Τι είναι το newsletter
Θέλουμε, μαζικά, μέσω email να ενημερώσουμε τους πελάτες μας, τους προμηθευτές
ή ακόμη και δυνητικούς – leads πελάτες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης
μας.
Η μαζική αποστολή email λέγεται newsletter. Η μαζική αποστολή email γίνεται
μόνο μέσω newsletter και όχι με το outlook, Gmail, hotmail, yahoo κα.
Πως γράφουμε ένα σωστό και
αποτελεσματικό newsletter;
Ακολουθούμε τις παρακάτω τεχνικές:
Προκλητικό – to the point – θέμα
email
Σκεφτείτε πολύ καλά ποιο θα είναι το κύριο θέμα σας. Είναι προτιμότερο να
στείλετε 3 διαφορετικά newsletter με ένα συγκεκριμένο θέμα το κάθε ένα, παρά
ένα newsletter το οποίο αναφέρει τρία θέματα.
Επίσης το θέμα σας πρέπει να είναι ότι πιο απαραίτητο για τον παραλήπτη και
να είναι διατυπωμένο και με πολύ προκλητικό τρόπο.
Εικόνα Κεφαλίδας
Βρείτε μια εικόνα από βιβλιοθήκες εικόνων, ή ιδανικά βάλτε μια δίκη σας
φωτογραφία. Της εταιρείας σας, της ομάδας, ή του event.
H εικόνα πρέπει να είναι απλή και ωραία. Όχι ακραία και προκλητική, γιατί
σκεφτείτε ότι ο παραλήπτης, για να άνοιξε το newsletter σας σημαίνει ότι ψάχνει
για το θέμα και δεν έχει ανάγκη να εντυπωσιαστεί από κάτι.
Η εικόνα δεν πρέπει να ξεπερνά τα 650px πλάτος, γιατί θέλετε να ανοίγει
σωστά το newsletter σας και από tablet, κινητά
Άμεσο κυρίως κείμενο
Αμέσως μετά την κύρια εικόνα σας, πρέπει το πολύ σε δέκα γραμμές να πείσετε
για κάτι παρά πολύ σημαντικό για εσάς μεν, αλλά ακόμη άγνωστο για τον παραλήπτη
δε.
Αναφέρετε την ουσία και μόνο. Τίποτα παραπάνω.
Σχεδιασμός Newsletter
CTA buttons ή κουμπί παρακίνησης
Call To Action ονομάζουμε ένα εύχρηστο και οπτικά ελκυστικό κουμπάκι το οποίο ψάχνει ο παραλήπτης αμέσως μόλις πεισθεί για αυτό που του προσφέρoυμε. Στέλνουμε το newsletter με θέμα μια προσφορά, το ανοίγει ο παραλήπτης, βλέπει την εικόνα, διαβάζει το κείμενο, συνειδητοποιεί ότι ενδιαφέρεται άμεσα για την προσφορά. Ο τρόπος επικοινωνίας μαζί μας θα γίνει μέσω ενός απλού κουμπιού CTA, όπως αυτό που τοποθετούμε στο τέλος του κειμένου.
Call To Action ονομάζουμε ένα εύχρηστο και οπτικά ελκυστικό κουμπάκι το οποίο ψάχνει ο παραλήπτης αμέσως μόλις πεισθεί για αυτό που του προσφέρoυμε. Στέλνουμε το newsletter με θέμα μια προσφορά, το ανοίγει ο παραλήπτης, βλέπει την εικόνα, διαβάζει το κείμενο, συνειδητοποιεί ότι ενδιαφέρεται άμεσα για την προσφορά. Ο τρόπος επικοινωνίας μαζί μας θα γίνει μέσω ενός απλού κουμπιού CTA, όπως αυτό που τοποθετούμε στο τέλος του κειμένου.