Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Γιατί οι άνθρωποι αγοράζουν

Γιατί οι άνθρωποι αγοράζουν
Το πιο σημαντικό σημείο στην ολοκλήρωση μιας πώλησης είναι να γνωρίζετε για ποιο λόγο οι άνθρωποι αγοράζουν.
Σαν κίνητρο στην απόφαση τους λειτουργεί η ικανοποίηση μιας επιθυμίας, μιας ανάγκης ή αυτοολοκλήρωσης. Οι υποψήφιοι πελάτες δεν αντιλαμβάνονται πάντα αυτούς τους λόγους μέχρι την στιγμή που ο πωλητής θα εγείρει το ενδιαφέρον και την προσοχή τους.
Πολλές φορές το κίνητρό τους είναι η απόκτηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή το πλεονέκτημα μιας υπηρεσίας.
Τα περισσότερα κίνητρα είναι συναισθηματικά για τους ανθρώπους. Οι περισσότερες αγορές–συμφωνίες γίνονται για να ικανοποιήσουν ένα η περισσότερους από τους παρακάτω λόγους:

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ:
ΕΛΑΤΤΩΣΗ:
Χρόνου
Των Επενδύσεων
Κινδύνων
Χρήματος
Του Εαυτού μας
Εξόδων
Ενέργειας
Των Υπαλλήλων μας
Ανταγωνισμού
Χώρου
Της Περιουσίας μας
Εγνοιών

Των Χρημάτων μας
Προβλημάτων

ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ:
ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ:
ΑΥΞΗΣΗ:
Χρήματα
Σχέσεις με πελάτες
Κερδών
Ικανοποιημένους πελάτες
Σχέσεις με υπαλλήλους
Ικανοποίησης
Καλές εντυπώσεις
Προσωπική εικόνα (image)
Εμπιστοσύνης

Ευνοϊκές καταστάσεις
Άνεσης
Κέρδη
Χαράς