==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Telemarketing

Telemarketing
Στην εποχή μας το τηλέφωνό είναι ευρύτατα διαδεδομένο, αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο της καθημερινής επικοινωνίας και είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ζωή μας. Το τηλέφωνο είναι ένα βασικό εργαλείο για την επιχείρηση και τον επαγγελματία. Σε ένα απλό τηλεφώνημα αποδίδονται το ίδιο καλά, τόσο μία πληροφορία, όσο και η εμπορική δραστηριότητα της Επιχείρησης μας. Σεβόμενοι κάποιες αρχές, μπορούμε να βελτιώσουμε σημαντικά μια τηλεφωνική συνομιλία και να επωφεληθούμε από αυτήν. Σήμερα μπορούμε να κρίνουμε το μέγεθος της βοήθειας που αντιπροσωπεύει το τηλέφωνό για την πώληση εξ΄ αποστάσεως. Δεν μπορεί να υπάρξει marketing ή δραστηριότητα πωλήσεων που να μη γίνεται τμηματικά ή ολοκληρωτικά με την χρήση τηλεφώνου.
Το Telemarketing βοηθάει:
  • Να βρεθούν υποψήφιοι πελάτες
  • Να καλλιεργηθούν υποψήφιοι πελάτες
  • Να κλειστί ραντεβού για πωλήσεις αντιπροσώπου
  • Να υλοποιηθεί η λήψη παραγγελιών από προγράμματα computer μέχρι βαρύ εξοπλισμό κατασκευών, από καλλυντικά σε λογιστικές μηχανές, αντικείμενα 1.000 ευρώ μέχρι 100.000.000 ευρώ
  • Να γίνει προσέγγιση πελατών σε απόμακρες περιοχές
  • Να πραγματοποιηθεί άνοδος των λογαριασμών σε υψηλές επικερδείς επενδύσεις
  • Να ενεργοποιηθούν επαφές με αδρανείς πελάτες
  • Να γίνει επισήμανση νέων πελατών, νέων λογαριασμών
  • Να ληφθούν πιστωτικές αιτήσεις
  • Να παρουσιασθούν νέα προϊόντα στα δίκτυα διανομής
  • Να αναπτυχθούν νέα δίκτυα διανομής
  • Να προωθούν εξειδικευμένα προϊόντα/εμπορεύματα και υπηρεσίες
  • Να διαθέσει πλεονάζοντα εμπορεύματα
  • Να συντονιστούν οι ενέργειες για ταυτόχρονη πώληση, λιανική και χονδρική
  • Να γίνουν έρευνες αγοράς
  • Να επισημάνει τις δυνατότητες για διείσδυση στην αγορά
  • Να ελεγχθούν για την εγκυρότητα τα αποτελέσματα των διαφημιστικών εντύπων που έχουν σταλεί ταχυδρομικώς
  • Να αποσταλούν μαγνητοφωνημένα μηνύματα σε επιλεγμένους αγοραστές και πελάτες
  • Να μετατρέπονται οι έρευνες αγοράς σε πωλήσεις
  • Να προσκληθούν άτομα σε εκθέσεις, ομιλίες, συνέδρια
  • Να αυξηθούν οι εισπράξεις με συνεχή παρακολούθηση των πιστωτικών λογαριασμών
  • Να αυξήσει τα ποσοστά σε μεγέθη, τιμές ανά είδος, κέρδος ανά παραγγελία
  • Να εκπαιδεύσει το προσωπικό της εταιρείας σας ή των πελατών σας μέσω τηλεφωνικών συσκέψεων
  • Να πωλήσει συμβόλαια και ανανεωτήρια (ασφάλειες)
  • Να συγκεντρώσει πληροφορίες για στιγμιαίες αγορές
  • Να αυξήσει την εμπιστοσύνη των πελατών σας για τις υπηρεσίες που προσφέρετε
  • Να αυξήσει την ανταγωνιστικότητα με χαμηλότερο κόστος ανά παραγγελία
  • Να εκτιμήσει ευαίσθητες αγορές
  • Να συντελέσει σε χαμηλότερο συντελεστή επισκέψεων ανά πωλητή
  • Να αυξήσει το μερίδιο αγοράς
  • Να γίνετε η επικοινωνία σε ένα προσωπικό στυλ με τον πελάτη
  • Να αποφεύγονται οι αντεγκλήσεις με τους πελάτες σας
  • Να υπενθυμίσει στους πελάτες την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων και υπηρεσιών
  • Να δημιουργήσει καλύτερη κεντρική διοίκηση και έλεγχο
  • Να γίνεται καλύτερος χειρισμός συνδιαλλαγών με τράπεζες μέσω computer και τηλεφώνου
  • Να ενισχύει τους τοπικούς αντιπροσώπους
  • Να προωθήσει το όνομα της εταιρείας στους πελάτες
  • Να αναγνωρίσει την διάθεση του πελάτη, επιτρέποντας τυχόν αναγκαία διευθέτηση προβλήματος
  • Να εκπαίδευση το προσωπικό των πιο απομακρυσμένων περιοχών μέσω fax
  • Να αυξήσει τους λογαριασμούς πωλήσεων ανά πελάτη
  • Να δώσετε την βοήθεια σε προσωπικούς λογαριασμούς ανεξάρτητα από το κόστος σας ή την απόσταση από την έδρα σας
  • Να μείωση όσο γίνετε τις μη παραγωγικές ώρες
  • Να δημιουργήσετε την ικανότητα στους αγοραστές να αγοράζουν στον κατάλληλο γι αυτούς χρόνο θεωρητικά όλο το 24ωρο
  • Να προωθήσετε τον προσχεδιασμό για τον υπολογισμό κόστους ανά πώληση και πωλητή