθωτικές αποφάσεις, αν τα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα.