==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Αποτελεσματικός τρόπος προσέγγισης νέων πελατών

Αποτελεσματικός τρόπος προσέγγισης νέων πελατών
1.Πάντα να έχετε στο νου σας τις πιθανότητες καινούριων πελατών
2.Να κάνετε προσέγγιση πελατών καθημερινά
3.Ανά περιόδους κάνετε καταλόγους των ατόμων στην περιοχή σας που δεν καταφέρατε να πουλήσετε
4.Αναπτύξτε συγκεκριμένο πρόγραμμα προσέγγισης νέων πελατών
5.Χρησιμοποιήστε συνδέσμους για τις γνωριμίες σας για να ενημερώνεστε για πιθανούς νέους πελάτες
6.Υπολογίστε και αξιολογήστε το χρόνο προσέγγιση νέων πελατών
7.Κατατάξτε τους πιθανούς πελάτες σας
8.Ποτέ μη δέχεστε σαν δεδομένο ότι δε θα καταφέρετε να κλεισετε ένα ραντεβού, ή να κάνετε μια πώληση με το πρώτο τηλεφώνημα
9.Χρησιμοποιείτε όλους τους τρόπους προσέγγισης και εντοπισμού υποψηφίων νέων πελατών.
10.Κρατάτε τα αυτιά και τα μάτια σας ανοιχτά
11.Προσεγγίσεις μπορεί να γίνονται και σε παλιούς πελάτες
12.Όταν κάνετε τηλεφωνήματα προσεγγίσεις πελατών, πάντα να σιγουρεύεστε ότι μιλάτε στο σωστό πρόσωπο
13.Επανεξετάστε τις παρουσίες σας
14.Απαντάτε όλες τις ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι υποψήφιοι νέοι πελάτες σας
15.Κάνετε την προσέγγιση υποψηφίων πελατών μέρος της καθημερινών δραστηριοτήτων σας στις πωλήσεις