Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

Διαφημιστικοί Στόχοι

Διαφημιστικοί Στόχοι

Διαφημιστικός στόχος είναι ένα συγκεκριμένο επικοινωνιακό έργο και ένα  επίπεδο επιτυχίας που επιδιώκεται σε ένα ορισμένο ακροατήριο σε μια χρονική περίοδο

Στόχοι:

διαφήμιση πληροφοριακή: να γνωστοποιήσει την ύπαρξη ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας
διαφήμιση πειθούς: να επηρεάσει το καταναλωτικό κοινό υπέρ του προϊόντος ή της υπηρεσίας
διαφήμιση υπομνηστική: να υπενθυμίσει την ύπαρξη του προϊόντος ή της υπηρεσίας
διαφήμιση ενισχυτική: να διαφημίσει την εταιρία που το κατασκευάζει
Ο στόχος της διαφήμισης προγραμματίζεται, σχεδιάζεται και υλοποιείται μετά από μια προσεκτική έρευνα αγοράς και ανάλυσης της τρέχουσας κατάστασης, π.χ. αν η εταιρεία είναι ώριμη, ο βαθμός χρήσης της μάρκας, η ηγετική παρουσία ή μη της εταιρείας κ.τ.λ.