==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Colors Marketing

Colors Marketing - Χρώματα και Μάρκετινγκ
Τα χρώματα  μπορούν να βοηθήσουν στην προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών και για αυτό έχει την σημασία του στο marketing άλλα και γενικότερα στην επικοινωνία. 
Η ψυχολογία των χρωμάτων που σχετίζεται με την πειθώ είναι μία από τις πιο ενδιαφέρουσες πτυχές του marketing. Το χρώμα στο μήνυμά σας προς τους καταναλωτές, μπορεί να δώσει στίγμα στο brand, να διαμορφώσει και να επηρεάσει τις πωλήσεις των προϊόντων σας. Το μήνυμα της εταιρείας σας μπορεί να έχει πολύ καλά αποτελέσματα αν το χρώμα που θα επιλέξετε επηρεάσει θετικά το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και το κάνει να ξεχωρίζει.
Το χρώμα επιδρά στον τρόπο που σκεφτόμαστε και συμπεριφερόμαστε. Το χρώμα κατευθύνει το μάτι μας σχετικά με το πού να κοιτάξει, τι να κάνει και πώς να ερμηνεύσει κάτι. Τοποθετεί το περιεχόμενο σε ένα πλαίσιο και μας βοηθά να αποφασίσουμε τι είναι σημαντικό και τι όχι. Σε μια μελέτη με τίτλο Impact of Color in Marketing, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το 90% των στιγμιαίων αποφάσεων των καταναλωτών σχετικά με προϊόντα βασίζονται στα χρώματα.
Είναι δεδομένο πως τα χρώματα έχουν ένα ισχυρό ψυχολογικό αντίκτυπο στη συμπεριφορά και τις αποφάσεις των ανθρώπων, και φυσικά αυτή η γνώση έχει αξιοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό από τους σχεδιαστές όσο και τους έμπορους. Το χρώμα μπορεί να αποτελεί συχνά και τον μοναδικό λόγο που κάποιος αγοράζει ένα προϊόν, τη στιγμή που το 93% των καταναλωτών έχει επικεντρωθεί στην εμφάνισή του και σχεδόν το 85% θεωρεί το χρώμα σαν το βασικό κριτήριο αγοράς!
Σύμφωνα με αμερικάνικες και βρετανικές έρευνες τα συναισθήματα που προκαλούν τα χρώματα στους καταναλωτές είναι:

Κόκκινο – Σχετίζεται με την δύναμη και το πάθος. Δημιουργεί την αίσθηση του επείγοντος και του κινδύνου. Σωματικά τονώνει τον οργανισμό, αυξάνοντας την αρτηριακή πίεση και τον καρδιακό ρυθμό, που σχετίζονται με την κίνηση, τον ενθουσιασμό και το πάθος. Παράλληλα ενθαρρύνει την όρεξη, έτσι χρησιμοποιείται συχνά από αλυσίδες fast-food. Συμβολίζει την αγάπη, την ενότητα, το θυμό, την ωριμότητα και την ορμή. Είναι χρώμα ζεστό, πλημμυρισμένο από ένταση, επανάσταση και συγκίνηση. Το κόκκινο είναι το κατ’ εξοχήν χρώμα του ερωτικού πάθους, το χρώμα της φωτιάς, της δύναμη, της θερμότητας, του αίματος, της καύσης.

Θετικά συναισθήματα:
 Δυναμικότητα, αγάπη, πάθος, ενέργεια, δύναμη, ζέστη, επιθυμία

Αρνητικά συναισθήματα: Θυμός, κίνδυνος, προειδοποίηση
Χρησιμοποιείται κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Τραβάει την προσοχή των ανθρώπων και την κρατάει, για αυτό και αποτελεί το πιο δημοφιλές χρώμα στο marketing.

