Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Τρόποι για να Προωθήσεις την Μικρομεσαία Επιχείρησή σου στα Social Media

Τρόποι για να Προωθήσεις την Μικρομεσαία Επιχείρησή σου στα Social Media
Μια μικρή επιχείρηση πρέπει να χρησιμοποιήσει τα social media για την προβολή της. Πρέπει να εκμεταλλευτεί όλες τις δυνατότητες που δίνονται στο διαδίκτυο. Η διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για επαγγελματικούς λόγους είναι απαραίτητο στην σημερινή εποχή για την εύρεση νέων πελατών την προώθηση και πώληση, προϊόντων και υπηρεσιών.
Αν και μόνο το 53% των μικρών επιχειρήσεων έχουν ενεργή παρουσία στα social media, ωστόσο, πρέπει να γνωρίζουν οι υπόλοιπες ότι το εύρος των δυνατοτήτων και των πλεονεκτημάτων που μπορεί να αντλήσει μια επιχείρηση από την παρουσία της στα social media, είναι τόσο μεγάλο που καθιστά την επένδυση σε αυτά μία επικερδή κίνηση.
Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα του Internet Retailer, “2015 Social Media 500”, η οποία αφορά τη χρήση των social media από 500 ηγετικές επιχειρήσεις της Βόρειας Αμερικής, το σύνολο των εμπορικών πωλήσεων μέσω των social media ανήλθε σε 3,30 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2014 (άνοδος 26% από τα 2,62 δισεκατομμύρια του 2013)!
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, η συνολική επισκεψιμότητα από social media σε websites εμπορικών επιχειρήσεων, αυξήθηκε κατά 7%.
Ποια είναι, τα μυστικά της επιτυχίας που κάθε επιχείρηση πρέπει να ξέρει;
Χτίσε μια αξιόπιστη παρουσία
Στον διαδικτυακό κόσμο, όπου όλα μεταβάλλονται με γοργούς ρυθμούς, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Για να κάνεις την διαφορά από τον ανταγωνισμό στην προσέλκυση νέων πελατών, πρέπει να συνδυάζεις στρατηγική και δημιουργικότητα. Το social media marketing προσφέρει τα εργαλεία εκείνα για να σε βοηθήσουν να χτίσεις το brand name και τη φήμη σου στην αγορά, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του κοινού σου.
Για να το πετύχεις δημιούργησε περιεχόμενο που ενδιαφέρει το κοινό σου και προάγει την εικόνα της επιχείρησής σου ως leader του κλάδου σου.
Κάνε έρευνα αγοράς για να πληροφορηθείς που  ξοδεύουν το δικό τους χρόνο οι πελάτες στους οποίους θέλεις να στοχεύσεις:
στο Facebook,
το Twitter,
το Instagram  
το Pinterest;
Όταν μάθεις πού θέλουν να λάβουν το μήνυμα, ξεκίνα να το διαμορφώνεις, σύμφωνα με το ύφος του κάθε μέσου.
Δημιούργησε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους υποψήφιους πελάτες σου. Αυτό το επιτυχαίνεις χωρίς να προωθείς οτιδήποτε ανεξέλεγκτα. Σκέψου για ποιο λόγο θέλεις να μιλήσεις και γιατί.
Δώσε πρόσβαση σε πληροφορίες για την επιχείρησή σου
Χτίσε περαιτέρω τη φήμη σου, δημοσιεύοντας πληροφορίες που θα ενισχύσουν το αίσθημα εμπιστοσύνης προς την εταιρεία σου.
Κάνε διάλογο με τους fans σου
Δώσε προσοχή σε αυτά που λένε οι fans, οι πελάτες και οι followers της επιχείρησής σου για σένα. Στη συνέχεια μπες κι εσύ στην κουβέντα με χρήσιμα σχόλια ή καίριες πληροφορίες.
Κάνε τις σωστές ερωτήσεις
Αυτός είναι ένας εύκολος και άμεσος τρόπος να μάθεις τι τους ενδιαφέρει περισσότερο.
Φτιάξε μια εύκολη «λίστα βημάτων» που θα μπορείς να ακολουθείς καθημερινά, ώστε να διατηρείς μια συνεπή παρουσία. Αποφάσισε τί θέλεις να πετύχεις και ποια «κανάλια» εξυπηρετούν καλύτερα τους στόχους σου
Απόκτησε διασυνδέσεις με άλλους επαγγελματίες
Τα social media αποτελούν πρόσφορο έδαφος για να αποκτήσεις επαφές και διασυνδέσεις με άλλους επαγγελματίες του κλάδου σου, με τους οποίους μοιράζεσαι κοινές αντιλήψεις, δημιουργώντας σχέσεις με αμοιβαίο όφελος. Γίνε μέλος σε επαγγελματικά group στο LinkedIn, blogs και forums, όπου άνθρωποι του κλάδου σου μοιράζονται περιεχόμενο σαν το δικό σου.
Μπες στη διαδικασία να σχολιάσεις ή να δώσεις feedback σε ενδιαφέροντα σχόλια. Ιδανικός τρόπος είναι το newsfeed του Facebook page σου.
