==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Χαρακτηριστικά Instagram Ads

Χαρακτηριστικά Instagram Ads
Το Instagram Ads είναι ένα σπουδαίο μέσο με πολύ υψηλό engagement rate, ενώ ταυτόχρονα το σύστημα στόχευσης είναι ιδιαίτερα προσεγμένο και σε σύγκριση με το Facebook πιο αποτελεσματικό. Το Instagram Ads με τις αλλαγές που έγιναν το τελευταίο χρόνο έδωσαν μεγάλη δύναμη σε επιχειρήσεις και διαφημιστές. Στην αρχή ξεκίνησαν και είχαν αρκετές ομοιότητες με το Facebook περνώντας όμως ο καιρός άρχισαν να έχουν πολλές διαφοροποιήσεις. Ακόμα βέβαια ελέγχονται μέσω του Facebook ad manager αλλά έχουν κάποια χαρακτηριστικά οι διαφημίσεις του Instagram, τα οποία τις κάνουν να ξεχωρίζουν από αυτές του Facebook.
Χαρακτηριστικά Instagram Ads:
Story Video Ads
το Instagram και εισήγαγε στα features του τα Story Video. Πρόκειται για video περιορισμένης διάρκειας (60 δευτερόλεπτα) τα οποία μένουν on air για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (1 μέρα). Σε αυτά τα video τα brands μπορούν να ανεβάσουν ότι επιθυμούν. Αυτό μπορεί να είναι είτε η προώθηση ενός προϊόντος, είτε κάποιο event ή οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση. Αυτά τα video μπορούν να τα δουν και όσοι ακολουθούν το brand στα social media αλλά και όσοι απλά είναι χρήστες του μέσου και είναι στο κοινό που στοχεύει.
Call to action
Το Instagram έχει τις ίδιες επιλογές call to action όπως και το Facebook. Έχει όμοια buttons “Μάθε περισσότερα”, “Επισκέψου το κατάστημα”, “Ψώνισε σήμερα” κλπ. Είναι γνωστή η αποτελεσματικότητά τους και όταν συνδυάζεται με το ενισχυμένο και δυναμικό CTA αυτή μεγαλώνει θεαματικά. Για παράδειγμα, όταν κάποιος μένει πάνω από τη διαφήμισή σου για λίγα δευτερόλεπτα το CTA γίνεται έντονο μπλε.
Προώθηση των posts απευθείας από το κινητό τηλέφωνο
Αν έχεις ένα post στο Instagram και έχεις λογαριασμό brand, μπορείς να το προωθήσεις κατευθείαν με μια κίνηση από την εφαρμογή στο κινητό σου τηλέφωνο. Δεν χρειάζεται πλέον να μπεις στο Facebook και στη συνέχεια στον ads manager για να το κάνεις. Η διαδικασία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και απλή. Ταυτόχρονα, είναι ακριβής με το κοινό που θέλεις να στοχεύσεις και όλες τις δυνατότητες που σου προσφέρει. Όλα τα post έχουν την παραπάνω μπλε “φάσα” και εσύ έχεις τη δυνατότητα να τη μετατρέψεις σε μια από τις παρακάτω επιλογές:
  • Τη διεύθυνση του site σου, ώστε να κάνει redirect,
  • Το budget σου,
  • Ένα CTA button
  • Πληροφορίες για τη σελίδα σου
  • Τη διάρκεια της προώθησης
Το Instagram εδώ και ένα χρόνο ξεκίνησε να κάνει πολλές αλλαγές πάνω στη διαφήμιση. Αυτές οι αλλαγές πολλές φορές δεν γίνονται αισθητές σε ανθρώπους που δεν είναι γνώστες του είδους Θα πρέπει τα business accounts να ελέγχονται από ειδικούς marketers στο είδος. Έτσι θα υπάρχουν τα καλύτερα εφικτά αποτελέσματα για την επιχείρηση. Οι αλλαγές αυτές δεν είναι μόνο προς όφελος των brands αλλά και του κοινού. Αυτό συμβαίνει καθώς το τελευταίο φθάνει με λιγότερο κόπο και προσπάθεια στα brands που επιθυμεί και αλληλεπιδρά ευκολότερα αυτό.

Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017

Οι βασικές αρχές του Social Media Marketing

Οι βασικές αρχές του Social Media Marketing
Αξιοποιούμε τα εργαλεία του social media marketing και αυξάνουμε με Νέους πελάτες την βάση των πελατών της εταιρείας μας. Η πρόκληση είναι πολύ μεγάλη για όλες τις επιχειρήσεις και τα αποτελέσματα αυτού του εγχειρήματος είναι η αναλογική αύξηση του κέρδους της επιχείρησης μας. Δημιουργούμε μια βάση εξυπηρέτησης των πελατών μας, του brand  μας και του κέρδους μας. Η κατάκτηση αυτή έρχεται από marketers που έχουν γνώση και εμπειρία.
Οι βασικές αρχές του social media marketing
1. Ακρόασης
Η επιτυχία στα social media και στο content marketing απαιτεί περισσότερη ακρόαση και λιγότερα λόγια. Ακούμε το κοινό που στοχεύσαμε και συμμετέχουμε σε συζητήσεις για να μάθουμε τι είναι σημαντικό γι’ αυτούς. Έτσι δημιουργούμε σε απευθείας σύνδεση ένα στοχευόμενο περιεχόμενο και προκαλούμε συζητήσεις που προσθέτουν αξία στη ζωή τους.
2. Εστίασης
Εστιάζουμε στην εξειδίκευση μας στα social media και με content marketing στρατηγική στοχεύουμε μόνο στο χτίσιμο ενός δυνατού brand.
3. Ποιότητας
Επιδιώκουμε να έχουμε 1,000 online επαφές που διαβάζουν, κάνουν share και μιλούν για το περιεχόμενο μας με το δικό τους κοινό παρά 10,000 οι οποίοι εξαφανίζονται αφού συνδέονται μαζί μας τη πρώτη φορά. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό τον στόχο, της ποιότητας των online επαφών μας, χωρίς να παρεκκλίνουμε υπέρ της ποσότητας.  
4. Υπομονής
Η επιτυχία στα social media και το content marketing χρειάζεται υπομονή, επιμονή και εργασία για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα αποτελέσματα σίγουρα θα επιβραβεύσουν την επιχείρησή μας.
5. Σύνθεσης
Δημοσιεύουμε πρωτότυπο, ενδιαφέρον και ποιοτικό περιεχόμενο και δουλεύουμε για να χτίσουμε το online κοινό μας από ποιοτικούς followers, θα το κάνουν και αυτοί με τη σειρά τους share με το δικό τους κοινό στο Twitter, στο Facebook, στο LinkedIn, στα δικά τους blogs κτλ. Αυτό το sharing και η συζήτηση για το περιεχόμενο σας ανοίγει νέα σημεία εισόδου για μηχανές αναζήτησης όπως το Google για να το βρείτε στην αναζήτηση keyword. Αυτά τα entry points θα μπορούσαν να αυξηθούν σε εκατοντάδες ή χιλιάδες περισσότερους πιθανούς τρόπους για να βρουν online στο web την ιστοσελίδα ή το eshop σας.
6. Επιρροής
Διαθέτουμε χρόνο για να βρούμε τους online influencers στην αγορά σας οι οποίοι έχουν ποιοτικό κοινό και μπορεί να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την επιχείρηση μας. Συνδεόμαστε  με online influencers και δουλεύουμε  για να χτίσουμε καλές σχέσεις μαζί τους. Είναι αυτοί που θα κάνουν  share στο περιεχόμενο μας με τους δικούς τους followers, κάτι το οποίο θα μπορούσε να φέρει εμάς και την επιχείρηση μας μπροστά σε ένα πολυπληθές νέο κοινό.
7. Αξίας
Η προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχειρήσεις μας  μέσω του διαδικτύου και social media πρέπει να γίνεται άμεσα, δηλ με αόρατη διαφήμιση. Για το λόγο αυτό προσθέτουμε αξία στο περιεχόμενο των post μας και ανοίγουμε συζητήσεις με τους online φίλους μας. Εστιάζουμε λιγότερο στα conversions (προσηλύτιση) και περισσότερο στο να δημιουργούμε ενδιαφέρον περιεχόμενο και να αναπτύσσουμε σχέσεις με online influencers. Με τον καιρό οι influencers θα γίνουν οι αντιπρόσωποι-διπλωμάτες της επιχείρησης  λειτουργώντας αποτελεσματικά στα social media το mouth to mouth marketing.
8. Αναγνώρισης
Οποίος online φίλος, σας προσεγγίζει σε προσωπικό επίπεδο του μιλάμε και του δίνουμε την αξία που του αναλογεί. Χτίζουμε σχέσεις με όλους τους online φίλους μας, είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη της social media marketing επιτυχίας μας, γι’ αυτό μιλάμε πάντα σε κάθε άτομο το οποίο προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί σας.
9. Προσβασιμότητας
Δημοσιεύουμε το περιεχόμενο μας και είμαστε πάντα διαθέσιμοι στο κοινό μας. Δημοσιεύουμε περιεχόμενο σταθερά σε τακτά χρονική περίοδο και παίρνουμε μέρος ή προκαλούμε εμείς συζητήσεις. Οι online followers αν εξαφανιστούμε για εβδομάδες ή μήνες θα μας εγκαταλείψουν.
10. Ανταποδοτικότητας
Εκτός από να μοιράζονται το περιεχόμενο μας οι online φίλοι μας και να μιλάνε για εμάς θα πρέπει να κάνουμε και εμείς το ίδιο για εκείνους. Ένα μέρος του χρόνου που διαθέτουμε στα social media θα πρέπει να εστιάζεται στο sharing και στο να μιλάμε για το περιεχόμενο το οποίο δημοσιεύεται από άλλους.
Στην ψηφιακή εποχή μας, τα social media είναι η επανάσταση της μαζικής επικοινωνίας. Η χρήση και η διαχείριση τους είναι η καθημερινότητα της πλειοψηφίας των ανθρώπων. Το Social Media Marketing είναι το εργαλείο που εξυπηρετεί, διευκολύνει τους ανθρώπους να καλύψουν τις ανάγκες τους ψηφιακά. Η επιχείρηση οι καταναλωτές ανταλλάσσουν πληροφορίες και εξυπηρετούνται γρήγορα.

