==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

influencer marketing

influencer marketing
Τι είναι το influencer marketing;
Είναι η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω ανθρώπων που επηρεάζουν ή διαμορφώνουν απόψεις (influencers). Αυτοί επηρεάζουν είτε λόγω της εξειδίκευσής τους στον τομέα, είτε λόγω δημοσιότητας και φήμης, είτε και σε συνδυασμό και τα δύο. πχ. fashion bloggers, tech bloggers, μοντέλα, τηλεοπτικοί μάγειρες, κλπ. Οι influencers σήμερα ασκούν μεγάλη επίδραση στο κοινό. Έχουν κατορθώσει να αναπτύξουν με το κοινό τους μία ειλικρινή επικοινωνία, παρέχοντας ποιοτικό περιεχόμενο σε σταθερή συχνότητα. Με την τακτική αυτή, κατάφεραν σταδιακά να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των followers, ώστε τελικά να μπορέσουν να τους προωθήσουν εύκολα και «ανώδυνα» στοχευόμενα προϊόντα και υπηρεσίες.
Ποιος είναι ο σκοπός του;
Το influencer marketing λειτουργεί σαν το word of mouth marketing. Κύριος σκοπός του είναι να διαδώσει το μήνυμα του brand σε πολύ κόσμο (followers) , εκμεταλλευόμενο την μεγάλη απήχηση και το προσωπικό στυλ του κάθε influencer. Με το influencer marketing μπορούμε να επιτύχουμε πολύ εξειδικευμένη στόχευση κοινού, το οποίο έχει κάποια συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, κοινές συμπεριφορές και κοινά χαρακτηριστικά προσωπικότητας με τον influencer.
Ποια είναι η χρησιμοποίηση του;
Οι καταναλωτές επηρεάζονται και εμπιστεύονται πολύ από τις απόψεις τρίτων. Με αυτό το σκεπτικό οι influencers μπορεί να είναι πολύ πιο χρήσιμοι και αποδοτικοί από μια απλή διαφήμιση. Χρησιμοποιώντας έναν influencer, στοχεύουμε στο κοινό τους, αλλά και τον περίγυρο του κοινού τους, με αποτέλεσμα ανάλογα να πολλαπλασιάζεται και να τρέχει με μεγάλη ταχύτητα το μήνυμα μας. Τις περισσότερες φορές, το κοινό των influencers είναι πολύ πιστό, κάτι που κάνει πολύ εύκολο γι’ αυτούς να αυξήσει το traffic στο site σας, την επισκεψιμότητα στα social media αλλά και τις πωλήσεις.
Τι θα κερδίσουμε από αυτό;
Το influencer marketing έχει πολλά πλεονεκτήματα, πρόσφατες έρευνες έδειξαν 650% ROI (Return on Investment) επιπλέον απόδοση της επένδυσης μετά τη χρήση του influencer. Αυξάνει την αναγνωρισιμότητα και την αξιοπιστία του brand (λόγω της εξειδίκευσης του influencer). Είναι ένας από τους φθηνότερους και αποτελεσματικότερους τρόπος απόκτησης νέων πελατών.
Πώς διαφοροποιείται από το παραδοσιακό μοντέλο Marketing που ξέραμε μέχρι σήμερα;
Το παραδοσιακό marketing στοχεύει στη δημιουργία ενός πιστού αγοραστικού κοινού από το μηδέν, το influencer marketing αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση σε λιγότερο δυνατό χρόνο. Η κυριαρχία των influencers θεωρείται αποτέλεσμα συγκεκριμένων παραγόντων, οι οποίοι με τον καιρό αποδυνάμωσαν το παραδοσιακό marketing.
Ο πρώτος παράγοντας είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών στο διαδίκτυο προσπερνά τις χορηγούμενες διαφημίσεις, ενώ ταυτόχρονα το 47% αυτών χρησιμοποιεί ad blockers. Επομένως, η άμεση διαφήμιση θεωρείται ήδη στην online κοινότητα ενοχλητική.
Ο δεύτερος παράγοντας, είναι η στοχευόμενη διαφήμιση που σχετίζεται με τα ενδιαφέροντα και τις αναζητήσεις του κοινού  στο διαδίκτυο social media. Αυτός  ο τρόπος διαφήμισης αποτελεί το μέσο των influencers, για να τρέξουν μία online καμπάνια. 
Ο τρίτος και σημαντικός παράγοντας  είναι η ανερχόμενη δημοτικότητα του video marketing. Όλο και περισσότερες εταιρείες σήμερα προωθούν προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από καλοστημένα videos. Ένας influencer μετατρέπει το συγκεκριμένο μέσο ως ένα δυνατό εργαλείο για το μήνυμα που θέλει να προώθηση προς το κοινό του και ειδικά στην σημερινή εποχή που τα video κυριαρχούν στα mobile.
