Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

Online Marketing στην Εκπαίδευση

Online Marketing στην Εκπαίδευση

Η online διαφήμιση βρίσκεται στην κορυφή των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών Αυτό είναι ο αναγκαίος λόγος για τον σχεδιασμό μιας στρατηγικής digital marketing για κάθε επιχείρηση ή επαγγελματία που θέλει να προωθήσει την επιχείρησή του με αποτελεσματικό τρόπο. Η παρουσία τους στο διαδίκτυο είναι επιβεβλημένη και αυτό γίνετε μέσα από τις  online διαφημιστικές καμπάνιες.
Στην κατηγορία της εκπαίδευσης και σε όλα τα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα το digital marketing είναι ο τρόπος  προβολής τους στο διαδίκτυο. Η digital marketing καμπάνια είναι αυτή που θα ωφελήσει αποτελεσματικά στην προώθηση και προβολή του brand του εκπαιδευτηρίου και των υπηρεσιών που προσφέρει.
Ο ιδιοκτήτης ιδιωτικού σχολείου σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εκπαίδευσης, οι ενέργειες που πρέπει να κάνει   για να προσελκύσει το ενδιαφέρον των γονέων που ψάχνουν το ιδανικό ιδιωτικό σχολείο για το παιδί τους, ή των σπουδαστών που αναζητούν εκπαίδευση, επαγγελματική κατάρτιση και την επιμόρφωση τους είναι η online παρουσία του εκπαιδευτήριου στο διαδίκτυο.
Ενέργειες και Δράσεις
Προβολή μέσω ενός website
Υποχρεωτική είναι η κατασκευή, η δημιουργία και η λειτουργία μιας ιστοσελίδας  η οποία θα προβάλλει τις υπηρεσίες και την κουλτούρα του ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου.
Η επιλογή ιδιωτικού εκπαιδευτήριου ξεκινάει από την έρευνα που γίνεται στην αρχή στο διαδίκτυο (internet) από τους γονείς, μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές και τελειώνει στο λογιστήριο του εκπαιδευτηρίου. Όλοι αυτοί αναζητούν μέσω του διαδικτύου τις πληροφορίες για να επιλέξουν το καλύτερό για αυτούς φροντιστήριο, κολέγιο, ΙΕΚ, κ.α. . Είναι οι Δυνητική Νέοι Πελάτες του ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου.
Τα χαρακτηριστικά του website στον τομέα της εκπαίδευσης
Επειδή απευθυνόμαστε σε γονείς, σε μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές, το περιεχόμενο πρέπει να προσελκύσει το ενδιαφέρον τους. Οι πληροφορίες και τα στοιχεία που επικοινωνούμε πρέπει να έχουν το κατάλληλο περιεχόμενο.
Στην ιστοσελίδα του ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου κυρίαρχη πληροφορία προς τους χρήστες είναι η δυνατότητα να γνωρίσουν το χώρο και τις εγκαταστάσεις του, το πρόγραμμα σπουδών, το σχολικό χρονοδιάγραμμα, το προφίλ του διδακτικού προσωπικού, τα δίδακτρα, τη σχολική αξιολόγηση, τις προσφερόμενες εξωσχολικές δραστηριότητες, πληροφορίες για υποτροφίες/επιτυχόντες αποφοίτους και τυχόν σχολικά επιτεύγματα.
Η πλοήγηση μέσω ενός video στην καθημερινή πραγματικότητα ενός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου, με αφηγήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών για τις εμπειρίες τους από τη ζωή στο εκπαιδευτήριο και με πληροφορίες για όλες του τις δραστηριότητες.
Επίσης θα ήθελαν να έχουν την πληροφορία για το περιβάλλον του εκπαιδευτηρίου, τα μαθήματα που διδάσκονται σε αυτό, ακόμα και από έναν εκπαιδευτικό τι κάνει το μάθημα εξαιρετικά ενδιαφέρον. Τέλος πρέπει να δίνετε η πληροφορία ποια θα είναι η σταδιοδρομία ενός αποφοίτου μετά τις σπουδές του.
Το website στην κατηγορία της εκπαίδευσης πρέπει να είναι ενημερωτικό, φιλόξενο, ελκυστικό στο χρήστη, με εύκολη πλοήγηση.  Πρέπει να προβάλλεται ξεκάθαρα η φιλοσοφία, η κουλτούρα, οι αξίες, οι προτεραιότητες, το όραμα και η αποστολή του.
Στην ιστοσελίδα θα πρέπει να δίνονται απαντήσεις στις απαιτήσεις και στις απορίες που τυχόν θα έχουν οι γονείς, οι μαθητές, οι σπουδαστές και οι φοιτητές όταν αναζητούν ιδιωτικό σχολείο/κολέγιο/ΙΕΚ κ.α. . Για αυτό  τον λόγο ενσωματώνουμε στην ιστοσελίδα FAQs,  ερωτήσεις όπου απαντώνται οι προβληματισμοί και οι απορίες των χρηστών.
Δημιουργούμε μια φόρμα online υποβολής αίτησης εγγραφής, και απαιτούμε η ιστοσελίδα μας να είναι φιλική προς τις κινητές συσκευές (mobile friendly).
Digital Marketing στο Email
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing!

