==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Οργάνωση και κλείσιμο ενός ραντεβού

Οργάνωση και κλείσιμο ενός ραντεβού
Η απογοήτευση είναι η πολυτέλεια που ο πωλητής δεν μπορεί να αντέξει.
Το ραντεβού
Μια συνάντηση για το κλείσιμο των τηλεφωνικών ραντεβού με τους υποψήφιους πελάτες δεν μπορεί να ¨αυτοσχεδιαστεί¨. Απαραίτητα η προετοιμασία ενός πλάνου δράσης.
Πλάνο δράσης:
Προετοιμαστείτε με Επιμέλεια
Σε ποιόν θα τηλεφωνήσετε; Διεύθυνση, Νούμερο τηλεφώνου πρέπει να είναι Επίκαιρα.
Απαραίτητο το προσωπικό σημειωματάριο.
Αναλογιστείτε ¨τι πουλάτε¨ σε αυτό το ραντεβού.
α) επαύξηση πελατείας/εξεύρεση νέου πελάτη;
β) προώθηση προϊόντος;
γ) ένα ραντεβού;
δ) πρόσθετη πώληση;
Για κάθε περίπτωση πρέπει να έχετε ξεκάθαρη επιχειρηματολογία - φράση κλειδί για να περάσει το μήνυμα.
Περιοριστείτε σε ένα ή το πολύ ενάμιση λεπτό για να πείτε αυτό που θέλετε. Έχετε μπροστά σας όλα τα στοιχεία που σας χρειάζονται;
Ποιες είναι οι κλασσικές τηλεφωνικές αντιρρήσεις που ίσως εκφράζει ο συνομιλητής σας;
Προετοιμαστείτε λοιπόν έχοντας τα στοιχεία εμπρός σας, αφού προηγουμένως αναλογιστείτε για ποιον κλείνετε ραντεβού;
Για σας την ίδια;
Για τον εμπορικό αντιπρόσωπο της εταιρείας;
Για ένα συνάδελφο;
Οι 4 φάσεις της εμπορικής συνομιλίας στο τηλέφωνο
Η τηλεφωνική επικοινωνία είναι ένα σύστημα το οποίο υπακούει σε κανόνες. Οι παρακάτω κανόνες με τα παραδείγματα τους αναφέρονται στην ψυχολογική επίδραση που ασκούν στον συνομιλητή σας.
Η Παρουσίαση
(Χαμόγελό) ¨ο κύριος Παπαδόπουλος;¨(μην ξεκινήσετε πριν να είστε σίγουρη για το όνομα του συνομιλητή σας)
¨Καλημέρα σας εδώ Ντίνα Γραμματικοπούλου, υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων της εταιρείας ¨the people¨.
Ο συνομιλητής σας είναι έτοιμος να κάνει κάτι άλλο. Δώστε του χρόνο για να καταλάβει ποιά είσαστε.
Η Έρευνα
¨Σας τηλεφωνώ γιατί νομίζω ότι ασχολείσθε με τις αγορές της επιχείρησης σας¨.
Γνωρίζετε την απάντηση αλλά απαραίτητα πρέπει να κάνετε μια ερώτηση, που θα επιτρέψει στον συνομιλητή σας να επικοινωνήσει μαζί σας. Απαντώντας δέχεται το στοιχείο της παρουσίας σας στο τηλέφωνο.
Η Επιχειρηματολογία
Πρέπει να είναι πολύ σύντομη και σαφής. Σε συγκεκριμένο χρόνο με ήρεμο και σίγουρο τόνο δώστε στον συνομιλητή σας το αίσθημα της ικανότητας σας. Προσδιορίστε το προϊόν ή την υπηρεσία με λίγες λέξεις και πείτε ένα μόνο από τα προσόντα του. Όχι υπέρμετρος ενθουσιασμός.
Το Συμπέρασμα
Η πιο σημαντική φάση της τηλεφωνικής επικοινωνίας. Πρέπει να είναι αυθόρμητη. Το ταλέντο σας πρέπει να εξασκείτε σε αυτό το επίπεδο πιο πολύ από ότι στο στάδιο της επιχειρηματολογίας.
Προτείνετε μια εκλογή μεταξύ ιδίων πραγμάτων π.χ.¨4 ή 3 κιβώτια;¨, ¨ραντεβού αύριο ή μεθαύριο;¨

"Εκπαίδευση δε σημαίνει μόνο την ιδέα της ληφθείσης γνώσης αλλά εκείνης η οποία έχει αφομοιωθεί μέσω πειθαρχείας, άσκησης και εφαρμογής."