Διαφημιστικοί Στόχοι
Διαφημιστικός στόχος είναι ένα συγκεκριμένο
επικοινωνιακό έργο και ένα επίπεδο επιτυχίας που επιδιώκεται σε ένα
ορισμένο ακροατήριο σε μια χρονική περίοδο
Στόχοι:
διαφήμιση
πληροφοριακή: να
γνωστοποιήσει την ύπαρξη ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας
διαφήμιση
πειθούς: να
επηρεάσει το καταναλωτικό κοινό υπέρ του προϊόντος ή της υπηρεσίας
διαφήμιση
υπομνηστική: να
υπενθυμίσει την ύπαρξη του προϊόντος ή της υπηρεσίας
διαφήμιση
ενισχυτική: να
διαφημίσει την εταιρία που το κατασκευάζει
Ο στόχος της διαφήμισης προγραμματίζεται, σχεδιάζεται και υλοποιείται
μετά από μια προσεκτική έρευνα αγοράς και ανάλυσης της τρέχουσας κατάστασης,
π.χ. αν η εταιρεία είναι ώριμη, ο βαθμός χρήσης της μάρκας, η ηγετική παρουσία
ή μη της εταιρείας κ.τ.λ.