Πάνω από 1 δισεκατομμύριο
χρήστες στο Facebook είναι υποψήφιοι δυνητική πελάτες της επιχειρήσεις σας. Μπορείτε
να τους προσελκύσετε στην επιχείρησή σας και να τους μετατρέψετε σε πελάτες. Δημιουργήστε
μια Σελίδα με το brand name της επιχείρησης σας στο fb. Συνδεθείτε με το κατάλληλο κοινό για την επιχείρησή σας, μέσω των
Διαφημίσεων Facebook. Ζητήστε από τους χρήστες να δηλώσουν ότι τους αρέσει η
Σελίδα σας. Δημιουργήστε διάφορες διαφημίσεις και στοχεύετε με βάση την
τοποθεσία, τα δημογραφικά στοιχεία και τα ενδιαφέροντα.
Facebook για
επιχειρήσεις
1. Δημιουργήστε μια Σελίδα με
το brand name της επιχείρησης σας στο Facebook
Προσθέστε μια φωτογραφία συναφή
με τα προϊόντα και της υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση σας στο εξώφυλλο
και κάντε εικόνα προφίλ το λογότυπό σας
Δημοσιεύετε χρονικά σε τακτικό
ρυθμό post και κοινοποιήστε τα, ώστε οι επισκέπτες της Σελίδας σας να βλέπουν
πρόσφατη δραστηριότητα και να ενημερώνονται για προϊόντα και της υπηρεσίες της επιχείρησης
σας.
Δηλώσετε ότι σας αρέσει η
Σελίδα σας και κοινοποιήστε την στους φίλους σας
2. Συνδεθείτε με τους χρήστες-υποψηφίους
πελάτες σας μέσω των διαφημίσεων
Δημιουργήστε πολλές
διαφημίσεις, ώστε να αποκτήσει κοινό η Σελίδα σας
Με τις επιλογές στόχευσης
μπορείτε να δείχνετε τις διαφημίσεις σας μόνο σε εκείνους που θέλετε να
προσελκύσετε
Ερευνείστε ποιες από τις διαφημίσεις
σας λειτουργούν καλύτερα και πείθουν τους
χρήστες να ακολουθήσουν την σελίδα σας.
3. Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στο
περιεχόμενο των post στη Σελίδα σας. Η πρωτοτυπία του θα κρατήσει αμείωτο το
ενδιαφέρον των χρηστών-φίλων της Σελίδας σας
Προσθέστε νέα δημοσίευση στη
Σελίδα σας, τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.
Καρφιτσώστε τις πιο σημαντικές
δημοσιεύσεις στην κορυφή της Σελίδας σας
Κοινοποιήστε αποκλειστικές
προσφορές για τα προϊόντα-υπηρεσίες σας, κάντε ερωτήσεις και απαντήστε στους χρήστες
όταν δημοσιεύουν ή σχολιάζουν στη Σελίδα σας. Η διαδραστικότητα και η κινητικότητα
της Σελίδας σας με τους χρήστες θα έχει ως αποτέλεσμα να περνούν και να μένουν αρκετό
χρόνο.
4. Επηρεάστε τους φίλους των χρηστών
που έχουν κάνει like και επισκέπτονται τακτικά την Σελίδας σας
Προτρέψτε τους χρήστες, φίλους της
Σελίδας σας να κοινοποιούν την παρουσία τους και να συμμετέχουν στα διάφορα
event και δραστηριότητες που δημιουργείτε, ώστε να αυξηθεί η επισκεψιμότητα νέων
χρηστών στη Σελίδα σας
Όταν οι άλλοι αλληλεπιδρούν με
το περιεχόμενο της Σελίδας σας, οι φίλοι τους μπορούν να δουν τη σχετική
δραστηριότητα
Οι άλλοι μπορούν να δηλώνουν
ότι τους αρέσει η Σελίδα σας, να σχολιάζουν ή να κοινοποιούν την παρουσία τους
σ' αυτή. Αυτές τις δραστηριότητες μπορείτε να τις προωθήσετε στους φίλους τους
Δημιουργήστε Διαφημίσεις
Facebook
Οι Διαφημίσεις Facebook είναι
μηνύματα επί πληρωμή τα οποία προέρχονται από επιχειρήσεις και μπορεί να
περιλαμβάνουν κοινωνικό πλαίσιο από φίλους. Τα άτομα στα οποία αρέσει η Σελίδα
σας ξοδεύουν κατά μέσο όρο 2 φορές περισσότερα χρήματα ως πελάτες σας σε
σύγκριση με τα άτομα που δεν είναι συνδεδεμένα μαζί σας στο Facebook. Μάθετε
πώς να προσελκύετε τα σωστά άτομα μ1ω των διαφημίσεων.
