Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Γιατί μας τηλεφωνούν οι πελάτες

Γιατί μας τηλεφωνούν οι πελάτες
1.   Γιατί έχουν κάποιο πρόβλημα: Στην περίπτωση που το πρόβλημά είναι τόσο μεγάλο για να μας τηλεφωνήσουν, έχουμε να κάνουμε με μια δύσκολη περίπτωση, την οποία πρέπει να χειριστούμε προσεκτικά.
2.   Για να ζητήσουν πληροφορίες: Η περίπτωση αυτή δε δημιουργεί προβλήματα εκτός από μια γρήγορη και σαφή απάντηση. Ο τρόπος που θα απαντήσουμε θα είναι καθοριστικός για την εικόνα που σχημάτισε το άτομό μας και την Εταιρία μας.
3.   Για να δώσουν μια παραγγελία: Ευνοϊκή περίπτωση υπό την προϋπόθεση ότι η παραγγελία είναι σημαντική. Πρόκειται συνήθως για σημαντικές ή ασήμαντες λεπτομέρειες ή κάτι που έχει ξεχαστεί ή λείπει στην παράδοση του προϊόντος. Η παραγγελία αυτή καταλήγει να είναι περιορισμένη και κατεπείγουσα.
4.   Για να μας ευχαριστήσουν: Είναι θετικοί οι λόγοι που μας τηλεφωνούν. Θέλουν να μας ευχαριστήσουν γιατί η τελευταία παράδοση τους άφησε απόλυτα ικανοποιημένους ή να μας κάνουν κάποια φιλοφρόνηση.
5.   Για να διαμαρτυρηθούν: Μια ήρεμη και ευγενική συνδιάλεξη οδηγεί στην επίλυση των προβλημάτων. Υπάρχει όμως μια γενική τάση να παραβλέπουμε τις διαμαρτυρίες, προκαλώντας έτσι αρνητική αντίδραση από την πλευρά του υποψήφιου πελάτη.