Το email σου (απαραίτητο)

Κατηγορία (απαραίτητο)

Μάθετε περισσότερα για τη πολιτική απορρήτου εδώ
SEO (Search Engine Optimization) 
Αφού κατασκευάσαμε και λειτουργούμε την ιστοσελίδα του εκπαιδευτηρίου μας, το σημαντικότερο που χρειάζεται τώρα είναι η βελτιστοποίηση της. Χρειαζόμαστε SEO για να πετύχουμε τον στόχο μας. Με αυτό το εργαλείο θα έχουμε στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης του διαδικτύου μια από τις πρώτες κατάταξης.
Το Search Engine Optimization (SEO) θα διασφαλίσει ότι η ιστοσελίδα του εκπαιδευτηρίου θα εμφανίζεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων π.χ. της Google για τις λέξεις-κλειδιά που έχεις θέσει, επί παραδείγματι «ιδιωτικά σχολεία», «κολέγια», «ΙΕΚ» κ.α.. Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας πρέπει να είναι ελκυστικό στις μηχανές αναζήτησης και συμμορφωμένο με τις βέλτιστες πρακτικές τους. Με αυτό τον τρόπο θα εμφανίζεται σε όλους  εκείνους που αναζητούν αυτό που παρέχουμε, στο στοχευόμενο δηλαδή κοινό που θέλουμε να προσεγγίσουμε!
LOCAL SEO
Μέσω του Local SEO, προσελκύουμε πελάτες που ψάχνουν, για τις υπηρεσίες που παρέχουμε, κοντά στην περιοχή του εκπαιδευτηρίου μας.
Η απόσταση  είναι μια από τις σημαντικές επιλογές του χρήστη. Οι γονείς αναζητούν για τα παιδιά τους παιδικό σταθμό ή φροντιστήριο ξένων γλωσσών κοντά στον τόπο κατοικίας τους. Το ίδιο ισχύει και για την επιλογή ιδιωτικού σχολείου παρά την ύπαρξη σχολικών λεωφορείων. Επιλέγεται ο χρόνος μετακίνησης από το σπίτι στο σχολείο να είναι μικρός, ώστε το παιδί να φτάνει ξεκούραστο το πρωί στη σχολική τάξη, αλλά και πιο γρήγορα σπίτι κατά την επιστροφή.
Για να μας βρίσκουν οι Δυνητικοί Νέοι Πελάτες που βρίσκονται κοντά στην περιοχή του εκπαιδευτηρίου μας, χρειαζόμαστε Local SEO. Με αυτό το εργαλείο ενισχύουμε την παρουσία μας στα τοπικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης του διαδικτύου.
Κατασκευή και δημιουργία BLOG
Στο μια digital marketing στρατηγική για την online προβολής, ενσωματώνουμε ένα blog στην ιστοσελίδα μας.
Το blogging, είναι περιεχόμενο και το περιεχόμενο είναι αυτό από το οποίο οι μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου έλκονται. Το περιεχόμενο όπως είπαμε πρέπει να είναι κατάλληλο, πρωτότυπο, πλούσιο και βελτιστοποιημένο.
Με το blog δίνουμε στους χρήστες πολλές χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την εκπαίδευση, αλλά και για όλα όσα ψάχνουν όταν θέλουν να επιλέξουν ένα ιδιωτικό εκπαιδευτήριο.
Χρήσιμο θα ήταν να γράψουν άρθρα οι εκπαιδευτικοί, αλλά και οι ίδιοι οι μαθητές ή σπουδαστές του εκπαιδευτηρίου μιλώντας για αυτό, όπως ακριβώς το ζουν μέσα από την καθημερινότητά τους. Γράφουμε περιεχόμενο για τις εκδηλώσεις και τα τρέχοντα νέα του εκπαιδευτηρίου. Τέλος γράφουμε περιεχόμενο για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του που το κάνουν να ξεχωρίζει και να διαφοροποιείτε από τον ανταγωνισμό του!
Ανανεώνουμε, συχνά, τα άρθρα του blog, προσθέτοντας συχνά νέο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα μας. Με τον τρόπο αυτό θα το διαβάζουν οι μηχανές αναζήτησης και θα βελτιώνουν την κατάταξή της ιστοσελίδας, και ταυτόχρονα θα προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες στους επισκέπτες.
