==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Γιατί οι άνθρωποι αγοράζουν

Γιατί οι άνθρωποι αγοράζουν
Το πιο σημαντικό σημείο στην ολοκλήρωση μιας πώλησης είναι να γνωρίζετε για ποιο λόγο οι άνθρωποι αγοράζουν.
Σαν κίνητρο στην απόφαση τους λειτουργεί η ικανοποίηση μιας επιθυμίας, μιας ανάγκης ή αυτοολοκλήρωσης. Οι υποψήφιοι πελάτες δεν αντιλαμβάνονται πάντα αυτούς τους λόγους μέχρι την στιγμή που ο πωλητής θα εγείρει το ενδιαφέρον και την προσοχή τους.
Πολλές φορές το κίνητρό τους είναι η απόκτηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή το πλεονέκτημα μιας υπηρεσίας.
Τα περισσότερα κίνητρα είναι συναισθηματικά για τους ανθρώπους. Οι περισσότερες αγορές–συμφωνίες γίνονται για να ικανοποιήσουν ένα η περισσότερους από τους παρακάτω λόγους:

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ:
ΕΛΑΤΤΩΣΗ:
Χρόνου
Των Επενδύσεων
Κινδύνων
Χρήματος
Του Εαυτού μας
Εξόδων
Ενέργειας
Των Υπαλλήλων μας
Ανταγωνισμού
Χώρου
Της Περιουσίας μας
Εγνοιών

Των Χρημάτων μας
Προβλημάτων

ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ:
ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ:
ΑΥΞΗΣΗ:
Χρήματα
Σχέσεις με πελάτες
Κερδών
Ικανοποιημένους πελάτες
Σχέσεις με υπαλλήλους
Ικανοποίησης
Καλές εντυπώσεις
Προσωπική εικόνα (image)
Εμπιστοσύνης

Ευνοϊκές καταστάσεις
Άνεσης
Κέρδη
Χαράς