Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Χαρακτηριστικά Instagram Ads

Χαρακτηριστικά Instagram Ads
Το Instagram Ads είναι ένα σπουδαίο μέσο με πολύ υψηλό engagement rate, ενώ ταυτόχρονα το σύστημα στόχευσης είναι ιδιαίτερα προσεγμένο και σε σύγκριση με το Facebook πιο αποτελεσματικό. Το Instagram Ads με τις αλλαγές που έγιναν το τελευταίο χρόνο έδωσαν μεγάλη δύναμη σε επιχειρήσεις και διαφημιστές. Στην αρχή ξεκίνησαν και είχαν αρκετές ομοιότητες με το Facebook περνώντας όμως ο καιρός άρχισαν να έχουν πολλές διαφοροποιήσεις. Ακόμα βέβαια ελέγχονται μέσω του Facebook ad manager αλλά έχουν κάποια χαρακτηριστικά οι διαφημίσεις του Instagram, τα οποία τις κάνουν να ξεχωρίζουν από αυτές του Facebook.
Χαρακτηριστικά Instagram Ads:
Story Video Ads
το Instagram και εισήγαγε στα features του τα Story Video. Πρόκειται για video περιορισμένης διάρκειας (60 δευτερόλεπτα) τα οποία μένουν on air για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (1 μέρα). Σε αυτά τα video τα brands μπορούν να ανεβάσουν ότι επιθυμούν. Αυτό μπορεί να είναι είτε η προώθηση ενός προϊόντος, είτε κάποιο event ή οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση. Αυτά τα video μπορούν να τα δουν και όσοι ακολουθούν το brand στα social media αλλά και όσοι απλά είναι χρήστες του μέσου και είναι στο κοινό που στοχεύει.
Call to action
Το Instagram έχει τις ίδιες επιλογές call to action όπως και το Facebook. Έχει όμοια buttons “Μάθε περισσότερα”, “Επισκέψου το κατάστημα”, “Ψώνισε σήμερα” κλπ. Είναι γνωστή η αποτελεσματικότητά τους και όταν συνδυάζεται με το ενισχυμένο και δυναμικό CTA αυτή μεγαλώνει θεαματικά. Για παράδειγμα, όταν κάποιος μένει πάνω από τη διαφήμισή σου για λίγα δευτερόλεπτα το CTA γίνεται έντονο μπλε.
Προώθηση των posts απευθείας από το κινητό τηλέφωνο
Αν έχεις ένα post στο Instagram και έχεις λογαριασμό brand, μπορείς να το προωθήσεις κατευθείαν με μια κίνηση από την εφαρμογή στο κινητό σου τηλέφωνο. Δεν χρειάζεται πλέον να μπεις στο Facebook και στη συνέχεια στον ads manager για να το κάνεις. Η διαδικασία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και απλή. Ταυτόχρονα, είναι ακριβής με το κοινό που θέλεις να στοχεύσεις και όλες τις δυνατότητες που σου προσφέρει. Όλα τα post έχουν την παραπάνω μπλε “φάσα” και εσύ έχεις τη δυνατότητα να τη μετατρέψεις σε μια από τις παρακάτω επιλογές:
  • Τη διεύθυνση του site σου, ώστε να κάνει redirect,
  • Το budget σου,
  • Ένα CTA button
  • Πληροφορίες για τη σελίδα σου
  • Τη διάρκεια της προώθησης
Το Instagram εδώ και ένα χρόνο ξεκίνησε να κάνει πολλές αλλαγές πάνω στη διαφήμιση. Αυτές οι αλλαγές πολλές φορές δεν γίνονται αισθητές σε ανθρώπους που δεν είναι γνώστες του είδους Θα πρέπει τα business accounts να ελέγχονται από ειδικούς marketers στο είδος. Έτσι θα υπάρχουν τα καλύτερα εφικτά αποτελέσματα για την επιχείρηση. Οι αλλαγές αυτές δεν είναι μόνο προς όφελος των brands αλλά και του κοινού. Αυτό συμβαίνει καθώς το τελευταίο φθάνει με λιγότερο κόπο και προσπάθεια στα brands που επιθυμεί και αλληλεπιδρά ευκολότερα αυτό.