Δοκίμασε διαφορετικές στρατηγικές
Πρέπει να επεκτείνεις την παρουσία σου και στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δοκιμάζοντας νέους τρόπους προβολής και παρουσίας, βλέποντας τι αποδίδει καλύτερα στη δική σου περίπτωση.
Χρησιμοποίησε «φρέσκο» περιεχόμενο
Προσπάθησε να διατηρείς την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σου, δίνοντάς τους νέες πληροφορίες και απαντώντας σε ερωτήσεις και απορίες τους.
Προσάρμοσε το περιεχόμενό σου για κάθε social media
Στο Facebook μπορείς να «ανεβάζεις» μεγαλύτερο πληροφοριακό υλικό, πλούσιο σε εικόνες, ιδανικά μια με δύο φορές την ημέρα
Στο Twitter φρόντισε να εναλλάσσεις το περιεχόμενο των tweets σου, χρησιμοποιώντας φωτογραφίες, βίντεο και παραπομπή Links
Στο Linkedin το ύφος πρέπει να είναι πιο «σοβαρό», καθώς απευθύνεται σε επαγγελματίες
Στο Instagram μπορείς να ανεβάσεις φωτογραφίες ή βίντεο από προϊόντα ή καμπάνιες που προγραμματίζεις να λανσάρεις σύντομα
Δοκίμασε το ίδιο περιεχόμενο σε διαφορετικά κανάλια, για να δεις την απόδοσή του.
Κάνε συνεχείς δοκιμές για να διαπιστώσεις τι έχει αποτέλεσμα και τι όχι!
Αύξησε την κίνηση στο website ή/και το blog σου
Αυτό που πολλοί επιχειρηματίες δεν έχουν ακόμα συνειδητοποιήσει και πρέπει έχεις πάντα κατά νου, είναι ότι το επαγγελματικό website σου και το περιεχόμενο του blog σου αποτελούν τη βάση της διαδικτυακής παρουσίας σου.
Σύμφωνα με την 7η ετήσια έρευνα του Social Media Examiner (Social Media Marketing Industry Report), το 77% των ερωτηθέντων ιδιοκτητών επιχειρήσεων εκτιμά ως δεύτερο μεγαλύτερο όφελος που αντλεί από τη χρήση των social media, την αύξηση της κίνησης στο εταιρικό website.
Δες πώς ένα εταιρικό blog μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό εργαλείο προσέλκυσης νέων επισκεπτών στην ιστοσελίδα σου
Χτίζοντας την αξιοπιστία της επιχείρησής σου, πάνω στην τεχνογνωσία και την εμπειρία που μοιράζεσαι, καθιστώντας σε ηγέτη της αγοράς, μειώνοντας το κόστος του marketing και οδηγώντας στο website σου τους «σωστούς» υποψήφιους πελάτες.
Πώς θα δημιουργήσεις ένα επιτυχημένο blog;
Κατ’ αρχάς θα πρέπει να γνωρίσεις το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι και να εντοπίσεις τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται:
Κάνε μια λίστα με το target group σου
Εντόπισε τα θέματα που απασχολούν τους ανθρώπους στους οποίους απευθύνεσαι
Κατάγραψε ποιες είναι οι ανάγκες του κοινού σου και ποια θέματα μπορείς εσύ να λύσεις
Στη συνέχεια, όταν έχεις αποφασίσει για το περιεχόμενο του blog, θα πρέπει να φτιάξεις ένα χρονοδιάγραμμα βάσει του οποίου θα δημοσιεύεις τα posts σου.
Δημιούργησε και διατήρησε σχέσεις
Τα social media μπορούν να αποδειχθούν εξαιρετικά χρήσιμα στη διατήρηση της επικοινωνίας με παλαιότερους και νυν πελάτες σου. Μπορούν να αποτελέσουν μια «γέφυρα» που μελλοντικά θα αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμη, αφού θα σε «κρατήσει» ψηλά στη λίστα των προτιμήσεων και των επιλογών τους.
Πώς θα το κάνεις;
Στόχος σου είναι να βοηθήσεις το κοινό -και δυνητικούς πελάτες σου- να «σχετιστούν» μαζί σου, είτε άμεσα, μέσα από δική σου πληροφορία, είτε έμμεσα, μέσω θετικών testimonials άλλων πελατών σου.
Προσπάθησε να πεις τις δικές σου «ιστορίες» και θα εκπλαγείς από την ανταπόκριση των δυνητικών πελατών σου, όταν αρχίσουν να γνωρίζουν την επιχείρησή σου καλύτερα.

Όπως είναι φανερό, τα πλεονεκτήματα από τη χρήση των social media για την προβολή της επιχείρησής σου είναι πολλά και πολύ σημαντικά για να τ’ αγνοήσεις. Αφιέρωσε λίγο χρόνο για να σκεφτείς πώς θα προσεγγίσεις καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες σου μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα αντλήσεις πολλαπλάσια θετικά αποτελέσματα!