==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Η εξυπηρέτηση πελατών, είναι μια στρατηγική πελατοκεντρική προσέγγιση που οδηγεί στον εντοπισμό την προσέλκυση και τη δημιουργία διαχρονικά πιστών πελατών μέσα από ένα ολοκληρωμένο σύστημα  διαχείρισης της διαπροσωπικής σχέσης μαζί τους.
Έρευνες έχουν δείξει ότι: Η εικόνα της επιχείρησης εξαρτάται κατά 70% από τα πρώτα στελέχη κατά 20% απο τους προϊσταμένους και 10% από τους ανώτερους Διευθυντές.
Η εξυπηρέτηση πελατών αφορά όχι μόνο καταναλωτές ή χρήστες ενός προϊόντος ή υπηρεσίας αλλά και πελάτες / συνεργάτες μίας εταιρείας.
Ανάπτυξη προγράμματος εξυπηρέτησης πελατών:
Μετατρέπουμε τα παράπονα σε ευκαιρίες.
Παραδεχόμαστε τα λάθη μας.
Κατανοούμε τα συναισθήματα του πελάτη.
Μαθαίνουμε να ζητάμε συγγνώμη.
Ακούμε συλλέγουμε πληροφορίες.
Καταλαβαίνουμε τον άνθρωπο και το πρόβλημα του.
Αναλαμβάνουμε δράση.
Πληροφορούμε τον πελάτη για τις ενέργειες μας.
Διατηρούμε την ψυχραιμία μας. Ποτέ δεν φτάνουμε στα άκρα.
Αντιδρούμε αποτελεσματικά στα παράπονα.
Η ικανοποίηση του πελάτη διπλασιάζεται όταν ο οργανισμός έχει πρότυπα ανταπόκρισης στα παράπονα.
Στις εταιρείες παροχής υπηρεσιών το 35% των στελεχών ασχολείται με τη διόρθωση λαθών.
Στους οργανισμούς με στρατηγική διατήρησης πελατών, το 56% των στελεχών δήλωσαν ότι οι διευθυντές αφιέρωσαν χρόνο για να ακούσουν τον πελάτη και  να μιλήσουν μαζί του, ενώ σε οργανισμούς χωρίς αυτή τη στρατηγική, το ποσοστό φτάνει μόλις το 28%.