Δημιουργήστε την πρώτη σας
διαφήμιση
Επιλέξτε τη Σελίδα που θέλετε
να προωθήσετε. Στην ενότητα "Τι θέλετε να κάνετε;", έχετε τις εξής
επιλογές:
Να αρέσει σε περισσότερους η
Σελίδα: Προσελκύετε άτομα που δεν είναι ακόμα συνδεδεμένα με τη Σελίδα σας. Θα
σας ζητηθεί να σχεδιάσετε τη διαφήμιση, επιλέγοντας τίτλο, κείμενο και εικόνα
Προώθηση δημοσιεύσεων Σελίδας:
Προωθήστε μια συγκεκριμένη δημοσίευση για να αυξήσετε την απήχησή της και τις
πιθανότητες να εμφανιστεί στις Ενημερώσεις αρχικής σελίδας
Προβολή σύνθετων επιλογών:
Δείτε όλες τις επιλογές δομής και υποβολής προσφοράς συγκεντρωμένες σε ένα
σημείο. Μπορείτε να επιλέξετε είτε μια προσφορά CPM (κόστος ανά 1.000
εμφανίσεις) είτε μια προσφορά CPC (κόστος ανά κλικ)
Προσελκύσετε το κατάλληλο κοινό
Σκεφτείτε ποιος είναι ο
ιδανικός για εσάς πελάτης. Αφού επιλέξετε τις διαφημίσεις και τις διαφημιστικές
ανακοινώσεις σας, θα μπορείτε να επιλέξετε το συγκεκριμένο κοινό που θέλετε να
στοχεύσετε Το εκτιμώμενο μέγεθος κοινού δείχνει τον συνολικό αριθμό ατόμων που
η διαφήμισή σας μπορεί να προσελκύσει αν η προσφορά και ο προϋπολογισμός σας
είναι αρκετά υψηλά. Στις ενότητες Τοποθεσία, ηλικία και φύλο μπορείτε να
επιλέξετε τα βασικά δημογραφικά στοιχεία του κοινού που θέλετε να προσελκύσετε.
Εκστρατείες, τιμολόγηση και
προγραμματισμός
Δώστε όνομα στην εκστρατεία
σας, επιλέξτε προϋπολογισμό και ορίστε το χρονοδιάγραμμα της εκστρατείας Εφόσον
δεν έχετε επιλέξει τις σύνθετες επιλογές στην ενότητα "Στόχοι", θα
πληρώνετε με βάση τις εμφανίσεις (CPM) Οι εμφανίσεις θα προσαρμόζονται
κατάλληλα ώστε η διαφήμισή σας να εμφανίζεται σε όσους είναι πιθανότερο να σας
βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας
Ποτέ δεν θα πληρώσετε παραπάνω
από τον προϋπολογισμό σας
Επίσης, ποτέ δεν θα πληρώσετε παραπάνω από το κόστος που απαιτείται για να προσελκύσετε τα άτομα που είναι πιθανότερο να σας βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας Δοκιμάστε πολλές διαφημίσεις Όταν δημιουργείτε πολλές εκδοχές μιας διαφήμισης, μπορείτε πιο εύκολα να καθορίσετε σε τι ανταποκρίνεται καλύτερα το στοχευόμενο κοινό σας. Σε αυτό το παράδειγμα, δοκιμάζονται διαφορετικά γραφικά για την ίδια ομάδα πελατών, για να διαπιστωθεί ποια εκδοχή είναι πιο αποτελεσματική.
Επίσης, ποτέ δεν θα πληρώσετε παραπάνω από το κόστος που απαιτείται για να προσελκύσετε τα άτομα που είναι πιθανότερο να σας βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας Δοκιμάστε πολλές διαφημίσεις Όταν δημιουργείτε πολλές εκδοχές μιας διαφήμισης, μπορείτε πιο εύκολα να καθορίσετε σε τι ανταποκρίνεται καλύτερα το στοχευόμενο κοινό σας. Σε αυτό το παράδειγμα, δοκιμάζονται διαφορετικά γραφικά για την ίδια ομάδα πελατών, για να διαπιστωθεί ποια εκδοχή είναι πιο αποτελεσματική.
Συγκρίνετε τη δοκιμαστική
εκδοχή της διαφήμισης με την αρχική εκδοχή: Δοκιμάστε τις αλλαγές σας, έχοντας
ως μέτρο σύγκρισης την αρχική εκδοχή της διαφήμισης
Αλλάξτε ένα πράγμα κάθε φορά:
Με αυτόν τον τρόπο θα μάθετε με σιγουριά ποια αλλαγή επηρεάζει την απόδοση της
διαφήμισις σας
ζ. Δημιουργήστε πολλές εκδοχές των
διαφημίσεών σας: Αντιγράψτε μια διαφήμιση πατώντας "Δημιουργία παρόμοιας
διαφήμισης", όταν βλέπετε μια συγκεκριμένη διαφήμιση στη Διαχείριση
διαφημίσεων
Μετρήστε την απόδοση των
διαφημίσεών σας
Όταν δημιουργήσει τις
πρώτες σας διαφημίσεις, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την απόδοσή τους στη
Διαχείριση διαφημίσεων. με αυτόν το τρόπο, θα μπορείτε να βλέπετε τι έχει απήχηση στο κοινό
σας, ώστε να είστε σίγουροι ότι δαπανάτε τον προϋπολογισμό σας με τον καλύτερο
δυνατό τρόπο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δεν επιτρέπονται νέα σχόλια.