Τι domain name να δώσουμε στο Website

Τι domain name  να δώσουμε στο Website
Πώς όμως να επιλέξουμε ένα καλό όνομα, γνωστό και ως domain name;
Το domain name του διαδικτυακής σας ιστοσελίδας  που θα επιλέξετε παίζει πολύ μεγάλο και σημαντικό ρόλο. Το όνομα είναι η λέξη που θα την αναζητούν στις μηχανές αναζήτησης των web browser Το domain name που θα επιλέξουμε μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την επιτυχία του site, e-shop σας. Πρέπει να επιλέξετε ένα όνομα σχετικό με το περιεχόμενο. Ένα όνομα εύκολο που να μένει στη μνήμη. 
Καταλήξεις
Τα ονόματα έχουν τη μορφή domain τελεία κατάληξη. Η κατάληξη είναι συνήθως com, org, gov, net ή gr. Υπάρχουν πάρα πολλές καταλήξεις για διαφορετικές χρήσεις η καθεμία. Η κατάληξη com είναι η πιο συνηθισμένη και σημαίνει commercial (εμπορικό).  Πολλοί φυλλομετρητές βάζουν το com αυτόματα στο τέλος αν παραλείψουμε να το γράψετε. Επιλέγουμε μια κατάληξη .com ή .gr (για Ελλάδα) για το site, eshop μας.  Εάν το website μας προορίζετε για ένα οργανισμό τότες χρησιμοποιούμε την κατάληξη .org
Εταιρία
Το όνομα του website μπορεί να είναι το όνομα της εταιρίας μας, ιδιαίτερα αν η εταιρία μας είναι γνωστή. Αν η εταιρεία μας έχει χρόνια στο χώρο, με καλή φήμη και διαφημίζεστε σε περιοδικά, εφημερίδες και αλλού τότες χρησιμοποιούμε το όνομα της εταιρίας μας ως όνομα του website. Διαφορετικά μπορεί το όνομα να είναι σχετικό με το αντικείμενο(προϊόντα/υπηρεσίες της εταιρείας)  του site. Π.χ, αν κατασκευάσετε ένα website για είδη μπάνιου  μπορείτε να ψάξετε για domain παρόμοιο με mpanio.gr
Κολλητές λέξεις
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε λέξεις κολλητές ή χωρισμένες με παύλα για το όνομα του website μας π.χ. mpanio-loutro.gr. Ο επισκέπτης αμέσως καταλαβαίνει ποιο είναι το θέμα και έχει ένα ακόμα πλεονέκτημα για τη θέση μας στις μηχανές αναζήτησης!
Το Google ανεβάζει ένα site με όνομα που χρησιμοποιούν κολλητές ή χωρισμένες με παύλα όταν ο χρήστης ψάχνει για mpanio ή loutro και βρίσκεται στην Ελλάδα (.gr).\
Πρωτότυπο, εντυπωσιακό  
Χρησιμοποιήστε ένα πρωτότυπο και εντυπωσιακό όνομα για το όνομα του website μας. Ένα όνομα που κάνει εντύπωση, αποτελεί θέμα συζήτησης και μένει στη μνήμη.
Brainstorming
Μια μέθοδος που μπορεί να σας βοηθήσει να βρούμε ένα όνομα είναι το branstorming. Δημιουργούμε μια ομάδα ή ένα φόρουμ συζήτησης στο διαδίκτυο με διάφορα άτομα με διαφορετικά χαρακτηριστικά μεταξύ τους. Τους δίνουμε κάποια στοιχεία της εταιρείας  και τους προτρέπουμε να αρχίσουν να ψάχνουν για ένα καλό όνομα.