Μπλε – Σχετίζεται με το αίσθημα της εμπιστοσύνης και της αξιοπιστίας. Το προτιμώμενο χρώμα των ανδρών. Συνδέετε με την ειρήνη, το νερό, την ηρεμία και την αξιοπιστία. Το μπλε χρώμα παρέχει μια αίσθηση ασφάλειας, ενισχύει την όρεξη και τονώνει την παραγωγικότητα. Συμβολίζει την ηρεμία και τη γλυκύτητα, την καθαρή σκέψη, τη λογική συμπεριφορά, το κρύο και την καθαρότητα της ψυχής. Δροσίζει και ηρεμεί, είναι το χρώμα του διαλογισμού και της περισυλλογής .Θεωρείται ψυχρό χρώμα και είναι το χρώμα του ουρανού και του αέρα, της σοφίας και της εσωτερικής αρμονίας.

Θετικά συναισθήματα: Ηρεμία, ασφάλεια, ακεραιότητα, ειρήνη, αφοσίωση, εμπιστοσύνη, εξυπνάδα.

Αρνητικά συναισθήματα: Κρύο, φόβος, ανδρισμός.
Χρησιμοποιείται συχνά από τράπεζες, κοινωνικά δίκτυα και επιχειρήσεις που επιθυμούν να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού στα προϊόντα τους.

Πράσινο – Σχετίζεται με το περιβάλλον και τη φύση. Συμβολίζει την ελπίδα για ζωή, την αναγέννηση και την ανάσταση. Θεωρείται το χρώμα της αρμονίας, της κοινωνικής προσφοράς, του αλτρουισμού. Είναι το χρώμα της φύσης και της ισορροπίας. Είναι συνδεδεμένο με την υγεία, την ηρεμία, τη δύναμη και τη φύση. Το πράσινο διεγείρει την αρμονία στο μυαλό σας και ενισχύει την αποφασιστικότητα. Το πράσινο είναι ένα ευέλικτο χρώμα. Είναι ζεστό και φιλόξενο και προκαλεί ευχάριστα συναισθήματα.

Θετικά συναισθήματα: Γαλήνη, φρεσκάδα, φύση, περιβάλλον, νέο, χρήματα, πλούτος, γονιμότητα, υγεία

Αρνητικά συναισθήματα: Ζήλια, ενοχή
Χρησιμοποιείται σε καταστήματα για να χαλαρώσει τους πελάτες και για την προώθηση περιβαλλοντικών ζητημάτων.

Μωβ – Συνδέεται με τη σοφία και τον σεβασμό. Διεγείρει την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, καθώς και τη δημιουργικότητα. Συχνά χρησιμοποιείται για να προωθήσει προϊόντα ομορφιάς και αντιγήρανσης. Το μοβ ως χρώμα δίνει πρεστίζ, και κομψότητα, δημιουργεί φινέτσα. Το μοβ είναι το χρώμα της ανώτερης πνευματικής εξέλιξης, της τελειότητας, του οραματισμού. Το μοβ συμβολίζει το τίμημα της γνώσης, είναι το χρώμα των εκλεκτών, της ταπεινότητας, της αυτοθυσίας. Πνευματικό χρώμα με αποχρώσεις θλίψης και μελαγχολίας.

Θετικά συναισθήματα: Πολυτέλεια, ευγένεια, αρχοντιά, καλαισθησία, χαλάρωση, κομψότητα, πνευματικότητα, φιλοδοξία, πλούτος, σοφία, σεβασμός

Αρνητικά συναισθήματα: Ιδιοτροπία, μυστήριο
Χρησιμοποιείται από εταιρείες που σχετίζονται με την ομορφιά, τα καλλυντικά και την αντιγήρανση.

Κίτρινο - Συνδέεται με την αισιοδοξία. Αποτελεί το πιο χαρούμενο χρώμα και προκαλεί συνήθως ενθουσιασμό Το κίτρινο είναι ένα ισχυρό χρώμα αλλά και επικίνδυνο γιατί αν χρησιμοποιηθεί υπερβολικά μπορεί να προκαλέσει άγχος, μπορεί να κάνει τα μωρά να κλάψουν. Συμβολίζει το μίσος, τη δειλία, τον πλούτο, τη δημιουργία, τη χαρά και τη δόξα. Θεωρείται το χρώμα της επικοινωνίας και της επιστημονικής σκέψης. Συμβολίζει τη διαύγεια σκέψης, τη φιλοδοξία και την ενοποίηση. Είναι το χρώμα του Ήλιου και του χρυσού.

