==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

Εμπορική επικοινωνία

ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εμπορική επικοινωνία είναι η μορφή εκείνη επικοινωνίας που αποβλέπει να  μεταβιβάσει  μηνύματα στις κοινωνικές ομάδες έτσι ώστε να βελτιώσει και αναπτύξει την οικονομική λειτουργία της επιχείρησης.
Η εμπορική επικοινωνία τοποθετείται στην «πολιτική προώθησης» και μέσα στο ολοκληρωμένο «marketing mix» της επιχείρησης.
Το marketing mix είναι τα γνωστά 4P:
-Προϊόν (Product)
-Τιμή (Price)
-Προώθηση (Promotion)
-Τοποθέτηση στην αγορά (Place)
Η προώθηση προϊόντος (Product Promotion) αποτελείται από τέσσερις δραστηριότητες:
-Διαφήμιση (Advertising)
-Προσωπικές πωλήσεις (Personal Selling)
-Προώθηση πωλήσεων (Sales Promotion)
-Δημόσιες σχέσεις (Public Relations)
Βασικότερες δραστηριότητες της προώθησης θεωρούνται
-η διαφήμιση και
-η προσωπικές πωλήσεις,
συμπληρώματα της διαφήμισης και των προσωπικών πωλήσεων που επενεργούν και σαν συντονιστικά στοιχεία είναι:
-η προώθηση και
-οι δημόσιες σχέσεις
Αξίζει να σημειωθεί ότι η επικοινωνία δεν περιορίζεται μόνον μεταξύ της επιχείρησης και του τελικού καταναλωτή αλλά υπάρχει και η ανάγκη επικοινωνίας με τους φορείς των καναλιών διανομής π.χ. χονδρέμπορους, λιανέμπορους κτλ.
Ο διαχωρισμός μεταξύ των τεσσάρων δραστηριοτήτων της προώθησης είναι δύσκολος γιατί πολλές φορές παρουσιάζουν ομοιότητες και υπάρχει αλληλοκάλυψη. Έχουν όμως και ουσιαστικές διαφορές και χρησιμοποιούν ορισμένα media για την επίτευξη του στόχου τους που είναι φυσικά ο επηρεασμός του αποδέκτη προς όφελος της επιχείρησης.

Δημόσιες Σχέσεις και Κοινή Γνώμη

Δημόσιες σχέσεις και κοινή γνώμη
Αποτέλεσμα άσκησης των δημοσίων σχέσεων είναι η δημοσιότητα, που χρησιμεύει για την πληροφόρηση της κοινής γνώμης.
Δημοσιότητα-πλεονέκτημα και διαφορά με τις δημόσιες σχέσεις
Μπορούμε να ορίσουμε ως δημοσιότητα «κάθε πληροφορία που παρέχεται με τη μορφή είδησης και αποσκοπεί στην προώθηση των συμφερόντων ενός ατόμου, μιας επιχείρησης, ενός ιδρύματος, ενός θεσμού ή ενός τόπου». Ή
Με μια διαφορετική προσέγγιση μπορούμε να ορίσουμε πως «δημοσιότητα είναι η χωρίς χρήματα μεταβίβαση πληροφοριών, ειδήσεων, γεγονότων, νέων κ.λ.π., που μπορεί να αφορούν ένα προϊόν, μια επιχείρηση, έναν οργανισμό, ή και ένα κράτος, προς τις κοινωνικές ομάδες ή προς το κοινό, με σκοπό την επίτευξη των στόχων τους».
Πλεονέκτημα δημοσιότητας:
-Αυθεντική
-Αξιόπιστη
Γιατί φαίνεται ότι παρουσιάζεται και δημιουργείται από τα ίδια τα μέσα μαζικής επικοινωνίας.
Διαφορά δημοσιότητας και δημοσίων σχέσεων
Σύμφωνα με τον D. Einn «στη διαφήμιση το πρόβλημα είναι να βρεθεί το μέσο με το οποίο θα φτάσουμε στο μεγαλύτερο μέρος του κοινού που μας ενδιαφέρει. Στη δημοσιότητα το πρόβλημα είναι να βρούμε τα νέα που ενδιαφέρουν περισσότερο τους εκδότες των μέσων δημοσιότητας».
Τύποι δημοσιότητας
Δημοσιότητα με την ευρεία έννοια, όπου η πληροφόρηση γίνεται με τρόπο αντικειμενικό, χωρίς παράθεση σχολίων. Η κοινή γνώμη ενημερώνεται, παίρνει θέση  και βγάζει ελεύθερα τα δικά της συμπεράσματα.
Δημοσιότητα με την στενή έννοια, όπου η πληροφόρηση γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο ώστε από ανάλογους σχολιασμούς να οδηγηθεί η κοινή γνώμη να δει το συγκεκριμένο θέμα από την οπτική γωνία του φορέα του μηνύματος.

Τα χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού μηνύματος

Τα χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού μηνύματος
Για να είναι αποτελεσματικό ένα μήνυμα πρέπει:
Ο σχεδιασμός να είναι προσεκτικός ώστε το μήνυμα να διεγείρει και να προκαλεί την προσοχή του αποδέκτη.
Οι λέξεις, φράσεις και αισθητικά διεγερτήρια (φωτογραφίες, διαγράμματα κ.α.) που χρησιμοποιούνται για την μετάδοση του μηνύματος να είναι κοινά και να τα αντιλαμβάνονται το ίδιο και ο αποστολέας και ο αποδέκτης.
Η απόδοση του μηνύματος. Επιλογή του σωστότερου μέσου για την επίτευξη της μεγαλύτερης απήχησης στον αποδέκτη.
Η παράθεση των στοιχείων που να διεγείρουν την αναγνώριση της  ανάγκης του αποδέκτη και να υπόσχονται την ικανοποίηση της.
Απλότητα μηνύματος και κατανόηση, χωρίς περιττολογίες.