Το blogging ενισχύει τη σχέση με τους Παλαιούς Πελάτες μας και  βοηθάει να μας ανακαλύψουν Νέοι Δυνητικοί Πελάτες. Με το blogging ενισχύουμε την online παρουσία μας στο διαδίκτυο, προβάλλοντας στους χρήστες το εκπαιδευτήριο.
E-mail Marketing
Το digital marketing σου δίνει το εργαλείο της προώθησης  e-mail. Εύκολο, γρήγορο, οικονομικό και πολύ αποτελεσματικό. Με την ύπαρξη μιας λίστας με τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των χρηστών που θέλουμε να απευθυνθούμε.
Τα e-mails πρέπει να έχουν προσωπικό ύφος και να είναι φιλικά προς κινητές συσκευές (mobile-friendly).
Με το e-mail marketing αναβαθμίζουμε την εικόνα του εκπαιδευτηρίου στους παλαιούς πελάτες και προσεγγίζουμε στοχευόμενο κοινό, γονείς/φοιτητές, στέλνοντας τους e-mails. Διαφοροποιούμε το περιεχόμενο και το ύφος του e-mails ανάλογα με τον παραλήπτη (γονείς, φοιτητές, παλαιοί και νέοι πελάτες).
Χρήση των Social Media
Χρησιμοποιούμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προβάλλουμε το εκπαιδευτήριο. Η ενεργή παρουσία του στα social media είναι πάντα αποτελεσματική.
Δημιουργούμε λογαριασμό στο Facebook, το Twitter, το Instagram, όπου γενικά συχνάζουν οι Νέοι Δυνητικοί Πελάτες μας, αλλά και οι Παλαιότεροι.
Ποστάρουμε το ανάλογο περιεχόμενο για να δημιουργήσουμε, γρήγορα και εύκολα, σχέση με το στοχευόμενο κοινό μας.
Από τα social κανάλια παρουσιάζουμε το εκπαιδευτήριο το ήθος το ύφος και τη φιλοσοφία του, όλη την κουλτούρα του.
Μέσω των social media ενημερώνουμε γονείς και σπουδαστές για εκδηλώσεις, εξωσχολικές δραστηριότητες και διακρίσεις του εκπαιδευτηρίου. Επίσης απαντάμε σε ερωτήσεις του κοινού σε σχέση με το εκπαιδευτήριό, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις απαντήσεις των followers.
Τα social media είναι το κυρίαρχο κανάλι διαδικτυακής επικοινωνίας και συμβάλλουν στην αύξηση του traffic της ιστοσελίδας του εκπαιδευτηρίου και στη βελτίωση της κατάταξης της στις μηχανές αναζήτησης.
Επένδυση σε Pay Per Click (PPC) Διαφήμιση
 Η διαφήμιση Pay Per Click είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσει Νέους Δυνητικούς Πελάτες το εκπαιδευτήριο. Αυτή την διαφημιστική καμπάνια, τη δημιουργούμε και την ενεργοποιούμε όποτε και όταν την χρειαζόμαστε. Πριν από την έναρξη ενός σχολικού έτους προβάλουμε σε στοχευόμενο κοινό το εκπαιδευτήριο, ακριβώς τη στιγμή που εκδηλώνεται ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.
Συμπέρασμα
Ο ιδιοκτήτης ενός σύγχρονου ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου, στο οποίο έχει επενδύσει οικονομικά επιβάλλεται να επιλέξει έναν ή περισσότερους τρόπους online προβολής, στο πλαίσιο του digital marketing, ώστε να τον βρουν την κατάλληλη χρονική στιγμή εκείνοι που αναζητούν τις υπηρεσίες του.
Τα σύγχρονα εκπαιδευτικά ιδρύματα πρέπει να έχουν online παρουσία, ώστε να μπορούν να προσεγγίζουν τους γονείς που επιλέγουν την ιδιωτική εκπαίδευση για τα παιδιά τους. Τους μαθητές και τους μελλοντικούς φοιτητές και σπουδαστές, που μπορεί να ψάχνουν φροντιστήρια ξένων γλωσσών ή ιδιωτικό κολέγιο, ΙΕΚ, κ.α..
Αυτό που πρέπει να κάνει είναι να συμβουλευτεί ένα εξειδικευμένο Marketeer να οργανώσει, τη digital marketing στρατηγική, για να τον βρουν οι χρήστες του διαδικτύου που αναζητούν να επιλέξουν τις υπηρεσίες ενός εκπαιδευτηρίου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου