Τρόποι που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις @ online πωλήσεις σας
Στο ηλεκτρονικό εμπόριο και συγκεκριμένα σε μια επιτυχημένη online
επιχείρηση (e-shop) εκτός από τα προσφερόμενα προϊόντα και τις υπηρεσίες
υψηλής ποιότητας σημαντικός παράγοντας για την ικανοποίηση των πελατών είναι
και ο τρόπος αναζήτησης δυνατότητας πληρωμής. Ο συνδυασμός αυτών των προϋποθέσεων
αυξάνεται η αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης και δημιουργείτε ακόμα πιο πιστή
πελατειακή βάση. Αυτό για να το πετύχετε χρησιμοποιήστε τις ακόλουθες τεχνικές:
@Χτίστε σχέσεις εμπιστοσύνης στην online επιχείρησή σας
Ενισχύστε την εμπιστοσύνη της εταιρείας σας με την εμφανή ένδειξη στην
ιστοσελίδα σας των σημάτων ασφαλείας, προστασίας απορρήτου και πιστοποίησης της
επιχείρησής σας. Οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται ιστοσελίδες, για τις οποίες
δεν αισθάνονται ασφάλεια κατά την επεξεργασία των οικονομικών στοιχείων τους,
με το 30% περίπου να εγκαταλείπει το ηλεκτρονικό καλάθι, πριν την ολοκλήρωση
της παραγγελίας. Η αξιοπιστία της εταιρικής σας ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου e-shop από την μια δημιουργεί:
α)το αίσθημα της σιγουριάς και ασφάλειας στην ηλεκτρονική συναλλαγή τους,
β)την ασφάλεια και προστασία των προσωπικών δεδομένων τους.
@Μελετήστε και εφαρμόστε την τεχνική SEO
Τα προϊόντα-υπηρεσίες σας πρέπει να εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα των
αποτελεσμάτων αναζήτησης – ευρέως γνωστή ως βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για
μηχανές αναζήτησης ή SEO. Για να το πετύχετε, δημιουργήστε περιεκτικά tags και
περιγραφές σε όλα τα κείμενα της ιστοσελίδας σας. Απλοποιώντας τα URLS,
μπορείτε επίσης να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να αναγνωρίζουν την ιστοσελίδα
σας.
@Βελτιστοποιήστε την ολοκλήρωση παραγγελίας-checkout
Στις online πωλήσεις η εγκατάλειψη
του καλαθιού αγορών. υπολογίζεται πως το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού
αγγίζει το 70%. Βελτιώστε την διαδικασία του checkout, κάνοντάς την πιο φιλική
προς τον πελάτη. Ανάμεσά τους, συγκαταλέγονται η μείωση των περιττών βημάτων
για το checkout, η επιλογή πολλαπλών επιλογών πληρωμής, καθώς και η μη
αναγκαστικά απαραίτητη δημιουργία λογαριασμού από την πλευρά των αγοραστών.
@Προσελκύστε πελάτες με το remarketing
Remarketing είναι η αναζητήσει προϊόντων online στο e-shop σας από τους υποψήφιους αγοραστές-πελάτες σε παρελθόντα χρόνο. Έπειτα
βλέπουν διαφημίσεις για το συγκεκριμένο αυτό προϊόν ή την επιχείρηση σε μια άλλη
ιστοσελίδα που επισκέπτονται αργότερα ή την ίδια ημέρα. Είναι μια τακτική για
να επανακτήσετε την προσοχή των αγοραστών που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον προς το
προϊόν και την επιχείρησή σας, υπενθυμίζοντάς τους ότι μπορούν να επιστρέψουν
και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.
@Επεκταθείτε παγκοσμίως
Οι ευκολότερες επιλογές αναζήτησης προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου
της πληρωμής και αποστολής τους, οι καταναλωτές δεν περιορίζονται πλέον σε
αγορές εντός των συνόρων της χώρας τους. Προωθήστε την ιστοσελίδα σας αναζητώντας
νέους πελάτες από το εξωτερικό, είναι μια έρευνα αγοράς για να έχετε μια εικόνα
ποιες χώρες αγοράζουν από εσάς και τι προϊόντα αγοράζουν. Κατόπιν, δοκιμάστε να
πουλήσετε παρόμοια προϊόντα στις αγορές αυτές, είτε μέσω της δικής σας
ιστοσελίδας, είτε σε μια καθιερωμένη online αγορά όπως το eBay.
@Προσφορά δωρεάν μεταφορικών
Έρευνα έχει αποδείξει επανειλημμένα ότι τα δωρεάν ή με έκπτωση μεταφορικά
επηρεάζουν σημαντικά τους online αγοραστές. Έξι στους δέκα χρήστες του
διαδικτύου που ερωτήθηκαν, θα πλήρωναν για αυθημερόν παράδοση, εφ’ όσον ήταν
διαθέσιμη. Προσφέροντας εντελώς δωρεάν μεταφορικά, ή εναλλακτικά, με την παροχή
ανάλογων κινήτρων ανά στόχο πωλήσεων (π.χ., Δωρεάν Μεταφορικά για αγορές άνω
των 50€), μπορείτε να επηρεάσετε θετικά τις πωλήσεις σας.
@Δώστε προτεραιότητα στις κινητές συσκευές
Οι εμπορικές online συναλλαγές που διεκπεραιώνονται μέσω κινητών συσκευών,
όπως τα smartphones και τα tablets, έχουν ταχεία ανάπτυξη και αναμένεται να
ξεπεράσουν πολύ σύντομα εκείνες από desktop και laptop. Βάλτε ως πρωταρχικό
στόχο της online επιχείρησης σας (e-shop) τις λύσεις για κινητές συσκευές. Φροντίστε να ενεργοποιήσετε εύκολα μια
ιστοσελίδα και την εμπειρία checkout, προσφέροντας μια γρήγορη και
ικανοποιητική αγοραστική εμπειρία στον πελάτη σας, ανεξαρτήτως αν οι
πελάτες σας την πραγματοποιούν από σταθερές συσκευές (desktop/laptop), ή από
κινητές (mobile/tablet).
information technology engineer - developer