Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Άξονες και Στόχοι του Digital Marketing

Άξονες και Στόχοι του Digital Marketing
Χαράξτε μια στρατηγική χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια (internet marketing, social media marketing, διαφήμιση στο διαδίκτυο).
Σχεδιάσετε ένα επιτυχημένο site που θα βγει ψηλά στις μηχανές αναζητήσεις (Google, Bing, Amazon, κ.τ.λ.). Εφαρμόστε όλες τις τεχνικές του SEO για το site σας και θα έχει υψηλές επιδόσεις και αποδόσεις.
Δημιουργήσετε μια καμπάνια Adwords Search στη μηχανή αναζήτησης Google στοχεύοντας τις κατάλληλες λέξεις και δημιουργώντας μια καμπάνια που τοποθετείται στις 3 πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων σε ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Δημιουργήσετε μια καμπάνια στο Adwords Display στοχεύοντας με διαφορετικούς τρόπους το δίκτυο της Google (και να δημιουργήσετε αποτελεσματικό remarketing με κείμενα ή banner.
Σχεδιάστε την παρουσία αλλά και να υλοποιήσετε την καθημερινή δημοσίευση σε όλα τα social media μεταξύ των οποίων Facebook, Twitter, LinkedIn, Google Plus, YouTube, Instagram, Pinterest. Θα βελτιώσετε την παρουσία σας στα Social Media.
Χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά τη διαφήμιση στα social media και συγκεκριμένα τις διαφημιστικές πλατφόρμες σε Facebook, YouTube, LinkedIn, Instagram και Twitter με υψηλή αποτελεσματικότητα.
Χρησιμοποιείτε όλα τα στοχευμένα εργαλεία όπως το email marketing, το affiliate marketing, το display advertising και εργαλεία guerilla marketing για επίτευξη των στόχων μέσω διαδικτύου.
Μετρήστε τα αποτελέσματα μέσω Analytics και άλλων εργαλείων και να εντοπίζετε τα sales paths, δηλαδή τα κανάλια που φέρνουν υψηλές πωλήσεις και απόδοση.
Να μπορείτε να αναγνωρίζετε, να σχεδιάσετε την υλοποίηση και να στοχεύετε την επιτυχία το digital marketing. Σχεδιάστε αποτελεσματικές digital marketing ενέργειες ανεξάρτητα από το αντικείμενο της επιχείρησης, υπολογίστε με ακρίβεια το κόστος ανά εργαλείο και μετρήστε αξιολογώντας τα αποτελέσματα.

Βγείτε στην αγορά απέναντι στον ανταγωνισμό και φέρτε αποτελέσματα που θα κάνουν τη διαφορά χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του digital marketing