7
TIPS Google Adwords - Συμβουλές
Google Adwords
Το Google Adwords είναι μια σύνθετη πλατφόρμα με πολλές παραμέτρους και
τεχνικές επιλογές που μας επιτρέπουν να χαράξουμε στρατηγική, να
διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό και
ο επισκέπτης, χρήστης, να ενεργήσει κάνοντας κλικ στη σχετική λέξη κλειδί. Ακόμα
κι αν πλησιάσει στο 100% στο Adwords, η τελική επιλογή του επισκέπτη, χρήστη εξαρτάται από
διάφορους άλλους παράγοντες που σχετίζονται αρχικά με την ιστοσελίδα μας (SEO), αλλά και με την εξειδικευμένη στρατηγική marketing που περιλαμβάνει (προϊόν, τιμές, εκπτώσεις,
κουπόνια, κ.λπ.).
Το Google Adwords είναι ένα εργαλείο του internet marketing με το οποίο δημιουργούμε τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες. Το Google Adwords αλλά και γενικά τα social media και το internet marketing εξαρτώνται τόσο από την πορεία και τις
δράσεις του ανταγωνισμού, από την εξέλιξη της πλατφόρμας Google Adwords και του Digital Marketing.
Το Google Adwords είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία του Digital Marketing.
7 TIPS, Συμβουλές
Google Adwords
TIPS Google Adwords #1: Γράφουμε μια λίστα με τις προτεραιότητες και τα δυνατά
σημεία της εταιρείας μας . Έπειτα επιλέγουμε τον τίτλο (25 χαρακτήρες), την
περιγραφή (70 χαρακτήρες) και τις επεκτάσεις μηνύματος της διαφήμισης στο Google Adwords.
TIPS Google Adwords #2: Το μήνυμα της διαφήμισης έχει μεγαλύτερη σημασία από το
μέγεθός της. Το μήνυμα μας σε σχέση με τον ανταγωνισμό πρέπει να
διαφοροποιείται ώστε να ξεχωρίζει, ακολουθώντας
συγχρόνως πάντα όλους τους κανόνες του Google Adwords. Με αυτό τον τρόπο αυξάνουμε το ενδιαφέρον των χρηστών, αυξάνουμε
το CTR, και καταφέρνοντας να έχουμε περισσότερη κίνηση στην
ιστοσελίδα της εταιρείας μας.
TIPS Google Adwords #3: Επιτυχημένη καμπάνια στο Google Adwords είναι αυτή που δημιουργείται με σκοπό να προσελκύσει το
αρχικό κλικ στοχεύοντας να μετατρέψει τον επισκέπτη, χρήστη σε πελάτη. Στο επόμενο
βήμα μας απευθυνόμαστε σε επισκέπτες, χρήστες
που αναζητούν, ένα προϊόν ή υπηρεσία που
προσφέρει και η εταιρεία μας και έχουν πολύ καλή γνώση για το προϊόν ή την
υπηρεσία που αναζητούν ή είναι έτοιμοι να απευθυνθούν στον ανταγωνισμό αν δεν
βρουν αμέσως αυτό που αναζήτησαν σε εμάς.
TIPS Google Adwords #4:
Dynamic Search, ισχυρό εργαλείο το οποίο το εργαζόμαστε με προσοχή, για
να δούμε τη διαφήμισή μας να προβάλει λέξεις που δεν θέλουμε ή και να έχουμε
απόλυτη ομοιομορφία στον τίτλο της διαφήμισης καθώς και εμείς και οι
ανταγωνιστές μας επιλέγουμε το dynamic search. Προσέχουμε πολύ περισσότερο τις παραμετροποιήσεις στις λέξεις
κλειδιά ενώ για τον τίτλο επιλέγουμε μια έξυπνη πρόταση για να έχουμε ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα με τα
ανάλογα οικονομικά οφέλη για την εταιρεία μας.
TIPS Google Adwords #5:
Όταν δημιουργούμε μια
προσφορά, στους επισκέπτες, χρήστες, με σκοπό να τους παραπλανήσουμε ώστε να
έχουμε μεγάλο όγκο επισκέψεων στην ιστοσελίδα της εταιρείας με στόχο τον μεγάλο
όγκο πωλήσεων. Τότες σίγουρα, αυτό που
θα πετύχουμε, είναι να αποχωρήσουν οι επισκέπτες χρήστες από την ιστοσελίδα μας αμέσως, με αρνητικά αποτέλεσμα για την διαφημιστική προσφοράς μας και κατ επέκταση στα οικονομικά της εταιρείας μας. Για παράδειγμα
εάν κάνουμε μια προσφορά έκπτωση 50% σε όλα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που
προσφέρει η εταιρεία μας με προϋπόθεση ότι υποχρεωτικά ο επισκέπτης, χρήστης, (δυνητικός
πελάτης) πρέπει να κάνει αγορές από 200,00 Ευρώ και άνω. Εάν δε το αναφέρουμε εμφανώς στην διαφήμισή μας την προϋπόθεση,
όταν θα ενεργήσει ο δυνητικός πελάτης μας για να κλικάρει την αγορά του στο
καλάθι του και διαπιστώσει ότι τον
παραπλανήσαμε, θα εγκαταλείψει αμέσως την εταιρική ιστοσελίδα μας. Το κλικάρισμα
για τους επισκέπτες είναι δωρεάν για την εταιρεία μας όμως όχι.
TIPS Google Adwords #6:
Συνδυάζοντας τα
εργαλεία του Google Adwords με το Google Analytics έχουμε την δυνατότητα να δούμε
συγκεκριμένες πληροφορίες για τις λέξεις κλειδιά που έφεραν πελάτες που έκαναν
αγορές στο eshop μας ή που έμειναν πάνω από 5 λεπτά στην ιστοσελίδα μας και διάβασαν το
περιεχόμενό μας. Με αυτό τον τρόπο γνωρίζουμε με ακρίβεια σε ποιες λέξεις θα
πρέπει να επενδύσουμε στην συνέχεια και ποιες θα περιορίσουμε.
TIPS Google Adwords #7:
Οι απλές αναφορές στο Google Adwords λένε ένα ποσοστό της αλήθειας αλλά όχι 100%.
Χρησιμοποιούμε πιο σύνθετα στοιχεία σε πιο σύνθετες αναφορές για να καταλάβουμε
με ακρίβεια αν η διαφήμισή μας καλύπτει ένα μεγάλο μέρος της αγοράς (search lost is), πως συγκρίνεται η διαφήμισή μας σε σχέση με τον
ανταγωνισμό (auction insights) και αν η διαφήμιση στο Google Adwords συμβάλει σε επιπλέον πωλήσεις σε συνδυασμό με άλλα
κανάλια εισροής επισκεπτών (funnels).