==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

Οι Λειτουργίες της Επιχείρησης

Οι λειτουργίες της επιχείρησης
Η επιχείρηση, προκειμένου να πετύχει τους στόχους της, αναπτύσσει δράση με συγκεκριμένες λειτουργίες με συγκεκριμένο σκοπό και περιεχόμενο και όλες μαζί σε συνδυασμό υλοποιούν το συνολικό έργο και την αποστολή της επιχείρησης.
Οι σπουδαιότερες λειτουργίες είναι:
Η παραγωγική : είναι η βασικότερη λειτουργία της επιχείρησης και περιλαμβάνει αρκετές δραστηριότητες, όπως η επεξεργασία πρώτων υλών και πληροφοριών, η χρήση και η συντήρηση των μηχανημάτων, ο έλεγχος της ποιότητας των παραγομένων αγαθών, και όλες αυτές, που συνδέονται με την παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών.
Η εμπορική: με αυτή την λειτουργία ασχολείται υπεύθυνα το τμήμα Μάρκετινγκ και Πωλήσεων. Γίνονται όλες εκείνες οι ενέργειες προκειμένου η επιχείρηση να διαθέσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στην αγορά ώστε να αγορασθούν από τους καταναλωτές.  Το τμήμα Μάρκετινγκ σχεδιάζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες  και ενεργεί με τεχνικές προώθησης και προβολής της διανομής και της πώλησης τους.
Η οικονομική: η λειτουργία αυτή αφορά την πραγματοποίηση όλων των οικονομικών δράσεων της επιχείρησης, παρακολούθησης και καταγραφής όλων των ζητημάτων που σχετίζονται με:
  • Την εξεύρεση κεφαλαίου για την ίδρυσή της και την αξιοποίηση της με τις πλέον αποδοτικές επιλογές.
  • Τις διαχειριστικές και λογιστικές διαδικασίες που βοηθούν στην έγκαιρη καταγραφή συναλλαγών της, την αντιμετώπιση των φορολογικών της υποχρεώσεων και ιδιαίτερα τη εξακρίβωση των αποτελεσμάτων της.
  • Η επιχείρηση έχει έσοδα από την πώληση των προϊόντων ή των υπηρεσιών, φορολογείται από το Κράτος για τις δραστηριότητες της, δανείζεται από τις Τράπεζες, αυξάνει το κεφάλαιο της με την πώληση μετοχών, καταθέτει χρήματα σε Τράπεζες κ.λ.π.
Η λειτουργία προμηθειών: για την επίτευξη των στόχων και της λειτουργίας της επιχείρησης γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την εξασφάλιση των απαραίτητων προϊόντων ή υπηρεσιών  που έχει ανάγκη.
Οι σημαντικότερές ενέργειες είναι:
  • Η οικονομικότερη προμήθεια πρώτων υλών, μηχανημάτων και άλλων στοιχείων
  • Η έρευνα τιμών, η αγορά και η αποθήκευση των παραπάνω υλικών
  • Η συνεχής παρακολούθηση των αποθεμάτων ώστε να εξασφαλίζεται η υλοποίηση του προγραμματισμού παραγωγής.
Έρευνα και ανάπτυξη:λειτουργία βασική για την ανεύρεση νέων τρόπων παραγωγής ή βελτίωση των υπαρχόντων, τη δημιουργία νέων προϊόντων  και την βελτίωση της ποιότητας όσων παράγει η επιχείρηση με εργαλείο την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών.
Η λειτουργία της πληροφόρησης:είναι το σύνολο των ενεργειών προκειμένου να αποκτούν, να επεξεργάζονται, να αποθηκεύουν, να διανέμουν, και να υλοποιούν τις απαραίτητες πληροφορίες.
Η λειτουργία των δημοσίων σχέσεων:είναι το σύνολο των ενεργειών που εξυπηρετούν την ικανοποίηση της ανάγκης ανάπτυξης καλών σχέσεων με άλλες επιχείρησης, οργανισμούς, άτομα ή ομάδες, και της ανάγκης προβολής μιας καλής εικόνας προς αυτούς, για να κερδίσει την εκτίμηση, τον σεβασμό και τις θετικές εντυπώσεις. Τέτοιες ενέργειες είναι η οργάνωση εκδηλώσεων, οι φιλανθρωπικές δραστηριότητες, οι χορηγίες πολιτιστικών, επιστημονικών και άλλων δραστηριοτήτων, οι σχέσεις με τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας κ.λ.π.