==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Οργάνωση του Mάρκετινγκ

Οργάνωση του μάρκετινγκ
Οργάνωση είναι: η διαδικασία, με την οποία το σύνολο των εργασιών που απαιτούνται για την επίτευξη των στόχων ταξινομείται σε επιμέρους καθήκοντα, κατανέμεται στα κατάλληλα στελέχη, στα οποία ανατίθενται παράλληλα οι σχετικές ευθύνες και διαθέτονται οι κατάλληλοι πόροι.
Ουσιαστικά η συμβολή της Οργάνωσης Μάρκετινγκ στην πραγματοποίηση των επιχειρηματικών στόχων εξαρτάται:
·         από τη σωστή κατανομή αρμοδιοτήτων,
·         τη δημιουργία αποτελεσματικών συνθηκών πληροφόρησης και ελέγχου,
·         από τη συμπεριφορά των στελεχών σε κάθε επίπεδο της οργάνωσης.
Η Οργάνωση επομένως πρέπει να συμπληρώνεται με συγκεκριμένες οργανωτικές εντολές για:
·         κάθε τομέα,
·         τμήμα και
·         στέλεχος της.
Διοικητικός σχεδιασμός όταν η επιχείρηση έχει απλοποιημένη δομή: Συμφωνά με την αντίληψη του σύγχρονου Μάρκετινγκ ως διοικητικός σχεδιασμός, η Οργάνωση Μάρκετινγκ περιέχει τη διαμόρφωση, το σχεδιασμό ολόκληρης της επιχείρησης σε σχέση πάντοτε με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες της αγοράς. Κατά προέκταση όλες οι δραστηριότητες και λειτουργίες της επιχείρησης πρέπει να έχουν προσανατολισμό την αγορά. Όλοι οι συνεργάτες και ιδιαίτερα τα ανώτερα στελέχη της Διοίκησης, πρέπει να σκέπτονται και να ενεργούν με γνώμονα την αγορά. Αυτός ο διοικητικός σχεδιασμός είναι εύκολα πραγματοποιήσιμος, όταν η επιχείρηση έχει απλοποιημένη δομή.
Διοικητικός σχεδιασμός όταν η επιχείρηση είναι μεγάλη σε μέγεθος: Μια πολυπλοκότητα από πλευράς σχεδιασμού Μάρκετινγκ παρουσιάζεται, όταν η επιχείρηση έχει τέτοιο μέγεθος, ώστε η Διοίκηση είναι αναγκασμένη να μοιράσει αρμοδιότητες και ευθύνες. Τότε δημιουργείται η ανάγκη της ιδανικής (Optimal) Οργάνωσης Μάρκετινγκ.
 Μια αποδοτική Οργάνωση Μάρκετινγκ πρέπει να εκπληρώνει μια σειρά από προϋποθέσεις, όπως:
·         Ο συντονισμός,
·         η ευελιξία,
·         η δημιουργικότητα και
·         η ευρηματικότητα.
 Η Οργάνωση Μάρκετινγκ πρέπει να διαμορφώνεται με ευέλικτο τρόπο, για να είναι δυνατή η γρήγορη και αποδοτική αντίδραση στις συχνά και πολλές φορές ξαφνικά εναλλασσόμενες συνθήκες αγοράς.
Η ποιότητα της Οργάνωσης Μάρκετινγκ αξιολογείται από το βαθμό χρησιμοποίησης της δημιουργικότητας και της ευρηματικότητας. Σύμφωνα με τον Steiner, μια δημιουργική Οργάνωση χαρακτηρίζεται από τα παρακάτω στοιχεία:
·         Αναζητεί και προωθεί στελέχη με ιδέες.
·         Διαθέτει «ανοικτά» κανάλια επικοινωνίας.
·         Προβλέπει τρόπους και δυνατότητες για «παραγωγή» νέων ιδεών.


