Έρευνα Αγοράς Marketeers
Στο σύγχρονο Μάρκετινγκ η άμεση εφαρμογή έρευνας αγοράς είναι πρώτης
προτεραιότητας υπηρεσία που εκτελεί ο Μάρκετερ.
Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες ικανοποιούν πάντα τις ανάγκες της αγοράς ή
ενός τμήματός αυτής. Οι κατασκευαστές-παραγωγοί θα πρέπει πρώτα να εντοπίσουν
αυτές τις ανάγκες. Ο Μάρκετερ με την υπηρεσία της έρευνας αγοράς αναζητά και
εντοπίζει τα κίνητρά, τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών.
Εκτός όμως από τους γενικούς λόγους,
που επιβάλουν την έρευνα αγοράς, υπάρχουν και οι ειδικοί:
Η ανάπτυξη των μεθόδων για μαζικές
αγορές.
Το κενό επικοινωνίας μεταξύ κατασκευαστή-παραγωγού και της αγοράς,
δημιούργησε την ανάγκη να γνωρίσει και
να στοχεύσει την αγορά καλύτερα. Αυτή την υπηρεσία της απευθείας επικοινωνίας
την προσφέρει η Έρευνα Μάρκετινγκ.
Η μαζική παραγωγή και διάθεση
προϊόντων-υπηρεσιών στην αγορά οφείλεται στην Έρευνα Μάρκετινγκ.
Ο Μάρκετερ με τα δειγματοληπτικά αποτελέσματα της έρευνας ανακάλυψε και
υπολόγισε τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Αποτέλεσμα της έρευνας Μάρκετινγκ ήταν η επιτυχής, μαζική παραγωγή και
τυποποίηση προϊόντων-υπηρεσιών, από τους κατασκευαστές-παραγωγούς, στην διάθεση
των καταναλωτών.
Το
σήμα στα προϊόντα-υπηρεσίες και το brand name της εταιρείας έχει σημασία για
τον επιχειρηματία και την επιχείρηση.
Ο κατασκευαστής-παραγωγός με το σήμα ξεχωρίζει τα προϊόντα του από τα άλλα
όμοια που κυκλοφορούν στην αγορά. Όταν η επιχείρηση επιβληθεί στη αγορά με το
σήμα της, τότες, έχει την δυνατότητα να επιβάλει και την δική της τιμολογιακή
πολιτική, να αυξήσει, να μειώσει ή να διατηρήσει τις τιμές των
προϊόντων-υπηρεσιών του σταθερές. Αλλά εάν όμως την στιγμή εκείνη που το
σήμα επικρατήσει στην αγορά δημιουργηθεί κάποιο λάθος τότες το κόστος θα είναι
μεγαλύτερο για την επιχείρηση, γιατί ο καταναλωτής αναγνωρίζει και θυμάται το
σήμα των προϊόντων-υπηρεσιών. Αυτό είναι σημαντικός λόγος πριν κάνουν
οποιεσδήποτε ενέργειες να προβαίνουν πρώτα σε έρευνα αγοράς για την αποφυγή
λαθών.
Η καταναλωτές αυξάνονται συνεχώς και ο αριθμός των πιθανών καταναλωτών να
είναι άγνωστος στον κατασκευαστή-παραγωγό. Με την έρευνα Μάρκετινγκ
εντοπίζονται οι πιθανοί καταναλωτές, στοχεύονται από τον Μάρκετερ και τους
προωθεί τα προϊόντα-υπηρεσίες της
επιχείρησης.
Με την έρευνα Μάρκετινγκ αναζητούνται τρόποι για την μείωση του κόστους
διάθεσης των προϊόντων-υπηρεσιών. Όταν η μονάδα κόστους στην μαζική παραγωγή
έχει μειωθεί, τότες, η μονάδα κόστους στην διάθεση των προϊόντων-υπηρεσιών θα
έχει αυξηθεί, ισχύει και το αντίστροφο.