Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017

Αυξήστε τη αξία του καλαθιού στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Αυξήστε τη αξία του καλαθιού στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα Δημιουργήστε ενέργειες που αυξάνουν την αξία του καλαθιού και προσφέρουν αξία και φήμη στην επιχείρηση σας. Αυξάνουν τη ρευστότητα σας και ταυτόχρονα αυξάνουν τους καινούριους πελάτες. Και οι δύο αυτοί λόγοι είναι εξαιρετικά σημαντικοί.
Τρόποι αύξησης της αξίας του καλαθιού.
Cross-sell - Up-sell
Τεχνική του cross-sell και του up-sell που κατά βάση αποτελούν τα βασικότερα εργαλεία αύξησης της αξίας του καλαθιού.
Cross-sell (Διασταυρούμενης πώλησης άλλων προϊόντων) έχουμε όταν ο χρήστης-πελάτης αγοράζει μαζί με το προϊόν που τον ενδιαφέρει ταυτόχρονα και ένα συμπληρωματικό προϊόν (π.χ. σαμπουάν και μαλακτικό, κινητό τηλ και τα συνοδευτικά gadzet του κ.τ.λ.).
Up-sell (Αύξηση πωλήσεων) έχουμε όταν ο χρήστης-πελάτης μαζί με το προϊόν που τον ενδιαφέρει αγοράζει ταυτόχρονα και άλλα προϊόντα που μπορεί το κόστος τους να είναι ακριβότερο, (π.χ. αγορά tamplet και κινητό μαζί). Το up-sell έχει απόδοση πολύ καλύτερη από αυτή του cross-sell.
Το Cross-sell και το Up-sell λειτουργούν από συγκεκριμένα plug-ins που κατευθύνουν τον χρήστη-πελάτη στα προϊόντα και τις κατηγορίες του site.  Π.χ., μπορεί να εμφανίζει σχετικά προϊόντα ανάλογα με την αξία των προϊόντων που έχει στο καλάθι του ο εκάστοτε χρήστης-πελάτης. Πρέπει όμως η στόχευση σε προσφορές των επιπλέον συμπληρωματικών προϊόντων να είναι λίγα, συγκεκριμένα και  αναγκαία για  τον πελάτη-χρήστη.
Up selling
Πώληση προς τα επάνω. Δημιουργήστε ελκυστικά σε τιμή πακέτα προσφορών με τα προϊόντα που θα χρειαστεί ο  χρήστης-πελάτης. Ορίστε το είδος και τον αριθμό τεμαχίων και δώστε του την επιλογή να διαλέξει τα προϊόντα σας και να φτιάξει τον δικό του πακέτο. Π.χ. μια μπλούζα με ένα παντελόνι, ή με μια φούστα, ή ακόμη με τα ανάλογα αξεσουάρ που να συνδυάζονται και να ταιριάζουν.  
Gift wrapping
Δώστε προσοχή στις προσφορές (Συσκευασία δώρων) που δημιουργείτε στο site σας, πρέπει να ξεχωρίζουν ώστε ο χρήστης-πελάτης να αναγνωρίζει το όφελος και να την μεταφέρει στο καλάθι αγοράς του. Αυτό μπορείτε να το πετύχετε με ένα pop-up window. Απορροφήστε εάν μπορείτε το κόστος των μεταφορικών της παραγγελίας ή αν θα μπορούσατε να έχετε δωρεάν μεταφορικά για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ικανό να φέρει επαναληπτικές παραγγελίες και να δημιουργήσει μία σχέση του καταναλωτή με το κατάστημά σας ή να τον παροτρύνετε να προσθέσει κάτι στο καλάθι μέχρι να φτάσει το στόχο των δωρεάν μεταφορικών. Δώστε στον χρήστη-πελάτη την επιλογή συσκευασίας δώρου ώστε να μπορεί να αγοράζει για λογαριασμό άλλου.
Discount offer
Προσφέρετε έκπτωση για αγορές πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό. Δείξτε το στο καλάθι αγοράς του χρήστη-πελάτη πόσο υπολείπεται από την επίτευξη αυτού του στόχου.
Δώστε του έκπτωση στην επόμενη αγορά εάν συναλλαγή του ξεπεράσει συγκεκριμένο ποσό. Δώστε κίνητρα προσφοράς για κάθε επόμενη αγορά ώστε να τον κρατήσετε το ενδιαφέρον του στο online κατάστημά σας.
Ο πελάτης – χρήστης στην οθόνη του πρέπει να εμφανίζεται πάντα το όφελος και το κέρδος από το site, e-shop σας. Αυτή η ενεργεία θα χτίσει την μεταξύ σας σχέση και θα φέρει επιπλέον νέες πωλήσεις.
Recommendation to friend
Ζητήστε του να σας συστήσει έναν φίλο του και δώστε όφελος και στους δύο. Δώστε κίνητρα, δείξτε του ότι είναι μοναδικός για εσάς.
Social person
Δείξτε το κοινωνικό σας πρόσωπο. Δωρίστε ένα ποσό από το κέρδος σας σε μία φιλανθρωπική δράση. 
Competitions, games
Δημιουργείστε διαγωνισμούς ή παιχνίδια με κάποιο συγκεκριμένο όφελος προς τον χρήστη-πελάτη. Είναι ενέργειες που απευθύνονται σε όλα τα ηλικιακά κοινά και μπορούν να λειτουργήσουν συνδυαστικά (online με offline).

Ότι ταιριάζει στην επιχείρηση σας από τις παραπάνω ενέργειες και μπορεί να εφαρμοστεί δίνοντας λύση στο εμπορικό σας site, e-shop δοκιμάστε το. Είναι σίγουρο ότι θα αυξήσουν την κινητικότητα (πελατεία) στο site σας και το κέρδος στην επιχείρηση σας.