Το μυστικό της επιτυχίας του influencer marketing
Όταν το κοινό ακολουθεί έναν influencer, μαθαίνει τα πάντα για αυτόν και τη ζωή του. Αυτή είναι άλλωστε και η φιλοσοφία των social media, η απόλυτη έκθεση της ιδιωτικής ζωής και της καθημερινότητας. Κάθε φορά λοιπόν που οι influencers φορούν ένα ρούχο, πίνουν ένα ρόφημα, διασκεδάζουν σε συγκεκριμένα μέρη, εμείς δείχνουμε ενδιαφέρον για αυτό. Αυτός είναι ο λόγος που το influencer marketing αποδείχθηκε πέρα για πέρα πετυχημένο. Η διαφήμιση είναι καλά κρυμμένη, πολλές φορές ανεπαίσθητη και η σύνδεσή της με τον συγκεκριμένο influencer που την προωθεί την εκλαϊκεύει.
Influencer Marketing Campaign
Δημιουργούμε marketing plan ορίζουμε κάποιες βασικές αρχές και προσδιορίσουμε τον χαρακτήρα της καμπάνιας. Απαντάμε στις εξής ερωτήσεις:
Ποιο θα είναι τo target market σας; Ποια keywords θα επιλέξετε στο campaign σας; Θα έχει τη μορφή storytelling ή μήπως θα πρέπει να βρείτε κάτι ποιο δημιουργικό; Οι influencer marketing καμπάνιες είναι πολύ αυστηρά προγραμματισμένες, ώστε να έχουν καλύτερη απόδοση. Πριν τρέξουμε μία διαφήμιση, θα πρέπει να σχεδιάσουμε ένα μηνιαίο πρόγραμμα, στο οποίο θα δημιουργήσουμε και θα ορίσουμε το υλικό που επιθυμούμε να προωθήσουμε κατά τη διάρκεια του μήνα. Ανάλογα με την εποχή προσαρμόζουμε και το υλικό στις αντίστοιχες ανάγκες του κοινού των influencer.
Επιλογή των social media
Η επιλογή των social media εξαρτάται από το target market. Διαφορετικές ηλικιακές ομάδες χρησιμοποιούν διαφορετικά social media. Με αυτό το γνώμονα θα πρέπει ανάλογα να επιλέξουμε προσεκτικά ποια social media θα χρησιμοποιήσουμε. Ένα influencer marketing campaign που γίνεται στο Instagram απευθύνεται στις ηλικίες 19-29 ετών που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο μέσο περισσότερο. Επομένως επιλέγουμε  το Instagram  για να προωθήσουμε νεανικά ρούχα, καλλυντικά κ.λ.π.
Επιλογή influencers
Οι influencers που θα επιλέξουμε πρέπει να ταιριάζουν με το προφίλ της εταιρείας μας. Κάνουνε μια έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο και επιλέγουμε έως 5 influencers. Ερευνούμε την προσωπικότητα τους  και τις εταιρείες και τα προϊόντα που ήδη προωθούν. Πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι πρόκειται για ένα έντιμο άτομο, ώστε να μην διακινδυνεύσετε την εικόνα της εταιρείας μας. Αφού κάνουμε την έρευνα μας τους επιλέγουμε ως αντιπροσώπους της εταιρείας μας. Προσεγγίζουμε τον influencer και δημιουργούμε καλή σχέση  μαζί του, έτσι ώστε να λειτουργήσει ως brand ambassador και όχι σαν απλός υπάλληλος.
Tips
Συγχρονίσετε τα social media της εταιρείας σας, ώστε να προωθήσετε καλύτερα την καμπάνια σας. Για παράδειγμα, στείλτε ένα facebook alert για κάθε video που ανεβαίνει στο youtube ή γράψτε στο blog σας μία μικρή ιστορία σχετικά με το νέο προϊόν που προωθείτε στο Instagram. Μην βομβαρδίζετε το κοινό με διαφημιζόμενα προϊόντα. Η διαφήμιση πρέπει να είναι αόρατη.
Αξιολόγηση  της  Campaign
Μετά το πέρας του μήνα, ήρθε η ώρα να αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα της καμπάνιας. Όπως και με κάθε άλλη marketing πρακτική, είναι σημαντικό να ελέγχουμε την πρόοδο των κινήσεων που υιοθετήσαμε, ώστε να εντοπίσουμε τα αδύνατα και δυνατά σημεία της καμπάνιας απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις:
Παρατηρήσατε αύξηση ή μείωση των πωλήσεων;
Τι συμπεράσματα βγάλατε μέσα από την αλληλεπίδραση με το κοινό;
Ποια posts είχαν καλύτερα αποτελέσματα;
Ποια posts είχαν χαμηλή ανταπόκριση;
Απαντώντας στα παραπάνω θα είμαστε σε θέση να βελτιώσουμε την επόμενη influencer marketing καμπάνια.

Έρευνες δείχνουν ότι άτομα 18-34 ετών εμπιστεύονται περισσότερο ένα προϊόν, όταν το έχει προτείνει ένας influencer που ακολουθούν. Η συμπεριφορά του αγοραστικού κοινού έχει ήδη αλλάξει, καλό είναι να ανανεώσουμε τις marketing πρακτικές και να αρχίσουμε να επενδύουμε στο influencer marketing

Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Ξεκινήστε την Διαφήμιση της Επιχείρησής σας στο FACEBOOK

Ξεκινήστε την Διαφήμιση της Επιχείρησής σας στο FACEBOOK
Πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες στο Facebook είναι υποψήφιοι δυνητική πελάτες της επιχειρήσεις σας. Μπορείτε να τους προσελκύσετε στην επιχείρησή σας και να τους μετατρέψετε σε πελάτες. Δημιουργήστε μια Σελίδα με το brand name της επιχείρησης σας στο fb. Συνδεθείτε με το κατάλληλο κοινό για την επιχείρησή σας, μέσω των Διαφημίσεων Facebook. Ζητήστε από τους χρήστες να δηλώσουν ότι τους αρέσει η Σελίδα σας. Δημιουργήστε διάφορες διαφημίσεις και στοχεύετε με βάση την τοποθεσία, τα δημογραφικά στοιχεία και τα ενδιαφέροντα.
Facebook για επιχειρήσεις
1. Δημιουργήστε μια Σελίδα με το brand name της επιχείρησης σας στο Facebook
Προσθέστε μια φωτογραφία συναφή με τα προϊόντα και της υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση σας στο εξώφυλλο και κάντε εικόνα προφίλ το λογότυπό σας
Δημοσιεύετε χρονικά σε τακτικό ρυθμό post και κοινοποιήστε τα, ώστε οι επισκέπτες της Σελίδας σας να βλέπουν πρόσφατη δραστηριότητα και να ενημερώνονται για προϊόντα και της υπηρεσίες της επιχείρησης σας.
Δηλώσετε ότι σας αρέσει η Σελίδα σας και κοινοποιήστε την στους φίλους σας
2. Συνδεθείτε με τους χρήστες-υποψηφίους πελάτες σας μέσω των διαφημίσεων
Δημιουργήστε πολλές διαφημίσεις, ώστε να αποκτήσει κοινό η Σελίδα σας
Με τις επιλογές στόχευσης μπορείτε να δείχνετε τις διαφημίσεις σας μόνο σε εκείνους που θέλετε να προσελκύσετε
Ερευνείστε ποιες από τις διαφημίσεις σας λειτουργούν καλύτερα και πείθουν  τους χρήστες να ακολουθήσουν την σελίδα σας.
3. Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στο περιεχόμενο των post στη Σελίδα σας. Η πρωτοτυπία του θα κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον των χρηστών-φίλων της Σελίδας σας
Προσθέστε νέα δημοσίευση στη Σελίδα σας, τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.
Καρφιτσώστε τις πιο σημαντικές δημοσιεύσεις στην κορυφή της Σελίδας σας
Κοινοποιήστε αποκλειστικές προσφορές για τα προϊόντα-υπηρεσίες σας, κάντε ερωτήσεις και απαντήστε στους χρήστες όταν δημοσιεύουν ή σχολιάζουν στη Σελίδα σας. Η διαδραστικότητα και η κινητικότητα της Σελίδας σας με τους χρήστες θα έχει ως αποτέλεσμα να περνούν και να μένουν αρκετό χρόνο.
