Συμβουλές για την συγγραφή των τέλειων κειμένων του website σας
Μόλις κατασκευάσατε το νέο σας website, αποφασίσατε για το ύφος του και το
είδος του περιεχομένου του και τώρα θέλετε να το κάνετε ακόμα πιο ελκυστικό. Ο
ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος και ολοένα αυξάνεται τα τελευταία χρόνια και θα
χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα μοναδικό, ελκυστικό και αξιόλογο περιεχόμενο,
που δε μοιάζει με κανένα άλλο και να έχει τη δική σας προσωπική υπογραφή. Αυτό θα
σας εκτινάξει στις παγκόσμιες μηχανές αναζητήσεις. Οι ιδέες σας, πρέπει να
είναι φρέσκιες και να αγγίζουν ευαίσθητα σημεία των διαδικτυακών αναγνωστών
σας.
Ο σημαντικότερος παράγοντας για την επιτυχία της ιστοσελίδας σας είναι τα
καλογραμμένα κείμενα. Γραμμένα με προσοχή και έμπνευση στοχεύοντας στη προβολή
του περιεχομένου της κάθε κατηγορίας ή υπό σελίδας.
Για να διαβαστούν σωστά και ξεκούραστα όμως θα πρέπει εξ αρχής να έχουμε
επιλέξει :
Την γραμματοσειρά που ταιριάζει στο στιλ του website
Το μέγεθος των γραμμάτων
Τα κενά ανάμεσα στις λέξεις
Τα κενά ανάμεσα στις παραγράφους
Πέρα όμως από τα παραπάνω χαρακτηριστικά, τα οποία πιθανόν να συναντούσαμε
και σε ένα έντυπο κείμενο, στην
περίπτωση της ιστοσελίδας έχουμε και τις παρακάτω ιδιαιτερότητες:
Αποφεύγουμε τα μακροσκελή άρθρα (άνω των 1000 λέξεων)
Χωρίζουμε τα άρθρα σε επιμέρους παραγράφους
Επισημαίνουμε ενδιαφέροντα σημεία με bullets
Αριθμούμε με νούμερα δίνοντας προτεραιότητα στα πιο σημαντικά σημεία
Χρησιμοποιούμε τίτλους και υπότιτλους με bold μορφοποίηση
Εστιάζουμε στην ακριβή περιγραφή του προϊόντος ή υπηρεσίας
Λαμβάνουμε υπόψη μας την εμπορική διάσταση του άρθρου μας
Χρησιμοποιούμε λέξεις κλειδιά του περιεχομένου
Δημιουργούμε συνδέσμους στις λέξεις κλειδιά εσωτερικούς ή εξωτερικούς
Επειδή όμως το γράψιμο ενός καλού κειμένου δεν απαιτεί μόνο έμπνευση αλλά
κυρίως γνώση, καλό είναι να συμβουλευτείτε ή να εκπαιδευτείτε από τους ειδικούς
(marketers, web developers) υπεύθυνους για την κατασκευή ή τη συντήρηση της
ιστοσελίδας σας.