==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017

Tips Μάρκετινγκ

Tips Μάρκετινγκ 
10 Tips Μάρκετινγκ θα μας βοηθήσουν να κάνουμε την δουλειά μας ευκολότερη, πιο αποδοτικά, και πιο έξυπνα. 
1. Πουλάμε ξανά σε υπάρχοντες πελάτες 
Έρευνες δείχνουν ότι κοστίζει ακριβότερα σε μια επιχείρηση να φέρει έναν νέο πελάτη, από το να κάνει έναν ήδη υπάρχον να αγοράσει ξανά. Το υπάρχον Πελατολόγιο μας είναι εκείνο το εργαλείο της επιχείρησης που εάν χρησιμοποιηθεί σωστά θα μας φέρει πελάτες. Οκτώ στους δέκα, θα προτιμήσουν ξανά την επιχείρηση μας, εάν μείνουν ικανοποιημένοι από το προϊόν και τις υπηρεσίες της.
2. Πουλάμε τα οφέλη του προϊόντος ή των υπηρεσιών μας και όχι τις ιδιαιτερότητες του
Οι άνθρωποι αγοράζουν τα πλεονεκτήματα των προϊόντων και όχι τα χαρακτηριστικά τους. Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν αυτοκίνητα, αλλά αγοράζουν ταχύτητα, status, στυλ, απόδοση, ή ασφάλεια. Δεν αγοράζουν σαμπουάν, αλλά αγοράζουν όμορφα και καθαρά μαλλιά. Ανακαλύπτουμε το σημαντικότερο όφελος που προσφέρει το προϊόν ή h υπηρεσίες μας και το δείχνουμε στους δυνητικούς πελάτες μας.
3. Παρακινούμε τους πελάτες μας να κάνουν κάτι, τους δραστηριοποιούμε και τους καλούμε να αλληλεπιδράσουν με την επιχείρηση μας, με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.
Οι διαφημίσεις μας πρέπει να είναι ενεργητικές και όχι παθητικές. Τους καλούμε να επισκεφθούν το κατάστημα μας, τους παρακινούμε να μας κάνουν ένα τηλεφώνημα, να σας στείλουν email ζητώντας πληροφορίες, να επισκεφθούν το web site μας, να περάσουν για να δουν από κοντά την επιχείρηση τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Για να κάνουμε το μάρκετινγκ να δουλέψει υπέρ της επιχείρησης μας, πρέπει να πούμε στους πελάτες μας ακριβώς τι ενέργειες θέλουμε να κάνουν.
4. Επικοινωνούμε ξεκάθαρα και με ειλικρίνεια με τους πελάτες μας
Οι πελάτες μας πρέπει να γνωρίζουν για το τι τους λέμε και τι τους προτείνουμε. Πρέπει να κατανοήσουμε πως οι άνθρωποι δεν σκέφτονται συνεχώς την επιχείρηση ή το προϊόν ή την υπηρεσία μας και ότι θα δώσουν μόνο την μισή προσοχή τους στην διαφήμισή μας όταν την δουν. Πρέπει να δούμε την διαφήμισή μας απ’ έξω σαν να  ήμασταν πελάτης. Πρέπει να είμαστε σίγουροι πως όσοι διαβάζουν, ακούν ή βλέπουν τη διαφήμιση, καταλαβαίνουν πλήρως το κύριο μήνυμα που θέλουμε να μεταδώσει.
5. Δημόσιες Σχέσεις στο καθημερινό μας πρόγραμμα 
Κοινωνικοποιούμαστε περισσότερο και γνωρίζουμε νέους ανθρώπους. Οι πελάτες που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν από εσάς, είναι αυτοί που σας γνωρίζουν και ξέρουν την δουλειά σας.
6. Δείχνουμε στην αγορά τον επαγγελματισμό μας 
Δημιουργούμε το  λογότυπο μας, τις επαγγελματικές μας κάρτες, επιστολόχαρτα και φακέλους. Μια ολοκληρωμένη εταιρική ταυτότητα κάνει την επιχείρηση μας να δείχνει αξιόπιστη  με εμπειρία στον χώρο. Δείχνουμε ότι ξέρουμε την εργασία μας και ότι μπορούμε αξιόπιστα να καλύψουμε και να δώσουμε λύσεις στις ανάγκες τις αγοράς.
7. Φτιάξετε το δικό σας Web Site ή Eshop
Περισσότερο από το μισό του πληθυσμού επισκέπτονται τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα το διαδίκτυο. Το ηλεκτρονικό εμπόριο επίσης ανεβαίνει συνεχώς ακόμα και στην χώρα μας. Η on-line παρουσία μας θεωρείτε πλέον επιτακτική.
8. Γινόμαστε σύμβουλοι στον πελάτη μας χωρίς να προσπαθήσουμε να πουλήσουμε «αέρα»
Διαγράφουμε εάν έχουμε την νοοτροπία του «πουλάω αέρα με μεταξωτές κορδέλες». Προσπαθούμε να γίνουμε «σύμβουλοι» προς τον πελάτη μας. Είμαστε αυτοί που βλέπουμε το πρόβλημα του και μπορούμε να προτείνουμε αξιόπιστες λύσεις. Όταν ο Πελάτης μας αντιμετωπίζει ως τον προσωπικό του σύμβουλο, οι πωλήσεις αυξάνονται σημαντικά.
9. Ακούμε τον πελάτη μας μιλώντας ελάχιστα
Αφήνουμε τον πελάτη μας με ευγένεια να μας αναπτύξει αυτό που έχει στο μυαλό του. Τον ακούμε προσεκτικά ακόμα και εάν διαφωνούμε χωρίς να τον διακόπτουμε,  έτσι θα ξέρουμε τι έχει στο μυαλό του και τι θέλει να κάνει. Εφαρμόζουμε τον κανόνα, «ακούμε δυο φορές, μιλάμε μια». 
10. Δημιουργούμε ένα πλάνο Μάρκετινγκ (marketing plan) με ετήσιο προγραμματισμό
Η ύπαρξη μιας επιχείρησης είναι οι πελάτες της. Χωρίς αυτούς δεν υπάρχει! Το Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία εκείνη που μας εξασφαλίζει περισσότερους πελάτες και μεγαλύτερες πωλήσεις. Ένα Σχέδιο Μάρκετινγκ (marketing plan) μας βοηθάει να θέσουμε τους στόχους μας, να διαμορφώσουμε το διαφημιστικό μας πλάνο. Μας δείχνει τις τακτικές Μάρκετινγκ που πρέπει να εφαρμόσουμε, και μετράει την αποτελεσματικότητα τους. Είναι το απαραίτητο εργαλείο μια επιχείρησης που την βοηθάει στην χάραξη στρατηγικής και καθορίζει τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για να πετύχει τους στόχους της.
Αυτές ήταν μερικές συμβουλές και ιδέες μάρκετινγκ που μπορoύμε να εφαρμόσουμε στην επιχείρηση μας. Εφαρμόζουμε, αυτά, που ταιριάζουν και φέρνουν θετικά αποτελέσματα στην επιχείρηση μας.  


Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Tips Διαφήμισης

Tips Διαφήμισης
10 μικρές συμβουλές που μας βοηθούν να δημιουργήσουμε αποτελεσματικές διαφημίσεις.
1. Πριν ξεκινήσουμε να διαφημιζόμαστε, να σκεφτούμε για ποιο λόγο θέλουμε να διαφημιστούμε και τι ακριβώς θέλουμε να πετύχουμε. 
·        Θέλουμε να παρουσιάσουμε ένα νέο προϊόν ή μια νέα υπηρεσία;

·        Να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης μας;

·        Να προωθήσουμε μια νέα προσφορά; 
2. Ξέρουμε, που και σε ποιους απευθυνόμαστε. Αφού είμαστε σίγουροι για τον λόγο που κάνουμε την διαφήμιση, έπειτα σκεφτόμαστε την αγορά-στόχο που θέλουμε να απευθυνθούμε. Τους ιδανικούς δυνητικούς υποψήφιους πελάτες. Ιδανικός θεωρείται ο πελάτης που έχει τα χαρακτηριστικά που θέλουμε, εκατοντάδες πελάτες σαν αυτούς θέλουμε. Εάν δεν μπορούμε να τους προσδιορίσουμε με τα χαρακτηριστικά που θέτουμε, τότε, δεν μπορούμε και να τους βρούμε. Θέλουμε να απευθυνθούμε μόνο σε αυτούς που είναι πιθανότερο να αγοράσουν. 
3. Τι μήνυμα θέλουμε να περάσουμε μέσα από την διαφήμιση μας; Εκφράζουμε ξεκάθαρα το μήνυμα της διαφήμισης μας. Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι κάνουν 2 ερωτήσεις. 
·        Γιατί να το αγοράσω αυτό;