Η διαδικασία του προγραμματισμού

Η διαδικασία του προγραμματισμού
Ο προγραμματισμός είναι μια διαδικασία όπου καθορίζονται οι στόχοι της επιχείρησης και επιλέγεται η πορεία, καθώς επίσης και τα μέσα δράσης της για την επίτευξη τους. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει:
·         Διατύπωση προτάσεων μελλοντικής επιχειρηματικής δράσης.
·         Καθορισμό στόχων και προβλημάτων της επιχείρησης.
·         Επιλογή της καλύτερης λύσης.
·         Έναρξη διαδικασίας σχεδίου δράσης για την υλοποίηση της απόφασης.
Γιατί τα διοικητικά στελέχη αντιστέκονται στον προγραμματισμό
Ο επιχειρηματικός προγραμματισμός αναφέρεται στις ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιηθούν καθώς επίσης  και στα μέσα που πρέπει  να χρησιμοποιηθούν έτσι ώστε να επιτευχθούν βραχυπρόθεσμοι και μεσοπρόθεσμοι στόχοι, οι οποίο προσδιορίζονται και οικονομικά μέσα από την σύνταξη του προϋπολογισμού της επιχειρηματικής δράσης. Έτσι λοιπόν, τα διοικητικά στελέχη μπορεί να αντιστέκονται στον προγραμματισμό για τους εξής λόγους:
·     Ο προγραμματισμός απαιτεί σκληρή, μεθοδική, συντονισμένη και επιμελή εργασία για την επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων που έχουν τεθεί.
·   Ο προγραμματισμός χρησιμοποιείται από τον έλεγχο για τη μέτρηση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.
· Ο προγραμματισμός προϋποθέτει διαβουλεύσεις και εκτεταμένες δραστηριότητες γραπτής εργασίας.

Δραστηριότητες και Συντελεστές της Διοίκησης

Δραστηριότητες και Συντελεστές της Διοίκησης
Οι βασικές δραστηριότητες της διοίκησης περιλαμβάνουν:
· Τον προγραμματισμό ( καθορίζονται στόχοι και προσδιορίζονται οι τρόποι, οι ενέργειες και τα μέσα με τα οποία θα επιτευχθούν οι στόχοι μέσα από μια σχεδιασμένη  δράση)
· Την οργάνωση (διαμορφώνονται οι δομές-οργανόγραμμα, γίνεται καταμερισμός εργασιών, εκχώρηση εξουσίας σε χαμηλότερα διοικητικά κλιμάκια)
·  Τη στελέχωση ( είναι η διαδικασία που εξασφαλίζει την επιλογή του κατάλληλου προσωπικού )
·    Τη διεύθυνση, αφορά τη σωστή διοίκηση του ανθρώπινου παράγοντα ( ενθάρρυνση, υποκίνηση, καθοδήγηση των υφισταμένων καθώς επίσης και αποτελεσματική επικοινωνία και κλίμα συνεργασίας και συνεννόησης μεταξύ των στελεχών)
·   Τον έλεγχο ( μετρά επιτεύγματα και κατευθύνει την προσπάθεια πάνω σε επιλεγμένη πορεία)
· Τον συντονισμό (παρακολούθηση και συντονισμός εργασιών για επίτευξη στόχων καθώς επίσης και διόρθωση τυχόν αποκλίσεων από τους στόχους που έχουν τεθεί )
Οι συντελεστές της διοίκησης
Η αποτελεσματική άσκηση των δραστηριοτήτων της διοίκησης προϋποθέτει την ύπαρξη:
·         Γνώσεων, γύρω από τις αρχές και τις μεθόδους του Management.
·   Διοικητικών ικανοτήτων, που θα εξασφαλίσουν την εφαρμογή της γνώσης του Management στην πράξη.
·    Φιλοσοφίας ή κουλτούρας ( αξίες, νοοτροπίες ) των στελεχών ως προς την αναγκαιότητα και τον τρόπο άσκησης του Management.
·         Διοικητικών συστημάτων ή εργαλείων διοίκησης. Τέτοια είναι: ένα σύστημα αμοιβών, ένα σύστημα αξιολόγησης της απόδοσης, ένα σύστημα ελέγχου του χρόνου εργασίας των εργαζομένων, ένα σύστημα προγραμματισμού.