==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Δημόσιες σχέσεις είναι η λειτουργία επικοινωνίας μεταξύ ενός υποκειμένου δημοσιών σχέσεων (ατόμου, ομάδας) και του κοινού για τη δημιουργία και διατήρηση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και κατανόησης.
Τα βασικά στοιχεία της επικοινωνίας είναι:
1.Η λειτουργία της επικοινωνίας
Οι δημόσιες σχέσεις είναι μια λειτουργία επικοινωνίας. Η λειτουργία της επικοινωνίας περιέχει τα εξής στοιχεία:
  • Το στοιχείο της οργάνωσής : δίνει μια πληρότητα στην υποδομή της όλης λειτουργίας
  • Το στοιχείο του προγραμματισμού:  δίνει μια πληρότητα στο σύνολο των ενεργειών
2.Το υποκείμενο δημοσίων σχέσεων
Το υποκείμενο δημοσίων σχέσεων είναι:
  • Άτομο
  • Ομάδα
Τα υποκείμενα δημοσίων σχέσεων, ανάλογα με τους σκοπούς τους, τη μορφή της οργάνωσης τους, τα μέσα που διαθέτουν και ποικίλους άλλους παράγοντες, χρησιμοποιούν τις δημόσιές σχέσεις.
3.Το κοινό
Η λειτουργία των δημοσίων σχέσεων ενός υποκειμένου των δημοσίων σχέσεων και ενός από τους βασικούς παράγοντες στην διαδικασία της επικοινωνίας.
4.Η δημιουργία αμοιβαίας κατανόησης
Η επικοινωνία αποβλέπει σε ένα στόχο, στη δημιουργία αμοιβαίας εμπιστοσύνης και κατανόησης μεταξύ του υποκειμένου δημοσίων σχέσεων και του κοινού. Αμοιβαία κατανόηση μεταξύ ενός οργανισμού και του κοινού εννοούμε την περίπτωση εκείνη κατά την οποία το υποκείμενο των δημοσίων σχέσεων πρέπει να κατανοήσει τις απαιτήσεις και την συμπεριφορά του κοινού ενώ το κοινό πρέπει να κατανοήσει τα μηνύματα και τις ενέργειές του υποκειμένου. Με αυτή την διαδικασία, δημιουργείται και  λειτουργεί ευνοϊκό κλίμα συνεργασίας, συμπαράστασης και αλληλοκατανόησης, απαραίτητο για την ανάπτυξη των δημοσίων σχέσεων.
5.Η διατήρηση της αμοιβαίας κατανόησης
Η βασικός στόχος των δημοσίων σχέσεων είναι η δημιουργία και η διατήρηση αμοιβαίας κατανόησης μεταξύ ενός υποκειμένου και του κοινού. Δεν αρκεί μόνο η δημιουργία της αμοιβαίας κατανόησης για ένα ορισμένο χρόνο αλλά αυτή πρέπει να διατηρηθεί και πέρα από τον καθορισμένη χρονική περίοδοΗ διατήρηση της αμοιβαίας κατανόησης εξασφαλίζει μια συνεχής ροή επικοινωνίας μεταξύ του υποκειμένου των δημοσίων σχέσεων και του κοινού.