Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Παρουσίαση προϊόντος ή υπηρεσίας - Αποτελεσματική πώληση

Παρουσίαση προϊόντος ή υπηρεσίας. Αποτελεσματική πώληση.
Τα 10 βασικά στοιχεία μιας αποτελεσματικής πώλησης
1.Χρησιμοποιείστε μια καλή εισαγωγή (άνοιγμα). Η εισαγωγή έχει στόχο να προσελκύσει τον ακροατή και να του δημιουργήσει ενδιαφέρον.
2.Συγκεντρώστε την προσοχή του υποψηφίου πελάτη. Ανάλογα με τη φύση του προϊόντος ή υπηρεσίας (απτό ή νοητό) προσπαθήστε να κατευθύνετε την προσοχή του υποψηφίου νέου πελάτη στα επίμαχα σημεία.
3.Μειώστε την ένταση. Χαμογελάστε για να είστε αρεστοί. Ακόμη η δημιουργία γέλιου με βάση το επιτρεπτό χιούμορ μειώνει την ένταση του πελάτη και εξουδετερώνει τη δική σου δειλία.
4.Χρησιμοποιήστε ενθουσιασμό. Το κατορθώνετε και για σας και για τον υποψήφιο νέο πελάτη με μια ειλικρινή και ενθουσιώδη παρουσίαση.
5.Κάνετε ερωτήσεις. Φρόντισε να κάνεις τέτοιες ερωτήσεις που φέρνουν σειρά από απαντήσεις «ΝΑΙ»
6.Δώστε περιγραφεί. Αξιοποιείστε το χρόνο για την μέγιστη απόδοση στοιχείων που θέλετε να μεταφέρετε στον υποψήφιο πελάτη σας.
7.Χρησιμοποιήστε διανθισμένες λέξεις και φράσεις. Τα επίθετα και οι παραφράσεις βοηθούν.
8.Χρησιμοποιήστε ονόματα κύρους. Τα πρόσωπα αγοράζουν ότι αγοράζουν οι άνθρωποι και οι άνθρωποι αγοράζουν ότι αγοράζουν τα πρόσωπα. Αυτό μειώνει την αντίσταση, αυξάνει το ενδιαφέρον και «κλείνει» πωλήσεις. Κατάλληλα ονόματα κύρους μπορεί να είναι τοπικής ή ειδικής σημασίας και όχι γενικά γνωστά.
9.Χρησιμοποιήστε οπτική αποδεικτική ύλη. Γραπτή ή απλή ύλη βοηθάει τον υποψήφιο νέο πελάτη να σχηματίσει πιο σαφή εικόνα του προϊόντος. (φωτογραφίες, στατιστικές, διαγράμματα, επιστολές, εφημερίδες, διαφημιστικό υλικό, κ.τ.λ.)
10.Χρησιμοποιείστε ένα αποτελεσματικό κλείσιμο. Το κλείσιμo είναι απαραίτητο και ουσιαστικό για την επιτυχημένη πώληση. Έχετε έτοιμο ένα κύριο κλείσιμο ρουτίνας και ένα δύο βοηθητικά.  
Αν πουλάτε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, δεν θα είναι δύσκολο μνα αναπτύξετε μια πετυχημένη οργανωμένη παρουσίαση πώλησης. Να είστε ενήμεροι για την αντίδραση των υποψήφιων νέων πελατών σας στη χρήση κάθε ενός από τα δέκα παραπάνω βασικά στοιχεία. Χρησιμοποιήστε συχνά αυτά που δημιουργούν ευνοϊκές αντιδράσεις και αποφύγετε τα υπόλοιπα.