content marketing
Στον όρο «περιεχόμενο» στο μάρκετινγκ (content marketing) θα συμπεριλάβουμε
τις ενέργειες μάρκετινγκ που περιλαμβάνουν τη δημιουργία, δημοσίευση και
διάδοση υλικού που απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό-στόχο, με σκοπό την
προσέλκυση πελατών.
Η αναλυτική παρουσίαση των χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων ενός προϊόντος, οι
συγκριτικές αξιολογήσεις συναφών (ανταγωνιστικών) προϊόντων (περιοδικά
συγκριτικών τεστ), η γνώμη άλλων καταναλωτών, οι οδηγίες και συμβουλές χρήσης
(π.χ. συνταγές μαγειρικής για ένα τρόφιμο, αποτελούσαν ανέκαθεν στοιχεία του
«διευρυμένου προϊόντος» που χρησιμοποιούσαν οι εταιρείες παραγωγής ή πώλησης
για να αυξήσουν την προσφερόμενη στον πελάτη αξία.