Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός
AdWords Ad Extensions το
εργαλείο το οποίο μας βοηθάει να βελτιώσουμε τις διαφημίσεις μας στη Google.
Αναλυτικός οδηγός για τα
AdWords Ad Extensions, πόσοι τύποι υπάρχουν, και πώς μπορούμε να τους χρησιμοποιήσουμε
προς όφελος της εταιρείας μας.
Τι είναι τα Ad Extensions
Τα Ad Extensions είναι
επιπλέον πληροφορίες που μπορούν να προστεθούν στα text ads στο AdWords. Αυτές
οι πληροφορίες μπορεί να περιλαμβάνουν την τοποθεσία της εταιρείας μας, τον
αριθμό του τηλεφώνου μας, επιπλέον πληροφορίες κειμένου και άλλα πολλά
στοιχεία. Τα Ad Extensions παίζουν σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση και την
επιτυχία των διαφημίσεων μας.
Υπάρχουν δύο κατηγορίες Ad Extensions:
1.Automatic
και τα
2.Manual Ad Extensions
Τα Ad Extensions
οποιασδήποτε μορφής δεν εμφανίζονται πάντα μαζί με τις διαφημίσεις μας, οπότε πρέπει
να διατηρούμε τις πιο σημαντικές πληροφορίες στο κείμενο της διαφήμισης μας!
Τα Ad Extensions
εμφανίζονται όταν το Ad Rank της διαφήμισης μας είναι αρκετά υψηλό και μπορούν
να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την απόδοσή της.
Τα Ad Extensions επεκτείνουν
τη διαφήμισή μας με επιπλέον πληροφορίες, δίνοντας στους χρήστες περισσότερους
λόγους για να την κάνουν κλικ. Τα Ad
Extensions αυξάνουν το
click through rate μιας διαφήμισης.
Πώς λειτουργούν τα Ad Extensions
Για να μεγιστοποιήσουμε την
απόδοση των text ads μας, η Google επιλέγει τα Ad Extensions που θα
εμφανίζονται σε κάθε αναζήτηση που γίνεται.
Με την προσθήκη περισσότερου
περιεχομένου στη διαφήμισή σου, τα Ad Extensions της δίνουν μεγαλύτερη προβολή
και χώρο στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, δίνοντας επιπλέον αξία
στη διαφήμισή μας.
Τα Automatic Ad Extensions,
τα οποία χρειάζονται να τα κάνουμε ένα σετάρισμα για να τα φτιάξουμε.
Τα Manual Ad Extensions, τα
οποία προστίθενται αυτόματα από το Google Ads, όταν κρίνεται ότι αυτό θα
βελτιώσει την απόδοση των διαφημίσεών μας.
Για τη Google, κάθε τύπος Ad
Extension ωφελεί τους χρήστες, γεγονός που μεταφράζεται σε υψηλότερο CTR για
τους διαφημιζόμενους. Κατά μέσο όρο, υπάρχει αύξηση 10% στο CTR μιας διαφήμισης
από την εφαρμογή ενός νέου Ad Extension.
Ad
Extensions και πώς λειτουργούν
1.
AdWords Sitelink Extensions
Τα Sitelink Extensions είναι
σύνδεσμοι που μπορούμε να προσθέσουμε σε μια διαφήμισή μας για να μεταφέρουν
τους χρήστες σε συγκεκριμένες σελίδες ενός website. Τα Sitelink Extensions
εμφανίζονται με διάφορους τρόπους, ανάλογα με τη συσκευή, τη θέση και άλλους
παράγοντες. Σε υπολογιστή μπορεί να εμφανίζονται 2 έως 6 σύνδεσμοι, στην ίδια
γραμμή ή να καταλαμβάνουν έως και δύο γραμμές της διαφήμισης μας.
Σε tablet ή κινητή συσκευή
μπορεί να εμφανίζονται έως και 8 σύνδεσμοι, δίπλα-δίπλα σε μία γραμμή, σε μορφή
καρουσέλ. Οι χρήστες μπορούν να σπρώξουν προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά στο
καρουσέλ, για να περιηγηθούν στους διάφορους συνδέσμους που έχουμε ορίσει.
2. AdWords Location Extensions
Τα Location Extensions
εμφανίζουν τη διεύθυνση της εταιρείας μας και τις ώρες λειτουργίας της. Μπορούν
να βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν την τοποθεσία της εταιρείας μας προβάλλοντας
στη διαφήμισή μας τη διεύθυνση ή ένα χάρτη με την τοποθεσία μας ή την απόσταση
από την εταιρεία μας. Τα Location Extensions ενδέχεται, επίσης, να
περιλαμβάνουν τον αριθμό τηλεφώνου σου ή ένα κουμπί για κλήση, έτσι ώστε οι
χρήστες να μπορούν να καλούν και να επικοινωνούν ευκολότερα με την εταιρεία μας.
Εάν θέλουμε να φέρουμε
περισσότερο κόσμο στο φυσικό χώρο της εταιρείας μας, αυτός ο τύπος Extension
είναι ιδανικός. Για να ρυθμίσουμε τα Location Extensions, πρέπει να συνδέσουμε ένα λογαριασμό Google My Business στο AdWords.
3. AdWords Affiliate Location Extensions
Εάν πουλάμε τα προϊόντα μας
μέσω αλυσίδων λιανικής πώλησης, τα Affiliate Location Extensions μπορούν να μας
βοηθήσουν να προσεγγίσουμε τους καταναλωτές όταν αποφασίζουν τι και πού θα
αγοράσουν. Τα Affiliate Location Extensions βοηθούν τους χρήστες να βρίσκουν τα
κοντινά καταστήματα πώλησης των προϊόντων μας. Είναι πιο χρήσιμα εάν πουλάμε τα
προϊόντα μας σε εθνικό επίπεδο.
4. AdWords Structured Snippet Extensions
Τα Structured Snippet
Extensions θα μας βοηθήσουν να αναδείξουμε συγκεκριμένες πτυχές των προϊόντων
και υπηρεσιών τις εταιρείας μας. Τα Structured Snippet Extensions εμφανίζονται
κάτω από τη διαφήμισή μας με τη μορφή κεφαλίδας (π.χ. «Γυναικεία Ρούχα») και
λίστας (π.χ. «Γυναικεία Ρούχα, Φορέματα, Εσώρουχα, Αξεσουάρ»). Τα Structured
Snippet Extensions μας παρέχουν τρεις επιπλέον γραμμές κειμένου στη διαφήμισή μας όταν εμφανίζονται σε υπολογιστές, και μια γραμμή κειμένου όταν εμφανίζονται
σε κινητά και tablets. Για την προβολή και προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας
μας πρέπει να εκμεταλλευτούμε τα Structured Snippet Extensions προς όφελος της.
5. AdWords Call Extensions
Τα Call extensions μας
επιτρέπουν να προσθέσουμε αριθμούς τηλεφώνου στις διαφημίσεις μας. Με την
ενέργεια αυτή μπορεί να αυξήσει σημαντικά τα κλικ που δέχονται οι διαφημίσεις μας.
Όταν εμφανίζονται τα Call
extensions, οι χρήστες μπορούν να πατήσουν σε αυτά και να καλέσουν απευθείας
την εταιρεία μας. Τα Call extensions είναι ο προτιμότερος και ευκολότερος τρόπος για να προσθέσουμε τον
αριθμό τηλεφώνου της εταιρείας μας σε διαφημίσεις. Εάν προσπαθήσουμε να βάλουμε
έναν αριθμό τηλεφώνου σε κάποιο άλλο σημείο της διαφήμισης μας, αυτό μπορεί να
οδηγήσει σε απόρριψή της.
6. AdWords Message Extensions
Τα Message extensions
επιτρέπουν στους χρήστες που βλέπουν τη διαφήμισή μας να επικοινωνήσουν, απευθείας,
μαζί μας μέσω μηνύματος κειμένου, κάνοντας κλικ σε ένα εικονίδιο. Οι χρήστες με
το πάτημα ενός κουμπιού να μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας για να κλείσουν
ραντεβού, να λάβουν μια προσφορά, να ζητήσουν πληροφορίες κ.λ.π., τότε τα
Message extensions είναι αυτό που χρειαζόμαστε. Τα Message extensions όμως, προβάλλονται
μόνο στους χρήστες που χρησιμοποιούν συσκευές τηλεφώνου με δυνατότητα αποστολής
και λήψης μηνυμάτων κειμένου. Επίσης η εταιρεία μας, πρέπει να έχει την δυνατότητα
λήψης, επεξεργασίας και αποστολής μηνυμάτων.
7. AdWords App Extensions
Τα App extensions μας
επιτρέπουν να συνδέσουμε την εφαρμογή (App) μας για κινητά ή tablets με τις
διαφημίσεις μας. Τα App extensions εμφανίζονται κάτω από τη διαφήμισή μας με τη
μορφή ενός συνδέσμου.
Οι χρήστες που κάνουν κλικ
στην επικεφαλίδα της διαφήμισης θα μεταβούν στο σύνδεσμο που έχουμε ορίσει στη
διαφήμισή μας. Κάνοντας κλικ όμως στο App extension, οι χρήστες θα οδηγηθούν
στη σελίδα του App είτε στο Google Play, είτε στο Apple App Store, ανάλογα με
το λογισμικό που χρησιμοποιούν.
Τα App extensions είναι ένα
εργαλείο για να δίνουμε πρόσβαση στο website και στο App μας από μια και μόνο
διαφήμιση.
8. AdWords Callout Extensions
Τα Callout extensions είναι σχεδόν
όμοια με τα Structured Snippet Extensions, χωρίς όμως να υπάρχει η δυνατότητα
προσθήκης συνδέσμων που θα οδηγούν σε διαφορετικές σελίδες του website μας.
Τα Callout extensions μας
επιτρέπουν να παρέχουμε περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες στους
χρήστες, δίνοντας παράλληλα μια παρότρυνση για δράση και αλληλοεπίδραση. Με τα
Callout extensions μπορεί να προωθήσει ιδιαίτερες πληροφορίες της εταιρείας μας,
όπως «δωρεάν αποστολή προϊόντων» ή «24ωρη εξυπηρέτηση πελατών». Με αυτόν τον
τρόπο, οι χρήστες θα λαμβάνουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την
εταιρεία μας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
Όταν τα Callout extensions
εμφανίζονται μαζί με τη διαφήμισή μας σε έναν υπολογιστή ή σε μια κινητή
συσκευή, εκτός από το κείμενο της διαφήμισης μας εμφανίζονται και 2 έως 6
callout.
9. AdWords Price Extensions
Με τα Price extensions προβάλλουμε
και προωθούμε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας μας μαζί με τις τιμές
τους. Τα Price extensions εμφανίζονται κάτω από τη διαφήμισή μας, τόσο σε
υπολογιστή, όσο και σε κινητή συσκευή. Δείχνουν ως σύνολο έως και 8 κάρτες,
στις οποίες οι χρήστες μπορούν να δουν διαφορετικές επιλογές και τιμές. Από το
μενού τιμών, οι χρήστες μπορούν να οδηγηθούν απευθείας στο website μας και να
δουν αυτό που τους ενδιαφέρει.
10.
AdWords Promotion Extensions
Με τα Promotion extensions διαφημίζουμε
κουπόνια και προσφορές. Τα Promotion extensions προσθέτουν αξία στις διαφημίσεις μας, αναδεικνύοντας
τις εκπτώσεις και τις προσφορές μας σε άτομα που αναζητούν τις καλύτερες
προσφορές της εταιρείας μας. Τα Promotion extensions εμφανίζονται κάτω από τις
διαφημίσεις μας και είναι εύκολο να τραβήξουν τα βλέμματα των χρηστών και να δράσουν.
Ο συγκεκριμένος τύπος
extensions μπορεί να εμφανίσει έως και 2 γραμμές κειμένου, που περιλαμβάνουν
λεπτομέρειες σχετικά με μία προσφορά μας. Με ένα κλικ πάνω της, ο χρήστης πηγαίνει
απευθείας στο website της εταιρείας μας σε αυτήν την προσφορά.
Πώς να κατασκευάσουμε ένα Ad Extensions
Δημιουργία και κατασκευή Ad
Extensions στις διαφημίσεις μας, εύκολα και γρήγορα.
1. Ανοίγουμε το Google
AdWords.
2. Επιλέγουμε το campaign ή
το ad group σου.
3. Επιλέγουμε την επιλογή
“Ads & Extensions” η οποία βρίσκεται στο αριστερό μέρος.
4. Από το πάνω μενού κάνουμε
κλικ στην επιλογή “Extensions”.
