Ανάλυση του κόστους (cost sales ratios) τηλεφωνικών πωλήσεων
Κάνοντας ανάλυση της παραγωγικότητας μίας επιχείρησης
τηλεφωνικών πωλήσεων, ένα πολύ δυνατό και έγκυρο υποδεκάμετρο είναι το κόστος
ανά πώληση, πωλήσεις ανά τηλεφωνήματα, πωλήσεις ανά παρουσιάσεις προϊόντων,
πωλήσεις ανά άτομο που πλησιάσατε, πελάτες ανά ώρα, πωλήσεις ανά ώρα, πωλήσεις ανά
1000 τηλεφωνήματα και τα λοιπά.
Παράδειγμα για το πώς να υπολογίσετε τα παραγωγικά
επίπεδα από τους πίνακες τηλεφωνημάτων:
1000 Τηλεφωνήματα πραγματοποίησαν
-420 Δεν απάντησαν
_____
580
υποψήφιοι νέοι πελάτες
-290 Αρνήθηκαν μια ολοκληρωμένη παρουσίαση
_____
190 Ολοκληρωμένες τηλεφωνικές παρουσιάσεις
-157 Αδιαφορία, άρνηση
_____
33
θετικές απαντήσεις
-2
Ακυρώσεις παραγγελιών
_____
31
Πωλήσεις
Αν το προϊόν ή υπηρεσία κοστίζει 10.000 ευρώ το
χρόνο δηλ. 323 ευρώ, το κάθε τεμάχιο το χρόνο, 27 ευρώ το μήνα το κάθε τεμάχιο,
θα μπορέσουμε να αναλύσουμε την παραγωγικότητα της καμπάνιας και να
συμπεριλάβουμε:
Συνολικές Πωλήσεις Προϊόντος η Υπηρεσίας στα 1000
τηλεφωνήματα με κέρδος το κάθε τεμάχιο ανά μήνα σε διάρκεια συνεχόμενου του παρεχόμενου
προϊόντος ή υπηρεσίας στον πελάτη τουλάχιστον για ενός έτος.
Συνολικές πωλήσεις ανά 1000 τηλεφωνήματα 10.000 ευρώ
Συνολικές πωλήσεις ανά 1 τηλεφώνημα 27 ευρώ
Συνολικές πωλήσεις ανά πελάτη που επικοινωνήσατε 891 ευρώ
Συνολικές πωλήσεις ανά κάθε ολοκληρωμένη
παρουσίαση 5.130 ευρώ
Για το κέρδος του έτους πολλαπλασιάζουμε επί 12 για
να δούμε το ετήσιο κέρδος για κάθε 1000 τηλεφωνήματα που γίνονται. Οι τηλεφωνικές
πωλήσεις σας ωθούν και σας παρέχουν την δυνατότητα για μια συστηματοποιημένη
και στατιστική ανάλυση ανά πάσα στιγμή, για την αποτελεσματικότητα του
προσωπικού σας στο χώρο αγοράς που έχετε απευθυνθεί.