Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

content marketing


content marketing
 Στον όρο «περιεχόμενο» στο μάρκετινγκ (content marketing) θα συμπεριλάβουμε τις ενέργειες μάρκετινγκ που περιλαμβάνουν τη δημιουργία, δημοσίευση και διάδοση υλικού που απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό-στόχο, με σκοπό την προσέλκυση πελατών.

 Η αναλυτική παρουσίαση των χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων ενός προϊόντος, οι συγκριτικές αξιολογήσεις συναφών (ανταγωνιστικών) προϊόντων (περιοδικά συγκριτικών τεστ), η γνώμη άλλων καταναλωτών, οι οδηγίες και συμβουλές χρήσης (π.χ. συνταγές μαγειρικής για ένα τρόφιμο, αποτελούσαν ανέκαθεν στοιχεία του «διευρυμένου προϊόντος» που χρησιμοποιούσαν οι εταιρείες παραγωγής ή πώλησης για να αυξήσουν την προσφερόμενη στον πελάτη αξία.