==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Η Στρατηγική του να γίνει Επιχείρηση σας κορυφαία στο Internet

Η Στρατηγική του να γίνει Επιχείρηση σας κορυφαία στο Internet
Οι Μάρκετερς των Επιχειρήσεων παγκοσμίως, θέτουν ανά τακτά διαστήματα, μία Στρατηγική, ένα σχέδιο δράσης με σκοπό να βρουν τρόπους προσέγγισης νέων πελατών και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους  στην επιχείρηση που δραστηριοποιούνται. Αυτό το σχέδιο δράσης περιλαμβάνει και την προβολή της Επιχείρησης στο διαδίκτυο.
Με δεδομένο την εξέλιξη της τεχνολογίας ο σύγχρονος επιχειρηματίας εφαρμόζει μέσω της ιστοσελίδας του ή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης  ή ακόμη και μέσω των επί πληρωμή διαφημίσεων, συγκεκριμένες Στρατηγικές, όπως:
Στρατηγικές ανάπτυξης
Στρατηγικές σταθερότητας
Στρατηγικές ανταγωνισμού
Στρατηγικές διεθνοποίησης
Με την σοβαρή της παρουσία στο διαδίκτυο, μία Επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη σε όγκο κύκλου εργασιών, μπορεί :
να εκφράσει εύκολα τη Στρατηγική της
να την εφαρμόσει εξίσου εύκολα
να παρακολουθήσει και να ελέγξει τη Στρατηγική της αυτή
Και στην Ηλεκτρονική Επιχείρηση, όπως και σε κάθε άλλης μορφής ο επιχειρηματίας καλείται να λάβει υπόψη του, τους παράγοντες που επηρεάζουν και διαμορφώνουν την Στρατηγική του που έχουν άμεση σχέση με τις συμπεριφορές κοινωνικές ή μη του κοινού στο οποίο απευθύνονται:
Ποιο είναι το προφίλ των πελατών της εταιρείας;
Ποιος είναι ο στόχος της εταιρείας;
Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές της εταιρείας;
Ποια είναι η εμπορική δυναμική της εταιρείας;
Τα θετικά αποτελέσματα των Στρατηγικών που εφαρμόζει στο internet (ιστοσελίδα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφημίσεις) μία Επιχείρηση, έρχονται μόνο μέσα από την μελέτη και την έρευνα των Μάρκετερς.