·        Γιατί να το αγοράσω από εσένα; 
Η επιτυχία της διαφήμισης είναι η απάντηση σε αυτές τις δύο ερωτήσεις. 
4. Επιλέγουμε το σωστό μέσο διαφήμισης. Για να επιλέξουμε το σωστό μέσο, θα πρέπει πρωτίστως να γνωρίζουμε σε ποιους απευθύνεται το μήνυμα μας. 
Τώρα απαντήστε στις εξής ερωτήσεις: 
·        ποιες εφημερίδες είναι πιθανότερο να διαβάζουν;

·        ποια περιοδικά;

·        ποια ραδιόφωνα είναι το πιθανότερο να ακούν;

·        ποια Web site επισκέπτονται;

·        χρησιμοποιούν το facebook;

·        που συχνάζουν;  
5. Γράφουμε όπως μιλάμε. Αποφεύγουμε τεχνικές ορολογίες και λέξεις που θα εντυπωσιάσουν. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πιο άνετοι να διαβάζουν με τον τρόπο που μιλούν.
6. Πουλάμε λύσεις όχι προϊόντα ή υπηρεσίες. Οι πελάτες μας ψάχνουν λύσεις στα προβλήματα τους. Δεν τους ενδιαφέρει το προϊόν ή εταιρεία μας, αλλά ούτε και εμείς προσωπικά. Το μόνο που τους νοιάζει είναι βρουν την καλύτερη δυνατή λύση στο πρόβλημα τους, όσο ποιο φθηνά και γρήγορα γίνεται. Το προϊόν ή υπηρεσία μας είναι ανάμεσα σε αυτούς και την λύση που ψάχνουν το οποίο τους κοστίζει χρήματα! Βρίσκουμε τις λύσεις που θέλουν οι πελάτες μας και τις γράφουμε στο κείμενο της διαφήμισης μας.
7. Αφιερώνουμε πολύ χρόνο στην επικεφαλίδα μας. Δεν βάζουμε στην κορυφή το logo και τα στοιχεία επικοινωνίας μας. Γράφουμε έναν τίτλο που θα τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη. Γράφουμε 10 τίτλους πριν αποφασίσουμε ποιον θα χρησιμοποιήσουμε. Ο τίτλος θεωρείται ως η διαφήμιση της διαφήμισης και θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία σε αυτόν. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο τίτλος διαβάζεται έξι με εφτά φορές περισσότερο απ’ ότι η υπόλοιπη διαφήμιση.
8. Ζητούμε από τους αναγνώστες, υποψήφιους δυνητικούς πελάτες μας, να κάνουν κάτι. Τους ζητάμε  να έρθουν και να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία μας. Τους ζητάμε  να επισκεφθούν την ιστοσελίδα μας, να μας πάρουν τηλέφωνο, ή να περάσουν από το κατάστημα μας. 
9. Επιλέγουμε την αποτελεσματικότητα από το design. Το σωστό design σε μια διαφήμιση θα πρέπει να είναι αόρατο.  Να αναδεικνύει τα σημεία που πρέπει χωρίς να παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Η διαφήμιση δεν πρέπει να είναι ωραία για να είναι ωραία, αλλά να πουλάει τα προϊόντα ή της υπηρεσίες της επιχείρησης μας.
10. Κάνουμε συνεχώς test. Η μέτρηση των αποτελεσμάτων της διαφήμισης αποτελεί το σημαντικότερο βήμα για την βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητας της. Εάν κάνουμε μια καταχώριση στην εφημερίδα και δεν μας έχει πάρει τηλέφωνο κανείς, τότε αλλάζουμε τον τίτλο ή την εικόνα. Τρέξτε ταυτόχρονα δύο ίδιες διαφημίσεις με διαφορετικό τίτλο σε δύο διαφορετικές εφημερίδες, και με διαφορετικά τηλέφωνα επικοινωνίας. Δείτε ποια δουλεύει καλύτερα. Στο internet η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης είναι ευκολότερη, είτε χρησιμοποιώντας το Google Adwords, είτε τις facebook Ads.
Αυτά ήταν 10 σημεία που θα πρέπει όλοι να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε μια διαφήμιση.
Οι αγοραστικές αποφάσεις, όλο και περισσότερων ανθρώπων, βασίζονται στις κοινές αξίες, τον ίδιο τρόπο σκέψης, και τις ίδιες προοπτικές που δημιουργούνται μεταξύ αγοραστή και πωλητή. Όταν μπορούμε να δημιουργήσουμε την αίσθηση στον υποψήφιο δυνητικό πελάτη μας ότι πραγματικά καταλαβαίνουμε τις ανάγκες του και ότι είμαστε πρόθυμοι με ειλικρίνεια να δώσουμε λύσεις σε αυτές, το καθιστούμε ανοιχτό, πρόθυμο να συνεργαστεί  μαζί μας.

