Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας

TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας

Σκεφτόμαστε πριν ξεκινήσουμε
Πριν ξεκινήσουμε μια Διαφημιστική Καμπάνια, σκεφτόμαστε για ποιο λόγο θέλουμε να την κάνουμε και τι ακριβώς θέλουμε να πετύχουμε.
Θέτουμε τα εξής ερωτήματα:
Θέλουμε να παρουσιάσουμε ένα νέο ή παλαιό προϊόν;
Θέλουμε να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης μας;
Θέλουμε να προωθήσουμε μια νέα προσφορά;
Σε ποιους θα απευθύνεται η διαφημιστική μας καμπάνια
Αφού τα σκεφτήκαμε και αποφασίσαμε ότι θα  πραγματοποιήσουμε την διαφημιστική μας καμπάνια τώρα θα πρέπει να αποφασίσουμε σε ποια αγορά θέλουμε να απευθυνθούμε. «Αγορά Στόχος». Αναζητούμε, προσδιορίζουμε και στοχεύουμε τον νέο υποψήφιο αγοραστή, τον  ιδανικό πελάτη  που θέλουμε να απευθυνθούμε.
Ποιο μήνυμα θέλουμε να περάσουμε στην διαφημιστική μας καμπάνια
Τι θέλουμε να πούμε μέσα από την διαφήμιση μας; Το μήνυμα της διαφήμισης πρέπει να είναι σαφές και ξεκάθαρο. Οι δυνητικοί μας πελάτες πριν αγοράσουν συνήθως κάνουν τις εξής ερωτήσεις:
Γιατί να το αγοράσω αυτό;
Γιατί να το αγοράσω από εσένα;
Απαντάμε σε αυτές τις ερωτήσεις
Σωστό μέσο διαφήμισης
Όταν γνωρίζουμε την «αγορά στόχο» που επιλέγουμε  να απευθυνθούμε  απαντάμε στις εξής ερωτήσεις:
Ποιες εφημερίδες και περιοδικά είναι πιθανότερο να διαβάζουν; 
Ποιες εκπομπές είναι πιθανόν παρακολουθούν στην τηλεόραση και στα ραδιόφωνα είναι το πιθανότερο να ακούν; 
Ποια website επισκέπτονται καθημερινά; 
Ποια Social Media χρησιμοποιούν, facebook, instagramgoogle, κ.α.;
Που συχνάζουν; 
Το μήνυμα το γράφουμε απλά όπως μιλάμε
Αποφύγουμε τεχνικές ορολογίες και λέξεις που θα εντυπωσιάσουν. Υπάρχει κίνδυνος να μπερδέψουμε τους υποψήφιους δυνητικούς πελάτες μας. Οι πλειοψηφία των ανθρώπων διαβάζουν με τον τρόπο που μιλούν.
Πουλάμε λύσεις όχι προϊόντα
Οι υποψήφιοι νέοι και παλαιοί δυνητικοί πελάτες μας ψάχνουν λύσεις στα προβλήματα τους. Τους ενδιαφέρει το προϊόν και η επιχείρησή μας  όταν μπορούν να βρουν σε αυτή, την καλύτερη δυνατή λύση στο πρόβλημα τους, όσο ποιο φθηνά και γρήγορα γίνεται. Να θυμόμαστε ότι το προϊόν μας είναι ανάμεσα σε αυτούς και την λύση που ψάχνουν και η οποία τους κοστίζει χρήματα! Για τον λόγο αυτό βρίσκουμε τις λύσεις που θέλουν οι πελάτες μας και γράφουμε στην διαφήμιση μας τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να τους καλύψουμε.
Η επικεφαλίδα της διαφήμισης θέλει χρόνο και σκέψη
Η διαφημιστική μας καμπάνια έχει επικεφαλίδα και τις αφιερώνουμε τον χρόνο που της αξίζει ώστε να βρούμε την κατάλληλη. Να έχουμε υπόψη  ότι δε βάζουμε στην κορυφή το logo και τα στοιχεία επικοινωνίας μας. Γράφουμε τίτλο που τραβάει την προσοχή του αναγνώστη. Γράψτε 10 τίτλους και αποφασίζουμε μετά ποιον θα χρησιμοποιήσουμε. Ο τίτλος διαβάζεται έξι με εφτά φορές περισσότερο απ’ ότι η υπόλοιπη διαφήμιση. Ο τίτλος είναι η διαφήμιση της διαφήμισης για αυτό το λόγο δίνουμε μεγάλη σημασία και προσοχή στην επιλογή του.
Προτρέπουμε να ενεργήσουν οι πελάτες μας
Ζητάμε από τους υποψήφιους πελάτες μας, να αλληλεπιδράσουν με τα προϊόντα και την επιχείρηση μας. Τους ζητάμε τους να έρθουν και να αγοράσουν το προϊόν σας. Ζητάμε να επισκεφθούν την ιστοσελίδα μας και να επικοινωνήσουν μαζί μας τηλεφωνικός ή να περάσουν από το επιχείρηση  μας.
Το design στην διαφήμιση να είναι αόρατο
Αναζητούμε να πουλήσουμε και όχι να έχουμε ένα ωραίο design  που θα «κλέβει την παράσταση». Επιλέγουμε την αποτελεσματικότητα από το design. Εάν όλοι κοιτούν το fancy design της διαφήμισης μας, τότε έχει αποτύχει. Δεν θέλουμε να λένε «τι ωραία διαφήμιση». Θέλουμε να πουλήσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρησή μας. Το σωστό design σε μια διαφήμιση θα πρέπει να είναι αόρατο.  Να αναδεικνύει τα σημεία που πρέπει χωρίς να παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Νέες αγοραστικές τάσεις
Οι «αγοραστικές αποφάσεις» των ανθρώπων, βασίζονται στις κοινές αξίες, τον ίδιο τρόπο σκέψης, και τις ίδιες προοπτικές που δημιουργούνται μεταξύ αγοραστή και πωλητή. Στόχος μας η προσαρμογή της διαφημιστικής καμπάνιας μας σε αυτές τις κοινές αξίες και στον τρόπο σκέψης των νέων και παλαιών υποψηφίων πελατών μας.
Κάνουμε μέτρησης των αποτελεσμάτων της διαφήμισης
Η βελτίωση της αποτελεσματικότητας μια διαφημιστικής καμπάνιας γίνετε μα συνεχής μετρήσεις. Εάν κάνουμε μια καταχώριση της διαφήμισης μας σε ένα οποιοδήποτε μέσο και δεν έχει την ανταπόκριση που επιθυμούσαμε τότες βελτιώνουμε την διαφήμιση μας αλλάζοντας τον τίτλο ή την εικόνα. Τρέχουμε ταυτόχρονα δύο ίδιες διαφημίσεις με διαφορετικό τίτλο σε δύο διαφορετικά μέσα, και με διαφορετικά τηλέφωνα επικοινωνίας. βλέπουμε ποια δουλεύει καλύτερα. Στο internet η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης είναι ευκολότερη, είτε χρησιμοποιώντας το Google Adwords, είτε τις Facebook Ads.
Συμπέρασμα
Υπάρχουν αρκετά ακόμα που θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας όμως εφαρμόζοντας τις παραπάνω συμβουλές, έχουμε κάνει την αρχή  για μια αποτελεσματική καμπάνια διαφήμισης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου