==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

ΚΡΙΣΗ - ΠΡΟΛΗΨΗ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ

ΚΡΙΣΗ - ΠΡΟΛΗΨΗ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
Έννοιες της κρίσης.
Η έννοια της Κρίσης σχετίζεται με τις καταστάσεις που χαρακτηρίζονται από σοβαρή απειλή, αβεβαιότητα και την αίσθηση του επείγοντος.
Κρίση είναι ένα μεγάλο ξαφνικό γεγονός το οπoίο έχει πιθανώς αρνητικά αποτελέσματα. Το γεγονός και οι συνέπειες του, μπορούν να βλάψουν σοβαρά έναν οργανισμό και τους υπαλλήλους του, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, την οικονομική κατάσταση και την υπόληψη.
Κρίση, είναι μια επικίνδυνη κατάσταση, αναταραχής και αναστάτωσης, που προέρχεται από ένα αιφνίδιο περιστατικό και δημιουργεί ένα πλαίσιο αποδόμησης και γενικευμένης δράσης.
ΠΡΟΛΗΨΗ
ΠΡΟΛΗΨΗ είναι η παρεμπόδιση γεγονότων ή ενεργειών. Στην πρόληψη των κρίσεων προσπαθούμε να αποτρέπουμε τις κρίσεις αφού πρώτα εντοπίσουμε τα σενάρια που θα προκαλέσουν αυτές.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
ΤΟ 84% ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ Η ΚΡΙΣΗ
ΤΟ 59% ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ
ΤΟ 53% ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΗ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ είναι οι ενέργειες αυτές που βασιζόμενες σε συγκεκριμένο σχέδιο και κάτω απο ένα συντονιστικό όργανο, οδηγούν στην έξοδο απο την κρίση  στην ελαχιστοποίηση των απωλειών και στην ανάληψη του ελέγχου.
Ο Ψυχολογικός παράγοντας, στη Διαχείριση των Κρίσεων.
1. Έλεγχος της ψυχολογικής αστάθειας.
2. Μελέτη, για περιπτώσεις σωματικής αδράνειας.
3. Διαχείριση της ανησυχίας, του πόνου και του τρόμου που έχουν προκληθεί.
4. Διαπίστωση βαθμού επιρροής στην ψυχική υγεία των εμπλεκομένων.
5. Εντοπισμός μετατραυματικού σόκ. Το μετατραυματικό σόκ, είναι μία πιθανή αντίδραση μετά απο μία κρίση. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα διάλειμμα, που θα επιτρέψει στον εγκέφαλο να καταλάβει τι ακριβώς συνέβει. Το μετατραυματικό σόκ σε μία πιο έντονη διάσταση του μπορεί να παράγει μία πλήρη ψυχολογική απομάκρυνση. Τα συμπτώματα είναι:
α) Τρέμουλο ή ρίγη,
β) Το άτομο να εμφανίζεται σαν αφηρημένο,
γ) το άτομο δείχνει σαν πνευματικά διαλυμένο
δ) διανοητική σύγχυση.
6. Συζήτηση για την εκδίωξη της ενοχής του επιζήσαντα.
7. Κατανόηση απο τη διαρκή επιστροφή στις στιγμές της κρίσης.
8. Άγχος για επανάληψη της κρίσης.
9. Αύξηση του άγχους. Αυτό αυξάνεται, όταν οι συνθήκες είναι πολύ δυσμενείς. Θύματα παιδιά, πολλά θύματα, συγγενείς θύματα, κ.ά.
α) Οξύ άγχος έως 3 μήνες μετά την κρίση, 
β) χρόνιο άγχος, και μετά τους τρείς μήνες, 
γ) καθυστερημένη έναρξη, έρχεται τρείς έως έξι μήνες μετά.
10. Επιδεικνύουμε άμεσα, κατανόηση, αγάπη, βοήθεια, αλληλεγγύη
Επικοινωνιακή διαχείριση των κρίσεων, και πρακτικές ταχείας ενεργοποίησης της
1. Κρισιμότητα των δύο πρώτων ωρών. Για να σβήσεις τη φωτιά πρέπει να έχεις τις μηχανές, ανάμενες. Τα λάθη μεγεθύνουν την κρίση.
2. Εκτίμηση της έκτασης της κρίσης.
3. Αναζητείται και τίθεται σε πλήρη εφαρμογή το πλήρες πρόγραμμα της Επικοινωνιακής Διαχείρισης της Κρίσης, σύμφωνα με την προετοιμασία του συγκεκριμένου σεναρίου.
4. Συγκαλείται συνέντευξη τύπου.
5. Αναλαμβάνει την στρατηγική επικοινωνία ο spokeperson. Διαθέτει όλα τα στοιχεία και τις βάσεις δεδομένων με τα στοιχεία των στελεχών του Οργανισμού. Αναλαμβάνει την επικοινωνία. Παρουσιάζει οπτικοακουστικό υλικό.
Χρησιμοποιεί γλώσσα θετική, μιλά για ασφάλεια, ενδιαφέρον, άμεση επίλυση προβλημάτων. Όχι πεσιμισμός, όχι αρνητικός. Την αλήθεια και μόνο την αλήθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: