==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Χρήση Internet και Social Media στην αναζήτηση εργασίας

Χρήση Internet και Social Media στην αναζήτηση εργασίας
Τα τελευταία χρόνια, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, έχουμε δει μια έκρηξη στην χρήση του Internet και των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. LinkedIn, Facebook, Twitter, Blogs, κ.λ.π.) αναφορικά με τη διαδικασία αναζήτησης εργασίας από εργαζόμενους-υποψήφιους (άνεργοι, αναζητούντες εργασία). Όλο και περισσότερα άτομα χρησιμοποιούν αυτές τις σελίδες για να αναζητήσουν εργασία, συστηματικά ή περιστασιακά.
Οι εταιρίες χρησιμοποιούν τα Social Media για να βρουν εργαζόμενους
Οι εταιρίες είναι αυτές που χρησιμοποιούν τα Social Media για να βρουν εργαζόμενους για τις κενές θέσεις που έχουν και όχι αποκλειστικά οι εργαζόμενοι για να βρουν μία θέση εργασίας. Η σωστή παρουσία του χρήστη στα Social Media και η δημιουργική χρήση τους μπορεί να φέρει αποτελέσματα στην αναζήτηση εργασίας. Τα Social Media, σε αντίθεση με τα έντυπα media που χρησιμοποιούνταν μέχρι πρόσφατα, προσφέρουν πολύ καλές δυνατότητες στόχευσης.
Οι εταιρίες δεν χρειάζεται να ξέρουν τα πάντα!
Μία εταιρία που αναζητά εργαζόμενους και φτάνει στο προφίλ ενός χρήστη, δεν χρειάζεται να ξέρει τι ποτό ήπιε στο χθεσινό μπαράκι, πως μοιάζει το καινούριο του μαγιό ή ποιες είναι οι πολιτικές του πεποιθήσεις. Αν όντως τα χρειάζεται αυτά, ας τα ρωτήσει στη συνέντευξη. Συνεπώς, κάποιες πληροφορίες θα πρέπει να μοιράζονται μόνο με φίλους. Το Facebook, όπως και τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, είναι ένα μέρος όπου ο καθένας το χρησιμοποιεί με τον τρόπο του, με στόχο την ψυχαγωγία του, την ενημέρωσή του, την προβολή του ή τη διάδρασή με τους φίλους του. Δεν χρειάζεται όλη αυτή η πληροφορία να είναι δημόσια.
Κάντε το πρώτο βήμα
Βρείτε αγγελίες που θα θέλατε να δουλέψετε χωρίς απαραίτητα να έχουν κάποια αγγελία για θέση εργασίας. 
Αναζητήστε groups που δημοσιεύουν αγγελίες θέσεών εργασίας γύρω από το αντικείμενο που σας ενδιαφέρει. 
Ψάξτε ιστοσελίδες (πέρα από τα social media) που δημοσιεύουν ανοιχτές θέσεις εργασίας. 
Δεν είναι ανάγκη να περιμένει κάποιος να βρει μία αγγελία για να επικοινωνήσει με μία εταιρία. Μπορεί να δημιουργήσει μία λίστα με 5-10 εταιρίες του κλάδου του, να βρει τα πρόσωπα κλειδιά(CEO, HP, Manager) που μπορούν να επηρεάσουν την απόφαση για τη συνεργασία ή όχι και να ξεκινήσει μία συζήτηση μέσα από το LinkedIn, το κατεξοχήν επαγγελματικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης. 
Σε μία τέτοια περίπτωση, θα πρέπει να θυμόμαστε ότι επικοινωνούμε με κάποιον άγνωστο (δεν τον ξέρουμε προσωπικά) και συνεπώς θα πρέπει να του παρουσιάσουμε κάτι ενδιαφέρον για να τραβήξουμε την προσοχή του (πέρα από το χρόνο του) και να λάβουμε μία απάντηση. Ένα απρόσωπο μήνυμα το οποίο κάνει μία αναφορά στην εμπειρία και τις σπουδές και στη συνέχεια ρωτάει αν υπάρχει διαθέσιμη θέση εργασίας ή περιθώριο συνεργασίας είναι πλέον ξεπερασμένο και μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Ένα τέτοιο μήνυμα στο LinkedIn θα πρέπει να είναι ευγενικό, σύντομο (π.χ. το πολύ 3 παράγραφοι) και να περιέχει κάτι χρήσιμο για αυτόν που θα το διαβάσει (π.χ. μία ιδέα που έχετε για την εταιρία ή κάποιο συγκεκριμένο παράδειγμα για το πώς μπορείτε να τη βοηθήσετε να λύσει κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα ή να κάνει κάποια πράγματα με διαφορετικό – καλύτερο τρόπο). Κινήστε το ενδιαφέρον ώστε να ξεκινήσει μία κουβέντα και η δουλειά θα έχει γίνει. 
Παρουσιάστε τι πραγματικά μπορείτε να προσφέρετε σε περίπτωση συνεργασίας. Δείξτε ότι θα κάνετε την διάφορα.

