Αποτελεσματικός τρόπος προσέγγισης νέων πελατών
1.Πάντα να έχετε στο νου σας τις πιθανότητες καινούριων πελατών
2.Να κάνετε προσέγγιση πελατών καθημερινά
3.Ανά περιόδους κάνετε καταλόγους των ατόμων στην περιοχή σας που δεν καταφέρατε να πουλήσετε
4.Αναπτύξτε συγκεκριμένο πρόγραμμα προσέγγισης νέων πελατών
5.Χρησιμοποιήστε συνδέσμους για τις γνωριμίες σας για να ενημερώνεστε για πιθανούς νέους πελάτες
6.Υπολογίστε και αξιολογήστε το χρόνο προσέγγιση νέων πελατών
7.Κατατάξτε τους πιθανούς πελάτες σας
8.Ποτέ μη δέχεστε σαν δεδομένο ότι δε θα καταφέρετε να κλεισετε ένα ραντεβού, ή να κάνετε μια πώληση με το πρώτο τηλεφώνημα
9.Χρησιμοποιείτε όλους τους τρόπους προσέγγισης και εντοπισμού υποψηφίων νέων πελατών.
10.Κρατάτε τα αυτιά και τα μάτια σας ανοιχτά
11.Προσεγγίσεις μπορεί να γίνονται και σε παλιούς πελάτες
12.Όταν κάνετε τηλεφωνήματα προσεγγίσεις πελατών, πάντα να σιγουρεύεστε ότι μιλάτε στο σωστό πρόσωπο
13.Επανεξετάστε τις παρουσίες σας
14.Απαντάτε όλες τις ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι υποψήφιοι νέοι πελάτες σας
15.Κάνετε την προσέγγιση υποψηφίων πελατών μέρος της καθημερινών δραστηριοτήτων σας στις πωλήσεις