4. Επηρεάστε τους φίλους των χρηστών που έχουν κάνει like και επισκέπτονται τακτικά την Σελίδας σας  
Προτρέψτε τους χρήστες, φίλους της Σελίδας σας να κοινοποιούν την παρουσία τους και να συμμετέχουν στα διάφορα event και δραστηριότητες που δημιουργείτε, ώστε να αυξηθεί η επισκεψιμότητα νέων χρηστών στη Σελίδα σας
Όταν οι άλλοι αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο της Σελίδας σας, οι φίλοι τους μπορούν να δουν τη σχετική δραστηριότητα
Οι άλλοι μπορούν να δηλώνουν ότι τους αρέσει η Σελίδα σας, να σχολιάζουν ή να κοινοποιούν την παρουσία τους σ' αυτή. Αυτές τις δραστηριότητες μπορείτε να τις προωθήσετε στους φίλους τους
Δημιουργήστε Διαφημίσεις Facebook
Οι Διαφημίσεις Facebook είναι μηνύματα επί πληρωμή τα οποία προέρχονται από επιχειρήσεις και μπορεί να περιλαμβάνουν κοινωνικό πλαίσιο από φίλους. Τα άτομα στα οποία αρέσει η Σελίδα σας ξοδεύουν κατά μέσο όρο 2 φορές περισσότερα χρήματα ως πελάτες σας σε σύγκριση με τα άτομα που δεν είναι συνδεδεμένα μαζί σας στο Facebook. Μάθετε πώς να προσελκύετε τα σωστά άτομα μ1ω των διαφημίσεων.
Δημιουργήστε την πρώτη σας διαφήμιση
Επιλέξτε τη Σελίδα που θέλετε να προωθήσετε. Στην ενότητα "Τι θέλετε να κάνετε;", έχετε τις εξής επιλογές:
Να αρέσει σε περισσότερους η Σελίδα: Προσελκύετε άτομα που δεν είναι ακόμα συνδεδεμένα με τη Σελίδα σας. Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε τη διαφήμιση, επιλέγοντας τίτλο, κείμενο και εικόνα
Προώθηση δημοσιεύσεων Σελίδας: Προωθήστε μια συγκεκριμένη δημοσίευση για να αυξήσετε την απήχησή της και τις πιθανότητες να εμφανιστεί στις Ενημερώσεις αρχικής σελίδας
Προβολή σύνθετων επιλογών: Δείτε όλες τις επιλογές δομής και υποβολής προσφοράς συγκεντρωμένες σε ένα σημείο. Μπορείτε να επιλέξετε είτε μια προσφορά CPM (κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις) είτε μια προσφορά CPC (κόστος ανά κλικ)
Προσελκύσετε το κατάλληλο κοινό
Σκεφτείτε ποιος είναι ο ιδανικός για εσάς πελάτης. Αφού επιλέξετε τις διαφημίσεις και τις διαφημιστικές ανακοινώσεις σας, θα μπορείτε να επιλέξετε το συγκεκριμένο κοινό που θέλετε να στοχεύσετε Το εκτιμώμενο μέγεθος κοινού δείχνει τον συνολικό αριθμό ατόμων που η διαφήμισή σας μπορεί να προσελκύσει αν η προσφορά και ο προϋπολογισμός σας είναι αρκετά υψηλά. Στις ενότητες Τοποθεσία, ηλικία και φύλο μπορείτε να επιλέξετε τα βασικά δημογραφικά στοιχεία του κοινού που θέλετε να προσελκύσετε.
Εκστρατείες, τιμολόγηση και προγραμματισμός
Δώστε όνομα στην εκστρατεία σας, επιλέξτε προϋπολογισμό και ορίστε το χρονοδιάγραμμα της εκστρατείας Εφόσον δεν έχετε επιλέξει τις σύνθετες επιλογές στην ενότητα "Στόχοι", θα πληρώνετε με βάση τις εμφανίσεις (CPM) Οι εμφανίσεις θα προσαρμόζονται κατάλληλα ώστε η διαφήμισή σας να εμφανίζεται σε όσους είναι πιθανότερο να σας βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας
Ποτέ δεν θα πληρώσετε παραπάνω από τον προϋπολογισμό σας
Επίσης, ποτέ δεν θα πληρώσετε παραπάνω από το κόστος που απαιτείται για να προσελκύσετε τα άτομα που είναι πιθανότερο να σας βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας Δοκιμάστε πολλές διαφημίσεις Όταν δημιουργείτε πολλές εκδοχές μιας διαφήμισης, μπορείτε πιο εύκολα να καθορίσετε σε τι ανταποκρίνεται καλύτερα το στοχευόμενο κοινό σας. Σε αυτό το παράδειγμα, δοκιμάζονται διαφορετικά γραφικά για την ίδια ομάδα πελατών, για να διαπιστωθεί ποια εκδοχή είναι πιο αποτελεσματική.
