==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

Προσφορά - Καμπύλη Προσφοράς - Νόμος Προσφοράς

Προσφορά - Καμπύλη Προσφοράς - Νόμος Προσφοράς
Η τιμή ενός αγαθού προσδιορίζεται σε μια πλήρως ανταγωνιστική αγορά από την αλληλεπίδραση των δυνάμεων της ζήτησης και της προσφοράς. Η ζήτηση των αγαθών εκδηλώνεται από τους καταναλωτές, οι οποίοι επιδιώκουν τη μεγιστοποίηση της χρησιμότητας τους από την κατανάλωση διαφόρων αγαθών. Η προσφορά των αγαθών εκδηλώνεται από τις επιχειρήσεις-παραγωγούς, οι οποίες επιδιώκουν τη μεγιστοποίηση των κερδών τους .
Προσφορά (Supply): ενός αγαθού σε μια αγορά καλείται η ποσότητα του αγαθού που είναι διατεθειμένου σε παραγωγοί να προσφέρουν προς πώληση σε κάθε επίπεδο τιμής, κατά τη διάρκεια μιας ορισμένης χρονικής στιγμής.
Καμπύλη προσφοράς (Supply Cyrve): δείχνει την ποσότητα του αγαθού που είναι διατεθειμένοι να παράγουν και να προσφέρουν ένας ή πολλοί παραγωγοί σε κάθε τιμή του αγαθού.
Νόμος της προσφοράς (Law of Supply): όταν αυξάνεται η τιμή αυξάνεται και η προσφερόμενη ποσότητα και αντίστροφα όταν μειώνεται η τιμή μειώνεται και η προσφερόμενη ποσότητα ενός αγαθού.