Open Rate, πως να το αυξήσετε

Open Rate, πως να το αυξήσετε

Open Rate είναι το ποσοστό των ανθρώπων που ανοίγουν τα email μας.

Όταν για παράδειγμα λέμε ότι έχουμε 35% Open Rate, σημαίνει ότι στα 100 email που στείλαμε το άνοιξαν 35 δυνητικοί πελάτες μας.

Στην παρακάτω λίστα βλέπουμε τους Μέσους Όρους στο Open Rate, σε διάφορους κλάδους από τα στατιστικά που μας δίνει το Mailchimp.

Agriculture and Food Services 24.71%

Architecture and Construction 24.78%

Arts and Artists 27.23%

Beauty and Personal Care 18.48%

Business and Finance 20.97%

Computers and Electronics 20.87%

Consulting 19.54%

Creative Services/Agency 22.41%

Daily Deals/E-Coupons 15.22% (LOW)

E-commerce 16.75%

Education and Training 22.00%

Entertainment and Events 21.21%

Health and Fitness 21.93%

Hobbies 28.46% (TOP)

Home and Garden 23.82%

Insurance 21.56%

Legal 22.49%

Manufacturing 21.74%

Marketing and Advertising 17.81%

Media and Publishing 22.14%

Medical, Dental, and Healthcare 22.43%

Music and Musicians 22.86%

Non-Profit 24.98%

Pharmaceuticals 20.02%

Real Estate 20.84%

Restaurant 21.17%

Software and Web App 20.95%

Sports 25.41%

Travel and Transportation 20.69%

Παρατηρούμε ότι οι περισσότεροι κλάδοι κινούνται μεταξύ 20-23%.

Το Open Rate ως δείκτης μας καθοδηγεί ώστε το email μας να έχει την αποτελεσματικότητα που χρειάζεται ώστε να είναι πετυχημένος ο στόχος μας.

Παράδειγμα:

Εάν έχουμε κάποιο e-Shop και στείλουμε ένα email με στόχο να πουλήσουμε κάποιο προϊόν μας και έχουμε Open Rate 50% και πωλήσεις μηδέν(0) δεν είναι αποτελεσματικό το email μας.

Εάν έχουμε Open Rate 15% αλλά αγοράσουν 2 άτομα; Είναι αποτελεσματικότερο από το προηγούμενο παράδειγμα.

Να δούμε με ποιο τρόπο θα αυξήσουμε το ποσοστό μας από (πχ) 30% στο 40% ή και παραπάνω.

Καταρχήν θα στείλουμε το email μας κανονικά όπως το είχαμε προγραμματίσει.

Εάν είχε Open Rate 25,00% το οποίο είναι αρκετά καλό και πάνω από τον Μ.Ο. Έπειττα στέλνουμε το email αυτό ξανά μετά από 1 εβδομάδα, σε όσους ΔΕΝ άνοιξαν το προηγούμενο.

Είναι ακριβώς το ίδιο email με την διαφορά ότι έχουμε γράψει άλλο τίτλο (βάζουμε ένα νέο subject line για να φαίνεται διαφορετικό).

Εάν είχε Open Rate 18,30%, είναι πάρα πολύ καλό για 2ο email σε άτομα που δεν άνοιξαν το 1ο.

Το συνολικό Open Rate έφτασε το 43,30%.  Συνολική αύξηση σχεδόν κατά 50,00% στο Open Rate.

Συμπέρασμα:

Ακολουθούμε τα εξής βήματα για να αυξήσουμε το Open Rate:

1. Παίρνουμε το τελευταίο email που στείλαμε

2. Αφήνουμε να περάσουν τουλάχιστον 3-7 ημέρες

3. Βρίσκουμε αυτούς που ΔΕΝ άνοιξαν το 1ο

4. Αλλάζουμε μόνο τον τίτλο και το στέλνουμε ξανά