==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Το Προϊόν και τα Χαρακτηριστικά του με τη Σύγχρονη Αντίληψη του Μάρκετινγκ

Το Προϊόν και τα Χαρακτηριστικά του με τη Σύγχρονη Αντίληψη του Μάρκετινγκ
"Η έννοια του προϊόντος στην σύγχρονη αντίληψη του Μάρκετινγκ έχει άυλα χαρακτηριστικά και συνοδεύεται από υπηρεσίες."
Προϊόν είναι το σύνολο των υλικών και άυλων χαρακτηριστικών, τα οποία με τη χρησιμότητα τους, παρέχουν ικανοποίηση στις ανάγκες των καταναλωτών.
Στο Μάρκετινγκ, όταν μιλούμε για προϊόν εννοούμε και την παροχή υπηρεσιών που κάποιοι προσφέρουν με οικονομικό αντάλλαγμα.
Παράδειγμα πώλησης κινητού τηλεφώνου που περιλαμβάνει:
·         Αγορά τηλεφώνου
·         Εξυπηρέτηση από τον υπάλληλο
·         Οδηγίες χρήσης
·         Εξυπηρέτηση μετά την πώληση service
Τι περιλαμβάνει ένα προϊόν-υπηρεσία: Οι σύγχρονες επιχειρήσεις, με προσανατολισμό στο σύστημα Μάρκετινγκ, συνειδητοποίησαν ότι δεν πουλούν προϊόντα-υπηρεσίες αλλά οφέλη που προέρχονται από το προϊόν-υπηρεσία. Ένα προϊόν-υπηρεσία περιλαμβάνει:
· Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα: Αναφέρεται στα φυσικά χαρακτηριστικά του προϊόντος-υπηρεσίας. Π.χ. Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ενός κλιματιστικού μηχανήματος είναι ότι έχει κατασκευαστεί από ανοξείδωτο χάλυβα, έχει πλαστικό περίβλημα και ότι περιλαμβάνει αντλία, σωλήνες, πτερύγια, φίλτρα, χρονοδιακόπτη, τηλεχειριστήριο κ.α.
·     Τα πλεονεκτήματα: Αναφέρεται στις δυνατότητες του προϊόντος και τον τρόπο που μπορεί να εξυπηρετήσει τον καταναλωτή και μάλιστα σε σχέση με τον ανταγωνισμό πχ μικρότερη κατανάλωση ενέργειας.
·  Τα οφέλη: Αναφέρεται στο ευνοϊκό αποτέλεσμα που δέχεται ο καταναλωτής από ένα προϊόν-υπηρεσία όταν αυτό μπορεί να ικανοποιήσει μια συγκεκριμένη ανάγκη του. Π.χ. το όφελος ενός κλιματιστικού είναι η ψύξη/θέρμανση με εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας κατά 20%.
Συμπέρασμα: Άρα στο παράδειγμα του κλιματιστικού δεν πουλάμε απλά τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του κλιματιστικού μηχανήματος αλλά μαζί με την ικανοποίηση της ανάγκης για ψύξη/θέρμανση, με το πλεονέκτημα της μικρότερης κατανάλωσης ενέργειας σε σχέση με τον ανταγωνισμό, πουλάμε επιπλέον και το όφελος της εξοικονόμησης ενέργειας κατά 20%.
Τα χαρακτηριστικά του προϊόντος μπορεί να είναι:
Πραγματικά χαρακτηριστικά:
·         υλικό κατασκευής,
·         φίλτρα, χρονοδιακόπτης ,
·         τηλεχειριστήριο κτλ
Άυλα χαρακτηριστικά:
·         φήμη μάρκας,
·         εγγυήσεις,
·         το service,
·         η μεταφορά
·         εγκατάσταση,
·         οδηγίες χρήσεις,
·         βοήθεια πωλητή του καταστήματος,
·         δυνατότητα εξόφλησης με δόσεις κτλ

Οι τρεις μύθοι για τις υπηρεσίες


Οι τρεις μύθοι για τις υπηρεσίες
1.   Οι υπηρεσίες δεν παράγουν αξία, άρα δεν χρειάζονται.
Ο πρώτος μύθος έχει δύο καίρια σημεία:
·         Ότι η παραγωγή υπηρεσιών είτε δεν παράγει καθόλου είτε παράγει λιγότερη αξία από την παραγωγή αγαθών και έτσι η πρώτη είναι λιγότερη σημαντική από τη δεύτερη.
·    Ότι κάποια στιγμή στο μέλλον οι αναπτυγμένες κοινωνίες θα παράγουν μόνο υπηρεσίες χωρίς ουσιαστική παραγωγή αγαθών, επομένως υπάρχει ο φόβος όλοι οι κλάδοι της οικονομίας να αναγκάζονται να χρηματοδοτούν την ανάπτυξη των υπηρεσιών. Έτσι, αυτή η αντίληψη προτείνει να αποφεύγονται οι επενδύσεις στην παραγωγή υπηρεσιών ως αναποτελεσματικές, αφού οι υπηρεσίες είναι αναγκαίο κακό για τη διάθεση των αγαθών.
2.   Οι υπηρεσίες δεν είναι παραγωγικές.
·   Ο δεύτερος μύθος έχει να κάνει με την άποψη ότι η παροχή υπηρεσιών είναι ένας χώρος ανέλεγκτης ποιότητας και χαμηλής παραγωγικότητας και ότι οι δείκτες βελτίωσης είναι πολύ χαμηλοί σε σύγκριση με τη βιομηχανία.
3.   Ο τρόπος διοίκησης και προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών είναι ο ίδιος.
·         Ο τρίτος μύθος αναφέρει πως ο τρόπος διοίκησης και μάρκετινγκ των υπηρεσιών είναι ίδιος με τον τρόπο διοίκησης και μάρκετινγκ των αγαθών. Επικρατεί η άποψη ότι λόγω των ιδιαιτεροτήτων των υπηρεσιών, η κλασική προσέγγιση – δηλαδή η εφαρμογή των ίδιων μεθόδων με αυτές των προϊόντων είναι αδύνατη.

Υπηρεσίες - Services

Υπηρεσίες - Services
Ορισμοί Υπηρεσιών
·                     Υπηρεσίες είναι όλες εκείνες οι οικονομικές δραστηριότητας που δεν καταλήγουν σε ένα απτό και υλικό αποτέλεσμα ή φυσικό προϊόν, που καταναλώνονται από τον καταναλωτή τη στιγμή που παράγονται είτε από τον παραγωγό είτε από τον ίδιο τον καταναλωτή και που παράγουν κυρίαρχη αξία, η οποία είναι ουσιαστικά άυλης μορφής.
·         Κάθε δραστηριότητα ή ωφέλεια που κάποιος μπορεί να δώσει σε κάποιον άλλο και που είναι κατά βάση άυλη και δεν καταλήγει στην ιδιοκτησία κάποιου πράγματος. Η παραγωγή της μπορεί ή δεν μπορεί να σχετίζεται με την παραγωγή ενός φυσικού αγαθού (Kotler).
·       Σύμφωνα με τον Berry, « ένα αγαθό είναι ένα αντικείμενο, μια συσκευή, ένα πράγμα. Μία υπηρεσία είναι μια προσπάθεια, μια παράσταση, μια διαδικασία, μία πράξη… εξαρτάται αν και κατά πόσο αυτό που αποκτάται είναι υλικό (απτό) η άυλο που διακρίνει τα αγαθά από τις υπηρεσίες».