Θετικά συναισθήματα: Φωτεινότητα, ενέργεια, ζεστασιά, ευτυχία, χαρά, ζωηράδα, πείνα

Αρνητικά συναισθήματα: Ανευθυνότητα, αστάθεια, άγχος, θυμός, προειδοποίηση
Χρησιμοποιείται συχνά για να τραβήξει την προσοχή ατόμων που δεν έχουν πρόθεση αγοράς.
Πορτοκαλί - Συνδέεται με την ενέργεια και μπορεί προκαλεί την αίσθηση της προσοχής. Ευχάριστο, αισιόδοξο και διασκεδαστικό χρώμα. Κάνει τους καταναλωτές να αισθάνονται και να σκέφτονται ότι έχουν να κάνουν με μία πρωτοποριακή εταιρεία. Μπορεί όμως να λειτουργήσει και ως προειδοποίηση. Επιλέγεται συχνά για κουμπιά που σε καλούν να κάνεις κάτι (Call to action). Συμβολίζει τη χαρά, τον πλούτο, την ευτυχία, την αισιοδοξία, την επιμονή, τη ζεστασιά, τη φιλία. Είναι χρώμα που εκφράζει αισιοδοξία και ωριμότητα. Θερμό χρώμα, χρώμα ζωής που μετουσιώνει το κατώτερο σε ανώτερο.
Θετικά συναισθήματα: Αυτοπεποίθηση, φιλικότητα, επιτυχία, ενέργεια, κουράγιο, επιθετικότητα.
Αρνητικά συναισθήματα: Άγνοια, νωθρότητα, προσοχή. Χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν μια αίσθηση άγχους, κάτι που μπορεί να εγείρει την προσοχή όσων κάνουν παρορμητικές αγορές και σε όσους κοιτάζουν απλώς βιτρίνες.
Μαύρο – Συνδέεται με την εξουσία, τη δύναμη, τη σταθερότητα και την αντοχή. Συχνά αποτελεί σύμβολο της νοημοσύνης. Είναι τραγικό και αυστηρό και εμπνέει σταθερότητα και σοβαρότητα. Επίσης εκφράζει την πειθαρχία και την εσωστρέφεια, τις ανέκφραστες ικανότητες, αλλά και το φόβο για το μέλλον. Το μαύρο αυξάνει την αυτοσυγκράτηση και την αυτάρκεια.

Ροζ - Συνδέεται με την ρομαντικό και απολύτως κοριτσίστικο, ηρεμεί τα νεύρα και δημιουργεί ευγενή συναισθήματα, ρομαντισμό και αγάπηΣυμβολίζει την θηλυκότητα, την τρυφερότητα, την παιδικότητα και την αθωότητα.

Θετικά συναισθήματα: Γλυκύτητα, παιχνίδισμα, συμπόνια, θηλυκότητα, ρομαντισμός, ευγένεια, έρωτας, τρυφερότητα, αισιοδοξία

Αρνητικά συναισθήματα: Αδυναμία, θηλυκότητα, ανωριμότητα
Χρησιμοποιείται συχνά για προϊόντα και εταιρείες που απευθύνονται σε γυναίκες ή μικρά κορίτσια.

Γκρι ή το ασημένιο – Το χρώμα της ισορροπίας. Συνδέεται με τα συναισθήματα της πρακτικότητας, του γήρατος και της αλληλεγγύης. Αλλά η έντονη χρήση του γκρι μπορεί να οδηγήσει στην αίσθηση ανυπαρξίας και κατάθλιψης.

Θετικά συναισθήματα: Ουδετερότητα, πρακτικότητα, χάρη, αίγλη, τεχνολογία, επιστήμη, ευημερία, υπευθυνότητα, μοντέρνο, υπομονή.

