==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Βιογραφικό, τα 5 πιο ενοχλητικά λάθη

Βιογραφικό, τα 5 πιο ενοχλητικά λάθη
Η Tina Nicolai εργάστηκε πολλά χρόνια ως Recruiter σε πολύ μεγάλες εταιρείες ώσπου ίδρυσε το 2010 την εταιρεία Résumé Writers' Ink.
"Διαπίστωσα πως οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν πώς να πουλήσουν τον εαυτό τους ή τα επιτεύγματά τους."
Όπως αναφέρει η ίδια "από τότε που λάνσαρα την εταιρεία, έχω διαβάσει πάνω από 40,000 βιογραφικά" και υπάρχουν κάποια λάθη που εκτός από συχνά είναι και πολύ ενοχλητικά.
1. Ακαταστασία ή καλύτερα "τσαπατσουλιά"
"Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν όσοι αναζητούν δουλειά: Βαριούνται και δεν δίνουν βάρος στη λεπτομέρεια." Η Nicolai λέει πως έχει δει πάρα πολλά βιογραφικά με τυπογραφικά λάθη, αντιεπαγγελματική γραμματοσειρά, ξεπερασμένες ή/και άσχετες πληροφορίες.
2. Πολύ μεγάλες περιλήψεις
Οι περιλήψεις είναι ενοχλητικές όταν είναι γραμμένες σε πολύ επίσημο τόνο και περιλαμβάνουν πάρα πολλά επίθετα. Είναι πολύ καλύτερο να φτιάχνετε μία λίστα των επιτευγμάτων σας χρησιμοποιώντας μερικά bullets.
3. Χρήση πολλών τσιτάτων
Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε τσιτάτα και κλισέ εκφράσεις για να αποδείξετε ότι είστε καλοί σε κάτι. Όπως αναφέρει η Nicolai, ένα άτομο που μπορεί και δίνει λύσεις για παράδειγμα μπορεί να βρει σίγουρο ένα δημιουργικό τρόπο να το αποτυπώσει αυτό με λέξεις στο βιογραφικό του.
4. Ξεκινώντας ένα bullet με τη φράση "Υπεύθυνος/η για..."
Αυτό είναι ένα ακόμη σημάδι βαρεμάρας. "Οι υποψήφιοι χρειάζεται να καταλάβουν ότι όταν ξεκινά κανείς μία φράση με αυτόν τον τρόπο, λέει απλώς στον αναγνώστη ποιες υποτίθεται πως ήταν οι αρμοδιότητες της θέσης, αλλά δεν δηλώνεται με αυτό τον τρόπο αν ο/η υποψήφιος-α στην πραγματικότητα αντεπεξήλθε στο ρόλο. Δεν δηλώνεται πως ανταποκρίθηκε επιτυχώς σε αυτές τις αρμοδιότητες. Εξηγήστε τι καταφέρατε και όχι τι έπρεπε να καταφέρετε."
5. Είναι πολύ επίσημο
Τέλος, η Nicolai επισημαίνει πως αρκετές φορές βρίσκει τον πολύ επίσημο λόγο στα βιογραφικά ενοχλητικό, καθώς δεν επιτρέπουν στον αναγνώστη να καταλάβει τίποτα για την προσωπικότητα του/της υποψηφίου-ας.

Πηγή:Business Insider