==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Δραστηριότητες και Συντελεστές της Διοίκησης

Δραστηριότητες και Συντελεστές της Διοίκησης
Οι βασικές δραστηριότητες της διοίκησης περιλαμβάνουν:
· Τον προγραμματισμό ( καθορίζονται στόχοι και προσδιορίζονται οι τρόποι, οι ενέργειες και τα μέσα με τα οποία θα επιτευχθούν οι στόχοι μέσα από μια σχεδιασμένη  δράση)
· Την οργάνωση (διαμορφώνονται οι δομές-οργανόγραμμα, γίνεται καταμερισμός εργασιών, εκχώρηση εξουσίας σε χαμηλότερα διοικητικά κλιμάκια)
·  Τη στελέχωση ( είναι η διαδικασία που εξασφαλίζει την επιλογή του κατάλληλου προσωπικού )
·    Τη διεύθυνση, αφορά τη σωστή διοίκηση του ανθρώπινου παράγοντα ( ενθάρρυνση, υποκίνηση, καθοδήγηση των υφισταμένων καθώς επίσης και αποτελεσματική επικοινωνία και κλίμα συνεργασίας και συνεννόησης μεταξύ των στελεχών)
·   Τον έλεγχο ( μετρά επιτεύγματα και κατευθύνει την προσπάθεια πάνω σε επιλεγμένη πορεία)
· Τον συντονισμό (παρακολούθηση και συντονισμός εργασιών για επίτευξη στόχων καθώς επίσης και διόρθωση τυχόν αποκλίσεων από τους στόχους που έχουν τεθεί )
Οι συντελεστές της διοίκησης
Η αποτελεσματική άσκηση των δραστηριοτήτων της διοίκησης προϋποθέτει την ύπαρξη:
·         Γνώσεων, γύρω από τις αρχές και τις μεθόδους του Management.
·   Διοικητικών ικανοτήτων, που θα εξασφαλίσουν την εφαρμογή της γνώσης του Management στην πράξη.
·    Φιλοσοφίας ή κουλτούρας ( αξίες, νοοτροπίες ) των στελεχών ως προς την αναγκαιότητα και τον τρόπο άσκησης του Management.
·         Διοικητικών συστημάτων ή εργαλείων διοίκησης. Τέτοια είναι: ένα σύστημα αμοιβών, ένα σύστημα αξιολόγησης της απόδοσης, ένα σύστημα ελέγχου του χρόνου εργασίας των εργαζομένων, ένα σύστημα προγραμματισμού.