Εργαλεία του digital marketing ή online marketing

Εργαλεία του digital marketing ή online marketing
Το digital marketing ή online marketing είναι όλοι εκείνοι οι ηλεκτρονικοί τρόποι που χρησιμοποιεί μία εταιρία προκειμένου να επικοινωνήσει στο κοινό που την ενδιαφέρει, το μήνυμα που θέλει. Το digital marketing έχει αρκετά εργαλεία και συνεχώς προστίθενται νέα διαθέσιμα. Βασική προϋπόθεση είναι να υπάρχει εταιρική ιστοσελίδα η οποία να είναι κατασκευασμένη μηχανικά λειτουργική και χρηστική, να έχει σχεδιαστή με καλόγουστο design και να καλύπτει τις ανάγκες της εταιρείας και των πελατών της.
Το εργαλεία digital marketing που μπορεί να χρησιμοποιήσει μία επιχείρηση είναι:
Social Media Marketing
Το Social Media Marketing (SMM) αφορά στην χρήση των κοινωνικών δικτύων (Facebook, Twitter, κλπ) για την επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου. Ο στόχος μπορεί να είναι η αύξηση των πωλήσεων, η αύξηση των επισκέψεων σε μία σελίδα, η αύξηση των εγγραφών σε ένα newsletter, η αύξηση της αναγνωρισιμότητας μίας μάρκας, ή ενός προϊόντος, ή μια υπηρεσίας. Το αποτέλεσμα είναι η αύξηση των κερδών της εταιρείας και  η τοποθέτηση brand στην αγορά.
Content Marketing
Το Content Marketing είναι η χρήση περιεχομένου (πρωτότυπου, χρήσιμου και ενδιαφέροντος) προκειμένου να επικοινωνήσει ένα συγκεκριμένο μήνυμα μαζικά σε πολλούς αποδέκτες, χρήστες. Το περιεχόμενο αυτό μπορεί να έχει πολλές μορφές (άρθρα, εικόνες, βίντεο, infographics, κλπ) και να δημοσιευθεί σε μία σειρά από διαφορετικά μέσα (π.χ. blog, social media, newsletter, κλπ).
Search Engine Marketing και Optimization
Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν μία πολύ βασική πύλη εισόδου των καταναλωτών στην εταιρική σελίδα. Μία εταιρία που θέλει να αυξήσει τις επισκέψεις της μέσα από τα αποτελέσματα των αναζητήσεων έχει δύο πολύ σημαντικές επιλογές. Αρχικά, μπορεί να βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα ως προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO) έτσι ώστε να εμφανίζεται σε υψηλότερη θέση σε σχετικές αναζητήσεις. Το δεύτερο εργαλείο είναι οι διαφημίσεις (SEM). Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας στοχεύοντας σε συγκεκριμένες αναζητήσεις και λέξεις κλειδιά ή σε σελίδες με συγκεκριμένο περιεχόμενο ώστε να προβληθεί. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζει ότι εμφανίζεται σε εκείνους τους χρήστες οι οποίοι έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την εταιρία ή για τα προϊόντα της.
Email Marketing
Όλοι οι καταναλωτές έχουν μία τουλάχιστον ηλεκτρονική διεύθυνση την οποία ελέγχουν αρκετές φορές την ημέρα. Το email αποτελεί ένα πολύ άμεσο εργαλείο marketing το οποίο μπορεί να μεταφέρει το μήνυμα της εταιρίας προωθώντας νέα προϊόντα, προσφορές, μια διαφημιστική καμπάνια κλπ. Το email marketing είναι μία από τις πιο αποδοτικές μορφές του digital marketing.
Mobile Marketing
Τα κινητά τηλέφωνα και τα tablet είναι η νέα συνήθεια των πελατών που μπορεί να εκμεταλλευτεί μία εταιρία με την χρήση εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα (mobile apps) ώστε να περάσει το μήνυμα της και να προσφέρει επιπρόσθετες λειτουργικότητες στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Με αυτό το τρόπο, υπάρχει καθημερινή διαδραστικότητα μεταξύ του χρήστη και του brand, μεταξύ του χρήστη και τον προϊόντων και συνδέει το χρήστη με χρήσιμες λειτουργίες ή υπηρεσίες της εταιρείας.
Υπάρχουν πολλές ακόμη διαθέσιμες τεχνολογίες και εργαλεία οι οποίες μπορούν να συμβάλλουν στο digital marketing μίας επιχείρησης. Οι marketers γνωρίζουν και εφαρμόζουν το digital marketing ως την πιο ευκολότερη διασύνδεση του δυνητικού πελάτη με τα ηλεκτρονικά μέσα της εταιρείας και την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της, τα οποία συμβάλουν στην τελική πώληση. 

Κατάτμηση του brand - segmentation

Κατάτμηση του brand
Το digital marketing είναι οι ηλεκτρονικοί τρόποι που χρησιμοποιεί μία εταιρία προκειμένου να επικοινωνήσει στο κοινό που την ενδιαφέρει, το μήνυμα που θέλει. Η τεχνική του segmentation είναι μια τεχνική που εστιάζει στις διαφορετικές πτυχές του brand και προωθεί την καθεμία από αυτές στο αντίστοιχο κοινό. Με αυτό τον τρόπο ένα brand αγγίζει και δίνει ταυτόχρονα αξία σε πολλά και ανομοιογενή κοινά. Επομένως, μπορεί να αποτελέσει κερδοφόρα τεχνική για brands ακόμα και με μικρότερο budget.
Οι περισσότεροι marketers είναι εξοικειωμένοι με την κατάτμηση της αγοράς και την στόχευση ορισμένων πτυχών από συγκεκριμένα μέρη της αγοράς. Οι marketers με την κατάτμηση του brand τους δίνετε η ευκαιρία να ασχοληθούν με συγκεκριμένες πτυχές και τμήματα του brand. Προγραμματίζουν ένα concept ενεργειών για να επιτυγχάνουν καλύτερη στόχευση του κοινού και καλύτερα αποτελέσματα στην προώθηση του brand.
Κατάτμηση του brand, για να:
Κατασκευάσουμε στοχευόμενες campaign
Δημιουργούμε μια καμπάνια προσέγγισης από πολλαπλά μέσα. Δεν αναφερόμαστε απλά στη δημοσίευση ίδιου περιεχομένου από την μια πλατφόρμα στην άλλη (Facebook, Twitter κ.τ.λ.). Πρέπει να υπάρχει διαφορετική προσέγγιση στο κάθε μέσο ανάλογα με τη διαφορετική πτυχή του brand την οποία θέλουμε να προωθήσουμε. Για τις προσεγγίσεις αυτές χρησιμοποιούμε τα στοιχεία τα δημογραφικά, της συμπεριφοράς και της αναζήτησης του κοινού.
Καθορίσουμε ποια τμήματα θα αποφέρουν τα πιο κερδοφόρα αποτελέσματα
Ασχολούμαστε και ερευνούμε συγκεκριμένες πτυχές του brand για το πώς θα μας αποφέρει μεγαλύτερο κέρδος. Π.χ., μπορεί να γίνει κατακερματισμος του brand σε 10 διαφορετικά τμήματα αλλά με την έρευνα και την σωστή διαχείριση μόνο 2 ή 3 να μας  αποφέρουν κέρδος
Τμηματοποιήσουμε το brand για προσλήψεις
Προσκαλούμε από μια ομάδα ή σε κάποιο φόρουμ που διαχειριζόμαστε ή ακόμα και δημόσια προσλήψεις για την επιχείρηση μας. Δημιουργούμε μια καμπάνια και προσδιορίζουμε τα χαρακτηριστικά και τα προσόντα του υποψηφίου υπαλλήλου μας. Έπειτα ανοίγουμε δημόσια διάλογο και συζητήσεις με τους υποψηφίους υπαλλήλους και το κοινό. Η διαδικασία αυτή θα αποφέρει σίγουρα δυναμικό προσωπικό και θα δυναμώσει το brand της επιχείρησής μας στην αγορά.
Τμηματοποιήσουμε το brand με σκοπό
Η κατάτμηση μιας μεγάλης εταιρίας με δυνατό brand μπορεί να έχει πάρα πολλά οφέλη. Μπορούν να τρέξουν δοκιμαστικά προγράμματα, concept και ιδέες σε ένα μέρος του brand. Π.χ.  εταιρία με αναψυκτικά ζητάει από το κοινό της να κάνει το μάρκετινγκ των προϊόντων της. Με αυτό τον τρόπο υπάρχει αλληλεπίδραση του κοινού με το προϊόν και της εταιρείας με το κοινό της. Επίσης κατά καιρούς να λανσάρουν διαφορετικά είδη του προϊόντος για τα ξεχωριστά κοινά τους.
Τμηματοποιήσουμε το brand κρατώντας την ταυτότητά μας
Οι ενέργειες που κάνουμε για να ενισχύσουμε το brand μας πρέπει διατηρούν σταθερή την φυσιογνωμία και την ταυτότητα της επιχείρησης μας σε όλα τα κανάλια και τις πλατφόρμες. Οι marketers οι οποίοι είναι σε θέση να πραγματοποιούν αυτή την προσέγγιση πολλαπλών τμημάτων στο μάρκετινγκ κρατώντας σταθερή την φυσιογνωμία και την ταυτότητα της επιχείρησης καταφέρνουν να αναπτύξουν με το κοινό καλύτερες  σχέσεις εμπιστοσύνης στο brand αλλά και να αυξηθεί το κέρδος της επιχείρησης. Με αυτές τις ενέργειες των marketers η επιχείρηση προσφέρει πολλαπλές υπηρεσίες αλλά ταυτόχρονα κρατά και ένα ενιαίο πρόσωπο. Επομένως ως επιχείρηση πρέπει να τμηματοποιήσουμε την αγορά να επιλέξουμε τις κατηγορίες πελατών που μας ενδιαφέρουν και να κάνουμε στοχευόμενες ενέργειες.