Αρνητικά συναισθήματα: Αναποφασιστικότητα, απρόσωπο, κρύο, πεσιμισμός
Το ασημένιο δίνει την αίσθηση της βοήθειας και του δυνατού χαρακτήρα.

Λευκό – συμβολίζει με την αγνότητα, την καθαριότητα και την ασφάλεια. Εκφράζει ειλικρίνεια, αθωότητα και λάμψη. Το λευκό φως χαρίζει διαύγεια και μας βοηθάει να απαλλαγούμε από τις αρνητικές σκέψεις και τους παράλογους φόβους. Το λευκό χρώμα σε ένα καμβά ή ένα χαρτί για παράδειγμα, μπορεί να ενισχύσει τη δημιουργικότητα, δεδομένου ότι μπορεί να γίνει αντιληπτό ως μια αναλλοίωτη, καθαρή κατάσταση.

Θετικά συναισθήματα: Καλοσύνη, αθωότητα, αγνότητα, φρεσκάδα, ευκολία, καθαριότητα

Αρνητικά συναισθήματα: Απομόνωση, αρχαιότητα, κενότητα
Χρησιμοποιείται για να προβάλει την απουσία του χρώματος ή της ουδετερότητας.

Το κίτρινο, το πορτοκαλί, το φούξια και το κόκκινο θεωρούνται ζεστά, φωτεινά και ενεργά χρώματα, που προσελκύουν το ενδιαφέρον και ξεχωρίζουν. Χρησιμοποιούνται συχνά στα banner και τα Call to action.
Το λιλά, το γαλάζιο και το ασημένιο θεωρούνται κρύα, φωτεινά χρώματα που προσδίδουν φρεσκάδα, νεωτερισμό και επαγγελματισμό. Χρησιμοποιούνται συχνά από επιχειρήσεις που σχετίζονται με την υγεία και τα καλλυντικά.
Το βιολετί, το μπλε, το τουρκουάζ και το πράσινο είναι κρύα, σκοτεινά χρώματα. Δίνουν το αίσθημα της σταθερότητας και της ποιότητας. Παρόλο που δεν τραβούν το μάτι, δίνουν έμφαση στο περιεχόμενο και χρησιμοποιούνται συχνά για προϊόντα κυβερνητικά, επιστημονικά, της αυτοκινητοβιομηχανίας και των υπολογιστών.
Το χρυσό, το μοβ και το καφέ θεωρούνται ζεστά, σκοτεινά χρώματα και εκφράζουν την παράδοση, το κλασικό, την χαλάρωση και την πολυτέλεια. Όταν αναμιγνύονται με ψυχρά χρώματα δίνουν την εντύπωση του νέου και καινοτόμου και χρησιμοποιούνται από εταιρείες που σχετίζονται με τα οικονομικά, την συμβουλευτική, την αρχιτεκτονική και τη βιοτεχνία.
Τέλος, το λευκό, το γκρι και το μαύρο θεωρούνται ουδέτερα χρώματα. Βοηθούν στο να δημιουργούνται αντιθέσεις και λειτουργούν συνήθως συμπληρωματικά με άλλα χρώματα.
Τα χρώματα και στη πώληση και στο μάρκετινγκ είναι πολύ σημαντικά. H κατάλληλη επιλογή τους μπορεί να ενθαρρύνει ή να αποθαρρύνει τους πελάτες μας καθώς ο μηχανισμός αυτός λειτουργεί υποσυνείδητα.

