Η τιμή ενός αγαθού προσδιορίζεται σε μια πλήρως ανταγωνιστική αγορά από την αλληλεπίδραση των δυνάμεων της ζήτησης και της προσφοράς. Η ζήτηση των αγαθών εκδηλώνεται από τους καταναλωτές, οι οποίοι επιδιώκουν τη μεγιστοποίηση της χρησιμότητας τους από την κατανάλωση διαφόρων αγαθών. Η προσφορά των αγαθών εκδηλώνεται από τις επιχειρήσεις-παραγωγούς, οι οποίες επιδιώκουν τη μεγιστοποίηση των κερδών τους .
Προσφορά (Supply): ενός αγαθού σε μια αγορά καλείται η ποσότητα του αγαθού που είναι διατεθειμένου σε παραγωγοί να προσφέρουν προς πώληση σε κάθε επίπεδο τιμής, κατά τη διάρκεια μιας ορισμένης χρονικής στιγμής.
Καμπύλη προσφοράς (Supply Cyrve): δείχνει την ποσότητα του αγαθού που είναι διατεθειμένοι να παράγουν και να προσφέρουν ένας ή πολλοί παραγωγοί σε κάθε τιμή του αγαθού.
Νόμος της προσφοράς (Law of Supply): όταν αυξάνεται η τιμή αυξάνεται και η προσφερόμενη ποσότητα και αντίστροφα όταν μειώνεται η τιμή μειώνεται και η προσφερόμενη ποσότητα ενός αγαθού.