Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017

Οι βασικές αρχές του Social Media Marketing

Οι βασικές αρχές του Social Media Marketing
Αξιοποιούμε τα εργαλεία του social media marketing και αυξάνουμε με Νέους πελάτες την βάση των πελατών της εταιρείας μας. Η πρόκληση είναι πολύ μεγάλη για όλες τις επιχειρήσεις και τα αποτελέσματα αυτού του εγχειρήματος είναι η αναλογική αύξηση του κέρδους της επιχείρησης μας. Δημιουργούμε μια βάση εξυπηρέτησης των πελατών μας, του brand  μας και του κέρδους μας. Η κατάκτηση αυτή έρχεται από marketers που έχουν γνώση και εμπειρία.
Οι βασικές αρχές του social media marketing
1. Ακρόασης
Η επιτυχία στα social media και στο content marketing απαιτεί περισσότερη ακρόαση και λιγότερα λόγια. Ακούμε το κοινό που στοχεύσαμε και συμμετέχουμε σε συζητήσεις για να μάθουμε τι είναι σημαντικό γι’ αυτούς. Έτσι δημιουργούμε σε απευθείας σύνδεση ένα στοχευόμενο περιεχόμενο και προκαλούμε συζητήσεις που προσθέτουν αξία στη ζωή τους.
2. Εστίασης
Εστιάζουμε στην εξειδίκευση μας στα social media και με content marketing στρατηγική στοχεύουμε μόνο στο χτίσιμο ενός δυνατού brand.
3. Ποιότητας
Επιδιώκουμε να έχουμε 1,000 online επαφές που διαβάζουν, κάνουν share και μιλούν για το περιεχόμενο μας με το δικό τους κοινό παρά 10,000 οι οποίοι εξαφανίζονται αφού συνδέονται μαζί μας τη πρώτη φορά. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό τον στόχο, της ποιότητας των online επαφών μας, χωρίς να παρεκκλίνουμε υπέρ της ποσότητας.  
4. Υπομονής
Η επιτυχία στα social media και το content marketing χρειάζεται υπομονή, επιμονή και εργασία για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα αποτελέσματα σίγουρα θα επιβραβεύσουν την επιχείρησή μας.
5. Σύνθεσης
Δημοσιεύουμε πρωτότυπο, ενδιαφέρον και ποιοτικό περιεχόμενο και δουλεύουμε για να χτίσουμε το online κοινό μας από ποιοτικούς followers, θα το κάνουν και αυτοί με τη σειρά τους share με το δικό τους κοινό στο Twitter, στο Facebook, στο LinkedIn, στα δικά τους blogs κτλ. Αυτό το sharing και η συζήτηση για το περιεχόμενο σας ανοίγει νέα σημεία εισόδου για μηχανές αναζήτησης όπως το Google για να το βρείτε στην αναζήτηση keyword. Αυτά τα entry points θα μπορούσαν να αυξηθούν σε εκατοντάδες ή χιλιάδες περισσότερους πιθανούς τρόπους για να βρουν online στο web την ιστοσελίδα ή το eshop σας.
6. Επιρροής
Διαθέτουμε χρόνο για να βρούμε τους online influencers στην αγορά σας οι οποίοι έχουν ποιοτικό κοινό και μπορεί να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την επιχείρηση μας. Συνδεόμαστε  με online influencers και δουλεύουμε  για να χτίσουμε καλές σχέσεις μαζί τους. Είναι αυτοί που θα κάνουν  share στο περιεχόμενο μας με τους δικούς τους followers, κάτι το οποίο θα μπορούσε να φέρει εμάς και την επιχείρηση μας μπροστά σε ένα πολυπληθές νέο κοινό.
7. Αξίας
Η προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχειρήσεις μας  μέσω του διαδικτύου και social media πρέπει να γίνεται άμεσα, δηλ με αόρατη διαφήμιση. Για το λόγο αυτό προσθέτουμε αξία στο περιεχόμενο των post μας και ανοίγουμε συζητήσεις με τους online φίλους μας. Εστιάζουμε λιγότερο στα conversions (προσηλύτιση) και περισσότερο στο να δημιουργούμε ενδιαφέρον περιεχόμενο και να αναπτύσσουμε σχέσεις με online influencers. Με τον καιρό οι influencers θα γίνουν οι αντιπρόσωποι-διπλωμάτες της επιχείρησης  λειτουργώντας αποτελεσματικά στα social media το mouth to mouth marketing.
8. Αναγνώρισης
Οποίος online φίλος, σας προσεγγίζει σε προσωπικό επίπεδο του μιλάμε και του δίνουμε την αξία που του αναλογεί. Χτίζουμε σχέσεις με όλους τους online φίλους μας, είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη της social media marketing επιτυχίας μας, γι’ αυτό μιλάμε πάντα σε κάθε άτομο το οποίο προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί σας.
9. Προσβασιμότητας
Δημοσιεύουμε το περιεχόμενο μας και είμαστε πάντα διαθέσιμοι στο κοινό μας. Δημοσιεύουμε περιεχόμενο σταθερά σε τακτά χρονική περίοδο και παίρνουμε μέρος ή προκαλούμε εμείς συζητήσεις. Οι online followers αν εξαφανιστούμε για εβδομάδες ή μήνες θα μας εγκαταλείψουν.
10. Ανταποδοτικότητας
Εκτός από να μοιράζονται το περιεχόμενο μας οι online φίλοι μας και να μιλάνε για εμάς θα πρέπει να κάνουμε και εμείς το ίδιο για εκείνους. Ένα μέρος του χρόνου που διαθέτουμε στα social media θα πρέπει να εστιάζεται στο sharing και στο να μιλάμε για το περιεχόμενο το οποίο δημοσιεύεται από άλλους.
Στην ψηφιακή εποχή μας, τα social media είναι η επανάσταση της μαζικής επικοινωνίας. Η χρήση και η διαχείριση τους είναι η καθημερινότητα της πλειοψηφίας των ανθρώπων. Το Social Media Marketing είναι το εργαλείο που εξυπηρετεί, διευκολύνει τους ανθρώπους να καλύψουν τις ανάγκες τους ψηφιακά. Η επιχείρηση οι καταναλωτές ανταλλάσσουν πληροφορίες και εξυπηρετούνται γρήγορα.