Guerrilla Marketing - Guerrilla Advertising

Guerrilla Marketing - marketing του «ανταρτοπόλεμου»
Guerrilla Marketing είναι μια στρατηγική διαφήμισης που επικεντρώνεται στην χαμηλού κόστους αντισυμβατική στρατηγική μάρκετινγκ που αποφέρει τα μέγιστα αποτελέσματα. Η έννοια αυτή χρησιμοποιείται για να καθορίσει το αντισυμβατικό σύστημα προωθητών που βασίζεται στον χρόνο, την ενέργεια, τη δημιουργικότητα και όχι σε έναν μεγάλο προϋπολογισμό του Marketing.
Ο αρχικός όρος επινοήθηκε από τον Jay Conrad Levinson το 1984, στο βιβλίο του «Guerrilla Advertising». Ο όρος «Guerrilla Marketing» είναι εμπνευσμένος από τον ανταρτοπόλεμο που αποτελεί μια μορφή ανορθόδοξου πολέμου και σχετίζεται με τις μικρές στρατηγικές κινήσεις που χρησιμοποιούνταν από ένοπλους πολίτες. Πολλές από αυτές τις τακτικές περιλαμβάνουν ενέδρες, σαμποτάζ, επιδρομές με έντονο το στοιχείο της έκπληξης λόγω της ιδιαίτερης εφευρετικότητας σκέψης. Το Guerrilla Marketing χρησιμοποιεί παρόμοια είδη τακτικής στον κλάδο της διαφήμισης.
Αυτό το εναλλακτικό ύφος διαφήμισης στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην αντισυμβατική στρατηγική μάρκετινγκ, την υψηλή ενέργεια και τη φαντασία. Μέσω του Guerrilla Marketing εκπλήσσετε τον καταναλωτή, του δημιουργείτε μια ανεξίτηλη εντύπωση και αυξάνετε την word-of-mouth διαφήμισή σας. Το Guerrilla Marketing δημιουργεί ισχυρότερη εντύπωση  στους καταναλωτές σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης και μάρκετινγκ. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι περισσότερες εκστρατείες Guerrilla Marketing έχουν στόχο να χτυπήσουν τον καταναλωτή σε ένα πιο προσωπικό επίπεδο.
Συνήθως, οι εκστρατείες του marketing «ανταρτών» είναι απροσδόκητες , αντισυμβατικές και δυνητικά διαδραστικές. Ο στόχος του Guerilla Marketing είναι να δημιουργήσει μια μοναδική στρατηγική, που να ασκεί και να προκαλεί την ιδέα να δημιουργήσει buzz, και κατά συνέπεια Viral δράσεις.
Οι Δημόσιες Σχέσεις και το Marketing συνεργάζονται καλά και όταν συνδυάζονται, μπορούν να δημιουργήσουν ένα είδος στρατηγικής που ονομάζεται το marketing του «ανταρτοπόλεμου» (Guerilla). Το Guerilla Marketing περιλαμβάνει ασυνήθιστες προσεγγίσεις, όπως η παρακολούθηση συναντήσεων σε δημόσιους χώρους, προώθηση προϊόντων με δώρα στον δρόμο, street events, καθώς και κάθε άλλη ασυνήθιστη τακτική Marketing που προορίζεται για να πάρει τα μέγιστα αποτελέσματα από ελάχιστους πόρους. Το Guerilla Marketing χρησιμοποιεί τις πιο καινοτόμες και ψηφιακές τεχνολογίες αιχμής και δίνει το δικαίωμα της συμμετοχής στον καταναλωτή και τη βίωση μίας αξέχαστης εμπειρίας για το κάθε brand.
H στρατηγική αυτή είναι στενά συνδεδεμένη με τις δημόσιες σχέσεις χρησιμοποιώντας πολλές τακτικές τους και αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για τους επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων. Ο στόχος της χρήσης αυτού του είδους της εμπορίας είναι η αξιοποίηση των πόρων μιας εταιρείας και η άμβλυνση των μεγάλων νομισματικών απαιτήσεων του παραδοσιακού Marketing και της διαφήμισης. Τα παραδοσιακά είδη διαφήμισης και υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων συνδυάζονται άψογα με το Marketing του «ανταρτοπόλεμου»… Τα Creative, στρατηγικά, διαδραστικά και on-brand στρατηγικά προγράμματα που αναπτύσσονται παρόμοια με μια διαφημιστική εκστρατεία και η επιτυχής έκθεση της, βασίζεται σε τακτικές δημοσίων σχέσεων, όπως η μεταφορά μηνυμάτων από στόμα σε στόμα και η σχέσεις με τα ΜΜΕ. Αντί να εργάζονται ως δύο ξεχωριστά κομμάτια για να επεκτείνουν την παρουσία μιας μάρκας στην αγορά, το Guerilla Marketing είναι πιο αποτελεσματικό όταν η διαφήμιση και οι δημόσιες σχέσεις συνυπάρχουν.
Το guerilla marketing μπορεί να είναι δύσκολο να υλοποιηθεί και να απαιτεί εφευρετικότητα και προσοχή κατά την εφαρμογή της τακτικής στον στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης σας, κάνοντας όμως την σωστή έρευνά να είστε βέβαιος ότι θα καθορίσει και θα προβλέψει την αντίδραση του κοινού σας.
Το Guerrilla Marketing είναι συχνά ιδανικό για μικρές επιχειρήσεις που χρειάζονται να επικοινωνήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία τους σε ένα μεγάλο κοινό με το μικρότερο δυνατό κόστος. Επίσης, χρησιμοποιείται από μεγάλες εταιρείες για να ενισχυθούν οι εν εξελίξει εκστρατείες στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Μεμονωμένοι άνθρωποι έχουν υιοθετήσει αυτό το στυλ μάρκετινγκ προκειμένου να βρουν μια θέση εργασίας.

