Κατάτμηση του brand
Το digital marketing είναι οι
ηλεκτρονικοί τρόποι που χρησιμοποιεί μία εταιρία προκειμένου να επικοινωνήσει
στο κοινό που την ενδιαφέρει, το μήνυμα που θέλει. Η τεχνική του segmentation
είναι μια τεχνική που εστιάζει στις διαφορετικές πτυχές του brand και προωθεί
την καθεμία από αυτές στο αντίστοιχο κοινό. Με αυτό τον τρόπο ένα brand αγγίζει
και δίνει ταυτόχρονα αξία σε πολλά και ανομοιογενή κοινά. Επομένως, μπορεί να
αποτελέσει κερδοφόρα τεχνική για brands ακόμα και με μικρότερο budget.
Οι περισσότεροι marketers είναι
εξοικειωμένοι με την κατάτμηση της αγοράς και την στόχευση ορισμένων πτυχών από
συγκεκριμένα μέρη της αγοράς. Οι marketers με την κατάτμηση του brand τους
δίνετε η ευκαιρία να ασχοληθούν με συγκεκριμένες πτυχές και τμήματα του brand.
Προγραμματίζουν ένα concept ενεργειών για να επιτυγχάνουν καλύτερη στόχευση του
κοινού και καλύτερα αποτελέσματα στην προώθηση του brand.
Κατάτμηση του brand, για να:
Κατασκευάσουμε στοχευόμενες campaign
Δημιουργούμε μια καμπάνια προσέγγισης
από πολλαπλά μέσα. Δεν αναφερόμαστε απλά στη δημοσίευση ίδιου περιεχομένου από
την μια πλατφόρμα στην άλλη (Facebook, Twitter κ.τ.λ.). Πρέπει να υπάρχει
διαφορετική προσέγγιση στο κάθε μέσο ανάλογα με τη διαφορετική πτυχή του brand
την οποία θέλουμε να προωθήσουμε. Για τις προσεγγίσεις αυτές χρησιμοποιούμε τα
στοιχεία τα δημογραφικά, της συμπεριφοράς και της αναζήτησης του κοινού.
Καθορίσουμε ποια τμήματα θα αποφέρουν
τα πιο κερδοφόρα αποτελέσματα
Ασχολούμαστε και ερευνούμε
συγκεκριμένες πτυχές του brand για το πώς θα μας αποφέρει μεγαλύτερο κέρδος.
Π.χ., μπορεί να γίνει κατακερματισμος του brand σε 10 διαφορετικά τμήματα αλλά
με την έρευνα και την σωστή διαχείριση μόνο 2 ή 3 να μας αποφέρουν κέρδος
Τμηματοποιήσουμε το brand για
προσλήψεις
Προσκαλούμε από μια ομάδα ή σε κάποιο
φόρουμ που διαχειριζόμαστε ή ακόμα και δημόσια προσλήψεις για την επιχείρηση
μας. Δημιουργούμε μια καμπάνια και προσδιορίζουμε τα χαρακτηριστικά και τα
προσόντα του υποψηφίου υπαλλήλου μας. Έπειτα ανοίγουμε δημόσια διάλογο και συζητήσεις
με τους υποψηφίους υπαλλήλους και το κοινό. Η διαδικασία αυτή θα αποφέρει σίγουρα δυναμικό
προσωπικό και θα δυναμώσει το brand της επιχείρησής μας στην αγορά.
Τμηματοποιήσουμε το brand με σκοπό
Η κατάτμηση μιας μεγάλης εταιρίας με
δυνατό brand μπορεί να έχει πάρα πολλά οφέλη. Μπορούν να τρέξουν δοκιμαστικά
προγράμματα, concept και ιδέες σε ένα μέρος του brand. Π.χ. εταιρία με
αναψυκτικά ζητάει από το κοινό της να κάνει το μάρκετινγκ των προϊόντων της. Με
αυτό τον τρόπο υπάρχει αλληλεπίδραση του κοινού με το προϊόν και της εταιρείας
με το κοινό της. Επίσης κατά καιρούς να λανσάρουν διαφορετικά είδη του
προϊόντος για τα ξεχωριστά κοινά τους.
Τμηματοποιήσουμε το brand κρατώντας
την ταυτότητά μας
Οι ενέργειες που κάνουμε για να ενισχύσουμε το brand μας πρέπει διατηρούν σταθερή την φυσιογνωμία και την ταυτότητα της επιχείρησης μας σε όλα τα κανάλια και τις πλατφόρμες. Οι marketers οι οποίοι είναι σε θέση να πραγματοποιούν αυτή την προσέγγιση πολλαπλών τμημάτων στο μάρκετινγκ κρατώντας σταθερή την φυσιογνωμία και την ταυτότητα της επιχείρησης καταφέρνουν να αναπτύξουν με το κοινό καλύτερες σχέσεις εμπιστοσύνης στο brand αλλά και να αυξηθεί το κέρδος της επιχείρησης. Με αυτές τις ενέργειες των marketers η επιχείρηση προσφέρει πολλαπλές υπηρεσίες αλλά ταυτόχρονα κρατά και ένα ενιαίο πρόσωπο. Επομένως
ως επιχείρηση πρέπει να τμηματοποιήσουμε την αγορά να επιλέξουμε τις κατηγορίες
πελατών που μας ενδιαφέρουν και να κάνουμε στοχευόμενες ενέργειες.
Οι ενέργειες που κάνουμε για να ενισχύσουμε το brand μας πρέπει διατηρούν σταθερή την φυσιογνωμία και την ταυτότητα της επιχείρησης μας σε όλα τα κανάλια και τις πλατφόρμες. Οι marketers οι οποίοι είναι σε θέση να πραγματοποιούν αυτή την προσέγγιση πολλαπλών τμημάτων στο μάρκετινγκ κρατώντας σταθερή την φυσιογνωμία και την ταυτότητα της επιχείρησης καταφέρνουν να αναπτύξουν με το κοινό καλύτερες σχέσεις εμπιστοσύνης στο brand αλλά και να αυξηθεί το κέρδος της επιχείρησης. Με αυτές τις ενέργειες των marketers η επιχείρηση προσφέρει πολλαπλές υπηρεσίες αλλά ταυτόχρονα κρατά και ένα ενιαίο πρόσωπο.