==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

Δημόσιες Σχέσεις και Κοινή Γνώμη

Δημόσιες σχέσεις και κοινή γνώμη
Αποτέλεσμα άσκησης των δημοσίων σχέσεων είναι η δημοσιότητα, που χρησιμεύει για την πληροφόρηση της κοινής γνώμης.
Δημοσιότητα-πλεονέκτημα και διαφορά με τις δημόσιες σχέσεις
Μπορούμε να ορίσουμε ως δημοσιότητα «κάθε πληροφορία που παρέχεται με τη μορφή είδησης και αποσκοπεί στην προώθηση των συμφερόντων ενός ατόμου, μιας επιχείρησης, ενός ιδρύματος, ενός θεσμού ή ενός τόπου». Ή
Με μια διαφορετική προσέγγιση μπορούμε να ορίσουμε πως «δημοσιότητα είναι η χωρίς χρήματα μεταβίβαση πληροφοριών, ειδήσεων, γεγονότων, νέων κ.λ.π., που μπορεί να αφορούν ένα προϊόν, μια επιχείρηση, έναν οργανισμό, ή και ένα κράτος, προς τις κοινωνικές ομάδες ή προς το κοινό, με σκοπό την επίτευξη των στόχων τους».
Πλεονέκτημα δημοσιότητας:
-Αυθεντική
-Αξιόπιστη
Γιατί φαίνεται ότι παρουσιάζεται και δημιουργείται από τα ίδια τα μέσα μαζικής επικοινωνίας.
Διαφορά δημοσιότητας και δημοσίων σχέσεων
Σύμφωνα με τον D. Einn «στη διαφήμιση το πρόβλημα είναι να βρεθεί το μέσο με το οποίο θα φτάσουμε στο μεγαλύτερο μέρος του κοινού που μας ενδιαφέρει. Στη δημοσιότητα το πρόβλημα είναι να βρούμε τα νέα που ενδιαφέρουν περισσότερο τους εκδότες των μέσων δημοσιότητας».
Τύποι δημοσιότητας
Δημοσιότητα με την ευρεία έννοια, όπου η πληροφόρηση γίνεται με τρόπο αντικειμενικό, χωρίς παράθεση σχολίων. Η κοινή γνώμη ενημερώνεται, παίρνει θέση  και βγάζει ελεύθερα τα δικά της συμπεράσματα.
Δημοσιότητα με την στενή έννοια, όπου η πληροφόρηση γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο ώστε από ανάλογους σχολιασμούς να οδηγηθεί η κοινή γνώμη να δει το συγκεκριμένο θέμα από την οπτική γωνία του φορέα του μηνύματος.

Τα χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού μηνύματος

Τα χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού μηνύματος
Για να είναι αποτελεσματικό ένα μήνυμα πρέπει:
Ο σχεδιασμός να είναι προσεκτικός ώστε το μήνυμα να διεγείρει και να προκαλεί την προσοχή του αποδέκτη.
Οι λέξεις, φράσεις και αισθητικά διεγερτήρια (φωτογραφίες, διαγράμματα κ.α.) που χρησιμοποιούνται για την μετάδοση του μηνύματος να είναι κοινά και να τα αντιλαμβάνονται το ίδιο και ο αποστολέας και ο αποδέκτης.
Η απόδοση του μηνύματος. Επιλογή του σωστότερου μέσου για την επίτευξη της μεγαλύτερης απήχησης στον αποδέκτη.
Η παράθεση των στοιχείων που να διεγείρουν την αναγνώριση της  ανάγκης του αποδέκτη και να υπόσχονται την ικανοποίηση της.
Απλότητα μηνύματος και κατανόηση, χωρίς περιττολογίες. 

Ανάλυση μοντέλου επικοινωνίας

Ανάλυση μοντέλου επικοινωνίας
Για να έχει η επιχείρηση μια σχέση κατανόησης με το κοινό επιβάλλεται να υπάρχει μεταξύ τους επικοινωνία, για την επίτευξη της οποίας απαιτείται κατάλληλη προετοιμασία και να δοθούν απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:
«Ποιος» είναι ο φορέας του μηνύματος, ποιος είναι ο αποστολέας ή ο επικοινωνητής, αυτός δηλ. που θέλει κάτι να πει, να στείλει το μήνυμα. Η πηγή της πληροφόρησης μπορεί να είναι ένα άτομο, μια ομάδα, μια επιχείρηση, ένας δημόσιος ή ιδιωτικός οργανισμός. Σκοπός τους μέσα από την πληροφόρηση να διεγείρουν το ενδιαφέρον μεμονωμένων ατόμων ή ομάδων ανθρώπων.
«Τι θα πει». Ιδιαίτερη προσοχή στο πως θα το πει και πότε, ποια χρονική στιγμή ώστε να έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και θετικό αντίκτυπο με τον τρόπο που θα επιλέξει να στείλει το μήνυμα. Είναι σημαντικό η ερμηνεία του μηνύματος από τον αποδέκτη να γίνει σωστά για να γίνει κατανοητό και το μήνυμα. Προσοχή πολλές φορές πριν τον αποδέκτη υπάρχει άλλο άτομο που ερμηνεύει το μήνυμα όπως π.χ. η γραμματέας που προωθεί προς τον προϊστάμενο της το μέρος της αλληλογραφίας που εκείνη θεωρεί σημαντικό.
«Με ποιο μέσο». Από τα μεγαλύτερα προβλήματα αποτελεί η επιλογή του μέσου που μπορεί να είναι ο προφορικός λόγος, οι επιστολές, οι εφημερίδες, τα περιοδικά, το ράδιο, η τηλεόραση κ.α.. Συνήθως επιλέγονται τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά και εκεί πρέπει να γίνει σύγκριση και επιλογή του σωστότερου κατά περίπτωση.
«Σε ποιον» απευθύνεται. Η αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας κρίνεται από τη γνώση του αποδέκτη από τον αποστολέα. Να γνωρίζει που θέλει να στείλει το μήνυμα, ποιες είναι οι ανάγκες του, το περιβάλλον του, οι δραστηριότητες του.
Ανάδραση ή επαναπληροφόρηση (feedbac). Πληροφορίες και γνώμες από το κοινό επιστρέφουν στον αποδέκτη. Αυτό κυρίως πραγματοποιείται με την έρευνα δημοσίων σχέσεων, για εξακρίβωση της εντύπωσης και τον αντίκτυπο που είχε το μήνυμα στον αποδέκτη.