Κριτική στην επιχείρηση μας
Στην ψηφιακή επικοινωνιακή εποχή που διανύουμε, δημιουργείτε στις
επιχειρήσεις η ανάγκη να χτίσουν προσεκτικά την φήμη η οποία θα πρέπει να
δομηθεί μέσα από την κριτική του κοινού, από τους παλαιούς και νέους πελάτες τους.
Η Δύναμη της Κριτικής στην Εικόνα της Επιχείρησής μας
Μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις τοπικές ή πολυεθνικές πρέπει να λαμβάνουν
προσεκτικά υπόψη τους τις κριτικές. Έχει σημαντική σημασία για την ύπαρξη τους.
Το διαδίκτυο και ειδικά τα social media η αλληλεπιδράσει ενός μηνύματος από τους χρήστες γίνεται με μεγάλη ταχύτητα.
Με αυτό το σκεπτικό πρέπει να βαδίσουμε με οργανωμένα και σταθερά και γρήγορα
βήματα.
Τι πρέπει να έχουν υπόψη τους οι επιχειρήσεις:
Οι κριτικές μπορούν να αυξήσουν το ranking σας στις αναζητήσεις.
Το 93% των ανθρώπων διαβάζουν online κριτικές πριν να επισκεφθούν κάποιο
μέρος ή πριν από κάποια αγορά τους.
Το κοινό είναι πιθανό να ξοδέψουν 29% περισσότερο χρόνο ή/και χρήματα σε
μια επιχείρηση με εξαιρετικές κριτικές.
Οι άνθρωποι εμπιστεύονται αυτές τις κριτικές τόσο πολύ όσο και τη γνώμη των
συγγενών ή φίλων τους.
Τι προσέχει το κοινό στις κριτικές
Το κοινό διαβάζει μια κριτική και τη θεωρεί αξιόπιστη και χρήσιμη όταν έχει
συγκεκριμένα χαρακτηριστικά το είδος της πληροφορίας που του παρέχουν.
Ποσότητα Κριτικής
Μια κριτική για να είναι ελκυστική στο κοινό θα πρέπει να έχει μια μέση
έκταση και να είναι περιεκτική. Ο χρήστης–πελάτης καταναλωτής θα περάσει
συγκεκριμένο χρόνο διαβάζοντας αρκετές κριτικές (4-6 το λιγότερο και σε 2-20 το
περισσότερο).
Ποιότητα Κριτικής
Η ποιότητα των αξιολογήσεων είναι πάρα πολύ σημαντική. Η ποιότητα έγκειται
στο να υπάρχουν σχόλια/κριτικές και να είναι αληθινές.
Χρονική Περίοδος που Γράφτηκε η Κριτική
Για το κοινό μια κριτική έχει αξία έχει όταν είναι γραμμένη μέσα σε 6
μήνες.
Βαθμολογία Κριτικής Ανάλογα με τα Αστεράκια
Η βαθμολογία με τα αστέρια είναι το σημαντικότερο πάνω στις κριτικές. Αν η
βαθμολογία είναι κάτω από 3 αστέρια (αυτό είναι το μίνιμουμ) στις μηχανές
αναζήτησης θα εμφανίζεται χαμηλά και το κοινό θα πηγαίνει εύκολα σε κάποια
ανταγωνίστρια επιχείρηση.
Τι μπορείτε να κάνετε ώστε να παρακινήσετε το κοινό σας να κάνει καλές
κριτικές;
Αναζητήστε στο διαδίκτυο τις κριτικές που σχετίζονται με την επιχείρησή
σας. Με την έρευνα αυτή θα ανακαλύψετε σε ποια μέσα έχετε παρουσία, σε ποια
υπάρχουν κριτικές και ποιος είναι ο μέσος όρο βαθμολογίας. Από αυτή την έρευνα
θα δείτε σε ποια μέσα αξίζει να δώσετε αξία και να βελτιώσετε την παρουσία σας.
Δείτε τις χειρότερες και τις καλύτερες κριτικές που έχουν κάνει για εσάς
στα Social Media. Από αυτές τις κριτικές θα γίνει αντιληπτό ποιες πρακτικές
πρέπει να ακολουθήσετε για να βελτιώσετε την εικόνα και την φήμη της
επιχείρησης σας.
e-mail και follow-up
Ζητήστε τις διευθύνσεις των e-mail τους όταν επισκέπτονται τη σελίδα σας
και δημιουργήστε ένα αρχείο με διευθύνσεις e-mail. Μετά από λίγο καιρό αρχίστε
να στέλνετε e-mail ζητώντας έμμεσα την κριτική τους για τα προϊόντα και τις
υπηρεσίες της επιχείρησης σας. Καλή είναι να υπάρχει ένα αυτοματοποιημένο
e-mail που θα αποστέλλεται. Θα πρέπει να υπάρχει απάντηση σε όλες τις κριτικές
του κοινού follow-up. Είτε αρνητικές, είτε θετικές. Επίσης, να μην ξεχνάτε να
απαντάτε σε όλα τα σχόλια στα Social Media.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δεν επιτρέπονται νέα σχόλια.