==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Γιατί μας τηλεφωνούν οι πελάτες

Γιατί μας τηλεφωνούν οι πελάτες
1.   Γιατί έχουν κάποιο πρόβλημα: Στην περίπτωση που το πρόβλημά είναι τόσο μεγάλο για να μας τηλεφωνήσουν, έχουμε να κάνουμε με μια δύσκολη περίπτωση, την οποία πρέπει να χειριστούμε προσεκτικά.
2.   Για να ζητήσουν πληροφορίες: Η περίπτωση αυτή δε δημιουργεί προβλήματα εκτός από μια γρήγορη και σαφή απάντηση. Ο τρόπος που θα απαντήσουμε θα είναι καθοριστικός για την εικόνα που σχημάτισε το άτομό μας και την Εταιρία μας.
3.   Για να δώσουν μια παραγγελία: Ευνοϊκή περίπτωση υπό την προϋπόθεση ότι η παραγγελία είναι σημαντική. Πρόκειται συνήθως για σημαντικές ή ασήμαντες λεπτομέρειες ή κάτι που έχει ξεχαστεί ή λείπει στην παράδοση του προϊόντος. Η παραγγελία αυτή καταλήγει να είναι περιορισμένη και κατεπείγουσα.
4.   Για να μας ευχαριστήσουν: Είναι θετικοί οι λόγοι που μας τηλεφωνούν. Θέλουν να μας ευχαριστήσουν γιατί η τελευταία παράδοση τους άφησε απόλυτα ικανοποιημένους ή να μας κάνουν κάποια φιλοφρόνηση.
5.   Για να διαμαρτυρηθούν: Μια ήρεμη και ευγενική συνδιάλεξη οδηγεί στην επίλυση των προβλημάτων. Υπάρχει όμως μια γενική τάση να παραβλέπουμε τις διαμαρτυρίες, προκαλώντας έτσι αρνητική αντίδραση από την πλευρά του υποψήφιου πελάτη.