AdWords Ads and Extensions
5. Κάνουμε κλικ στο στρογγυλό
κουμπί, για να δημιουργήσουμε ένα Extension.
AdWords Extensions Types
6. Επιλέγουμε τον τύπο
extension που θέλουμε να δημιουργήσουμε. Κρατώντας το ποντίκι πάνω σε κάθε
extension, θα μας εμφανιστεί μια περιγραφή για τον κάθε τύπο.
AdWords Sitelink Extensions
7. Συμπληρώνουμε όλα τα
απαραίτητα πεδία στο αριστερό μέρος και δεξιά θα μας εμφανιστεί ένα preview του
extension που δημιουργήσαμε.
Με αυτή τη διαδικασία
δημιουργούμε τον κάθε τύπο extension.
Επιλέγουμε Ad Extensions με
βάση τους στόχους μας
Εάν ο στόχος μας είναι να
φέρουμε τους χρήστες στη φυσική τοποθεσία της εταιρείας μας, τότε χρησιμοποιούμε
τα εξής Extensions:
Location extensions: Παροτρύνουμε
τους χρήστες να έρθουν στην εταιρεία μας, δείχνοντάς τους την τοποθεσία σου.
Affiliate location extensions: Υποδεικνύουμε
τους χρήστες να βρουν καταστήματα που πουλούν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες της εταιρείας
μας.
Callout extensions: Προσθέτουμε επιπλέον
κείμενο στις διαφημίσεις μας, όπως «δωρεάν παράδοση», «υποστήριξη πελατών 24
ώρες το 24ωρο», «πληρωμή με αντικαταβολή», κ.λ.π..
Εάν ο στόχος μας είναι να παροτρύνουμε τους χρήστες να επικοινωνήσουν μαζί μας στο τηλέφωνο ή να μας στείλουν κάποιο μήνυμα, τότε χρησιμοποιούμε τα εξής Extensions:
Εάν ο στόχος μας είναι να παροτρύνουμε τους χρήστες να επικοινωνήσουν μαζί μας στο τηλέφωνο ή να μας στείλουν κάποιο μήνυμα, τότε χρησιμοποιούμε τα εξής Extensions:
Call extensions: Προσθέτουμε αριθμό τηλεφώνου
στη διαφήμισή μας και παροτρύνουμε τους χρήστες να επικοινωνήσουν μαζί μας τηλεφωνικά.
Message extensions: Με τον τύπο αυτού του Extensions
παροτρύνουμε τους χρήστες να σου στείλουν μηνύματα κειμένου.
Εάν ο στόχος μας είναι να
κατευθύνουμε τους χρήστες στο website της εταιρείας μας για να κάνουν κάποια
ενέργεια, τότε χρησιμοποίησε τα εξής Extensions:
Sitelink extensions: Οδηγούμε τους χρήστες σε
συγκεκριμένες σελίδες του website μας.
Callout extensions: Προσθέτουμε επιπλέον
κείμενο στις διαφημίσεις μας, όπως «δωρεάν παράδοση», «υποστήριξη πελατών 24
ώρες το 24ωρο», «πληρωμή με αντικαταβολή», κ.λ.π..
Structured snippet extensions:
Δίνουμε στους χρήστες πληροφορίες σημαντικές, απευθείας από τις διαφημίσεις
μας.
Price extensions: Παρουσιάζουμε, στις
διαφημίσεις μας, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της εταιρείας μας μαζί με τις
τιμές τους.
Εάν ο στόχος σου είναι να
κάνεις τους χρήστες να κατεβάσουν την εφαρμογή σου (app), τότε χρησιμοποιούμε τα App extensions.
Οι διαφημίσεις στη Google έχουν
ξεκάθαρο στόχο ως προς το τι θέλουμε να πετύχουμε και σε τι ενέργειες θέλουμε
να προβούν οι χρήστες ώστε να αλληλεπιδράσουν με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες
που προσφέρει η εταιρεία μας. Με την διαφήμιση στην Google ανεβάζουμε
την απόδοση της διαφημιστικής καμπάνιας των προϊόντων ή των υπηρεσιών μας και
ταυτόχρονα προσελκύονται Νέοι πελάτες που βοηθήσουν και στην ανάπτυξη της εταιρείας
μας.