Άξονες και Στόχοι του Digital Marketing

Άξονες και Στόχοι του Digital Marketing
Χαράξτε μια στρατηγική χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια (internet marketing, social media marketing, διαφήμιση στο διαδίκτυο).
Σχεδιάσετε ένα επιτυχημένο site που θα βγει ψηλά στις μηχανές αναζητήσεις (Google, Bing, Amazon, κ.τ.λ.). Εφαρμόστε όλες τις τεχνικές του SEO για το site σας και θα έχει υψηλές επιδόσεις και αποδόσεις.
Δημιουργήσετε μια καμπάνια Adwords Search στη μηχανή αναζήτησης Google στοχεύοντας τις κατάλληλες λέξεις και δημιουργώντας μια καμπάνια που τοποθετείται στις 3 πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων σε ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Δημιουργήσετε μια καμπάνια στο Adwords Display στοχεύοντας με διαφορετικούς τρόπους το δίκτυο της Google (και να δημιουργήσετε αποτελεσματικό remarketing με κείμενα ή banner.
Σχεδιάστε την παρουσία αλλά και να υλοποιήσετε την καθημερινή δημοσίευση σε όλα τα social media μεταξύ των οποίων Facebook, Twitter, LinkedIn, Google Plus, YouTube, Instagram, Pinterest. Θα βελτιώσετε την παρουσία σας στα Social Media.
Χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά τη διαφήμιση στα social media και συγκεκριμένα τις διαφημιστικές πλατφόρμες σε Facebook, YouTube, LinkedIn, Instagram και Twitter με υψηλή αποτελεσματικότητα.
Χρησιμοποιείτε όλα τα στοχευμένα εργαλεία όπως το email marketing, το affiliate marketing, το display advertising και εργαλεία guerilla marketing για επίτευξη των στόχων μέσω διαδικτύου.
Μετρήστε τα αποτελέσματα μέσω Analytics και άλλων εργαλείων και να εντοπίζετε τα sales paths, δηλαδή τα κανάλια που φέρνουν υψηλές πωλήσεις και απόδοση.
Να μπορείτε να αναγνωρίζετε, να σχεδιάσετε την υλοποίηση και να στοχεύετε την επιτυχία το digital marketing. Σχεδιάστε αποτελεσματικές digital marketing ενέργειες ανεξάρτητα από το αντικείμενο της επιχείρησης, υπολογίστε με ακρίβεια το κόστος ανά εργαλείο και μετρήστε αξιολογώντας τα αποτελέσματα.

Βγείτε στην αγορά απέναντι στον ανταγωνισμό και φέρτε αποτελέσματα που θα κάνουν τη διαφορά χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του digital marketing