Συγκρίνετε τη δοκιμαστική εκδοχή της διαφήμισης με την αρχική εκδοχή: Δοκιμάστε τις αλλαγές σας, έχοντας ως μέτρο σύγκρισης την αρχική εκδοχή της διαφήμισης
Αλλάξτε ένα πράγμα κάθε φορά: Με αυτόν τον τρόπο θα μάθετε με σιγουριά ποια αλλαγή επηρεάζει την απόδοση της διαφήμισις σας
ζ. Δημιουργήστε πολλές εκδοχές των διαφημίσεών σας: Αντιγράψτε μια διαφήμιση πατώντας "Δημιουργία παρόμοιας διαφήμισης", όταν βλέπετε μια συγκεκριμένη διαφήμιση στη Διαχείριση διαφημίσεων
Μετρήστε την απόδοση των διαφημίσεών σας
Όταν δημιουργήσει τις πρώτες σας διαφημίσεις, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την απόδοσή τους στη Διαχείριση διαφημίσεων. με αυτόν το τρόπο, θα μπορείτε να βλέπετε τι έχει απήχηση στο κοινό σας, ώστε να είστε σίγουροι ότι δαπανάτε τον προϋπολογισμό σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Σε ισχύ οι διατάξεις για άμεση επιστροφή φόρων και ΦΠΑ χωρίς έλεγχο

Σε ισχύ οι διατάξεις για άμεση επιστροφή φόρων και ΦΠΑ χωρίς έλεγχο
α) Σύμφωνα με το άρθρο 74 του πρόσφατα ψηφισθέντος νόμου 4484/2017 ισχύουν τα εξής από 1.8.2017 (ημερομηνία δημοσίευσης του νόμου στο ΦΕΚ) :
"Σε εκκρεμείς, κατά την ημερομηνία δημοσίευσης του παρόντος, υποθέσεις ελέγχου επιστροφής φόρου εισοδήματος νομικών προσώπων ή φόρου προστιθέμενης αξίας, εφόσον το συνολικώς αιτηθέν ποσό των εκκρεμών αιτήσεων ανέρχεται μέχρι του ύψους των δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ, ανά φορολογία και ανά δικαιούχο, η επιστροφή διενεργείται άμεσα, με την επιφύλαξη των περί παραγραφής διατάξεων. Ως εκκρεμείς νοούνται οι υποθέσεις ελέγχου για τις οποίες δεν έχει εκδοθεί προσωρινός διορθωτικός προσδιορισμός φόρου. Για τις επιστροφές του παρόντος άρθρου δύναται να διενεργείται έλεγχος σε δείγμα που επιλέγεται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν. 4174/2013 (Α' 170)."
Η σχετική αιτιολογική έκθεση αναφέρει :
Με τις προτεινόμενες διατάξεις σκοπείται η επιτάχυνση της διαδικασίας επιστροφής φόρου εισοδήματος νομικών προσώπων ή φόρου προστιθέμενης αξίας μέχρι του συνολικού ποσού των 10.000 ευρώ σε εκκρεμείς, ανά δικαιούχο και ανά φορολογία, κατά την ημερομηνία δημοσίευσης του παρόντος, υποθέσεις ελέγχου, με απώτερο στόχο, την ενίσχυση της οικονομικής δραστηριότητας. Η επιστροφή διενεργείται άμεσα για αιτήματα που ανέρχονται μέχρι του ποσού των 10.000 ευρώ. Σε περίπτωση που εκκρεμεί έλεγχος για περισσότερα του ενός αιτήματα ανά δικαιούχο, η επιστροφή διενεργείται άμεσα, εφόσον τα συνολικά αιτήματα του δικαιούχου ανέρχονται μέχρι και του ποσού των 10.000 ευρώ, ανά φορολογία. Δεν θεωρούνται εκκρεμείς οι υποθέσεις για τις οποίες έχει εκδοθεί προσωρινός διορθωτικός προσδιορισμός φόρου. Επίσης προβλέπεται η δυνατότητα ελέγχου δείγματος, κατά τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν. 4174/2013, των επιστροφών αυτών, σε μεταγενέστερο χρόνο.
β) Επίσης με την ΠΟΛ.1103/2017  η οποία δημοσιεύθηκε στις 21.7.2017, επιστρέφονται πλέον άμεσα και χωρίς έλεγχο ποσά ΦΠΑ σε συγκεκριμένες κατηγορίες επιχειρήσεων.
Η διαδικασία ακολουθείται για αιτήσεις με υψηλά ποσά πιστωτικού υπολοίπου, οι οποίες υποβάλλονται από επιχειρήσεις, που:
• Από τη φύση της δραστηριότητάς τους δημιουργούν συστηματικά πιστωτικό υπόλοιπο Φ.Π.Α. (βλ. εξαγωγικές).
• Είναι κάτοχοι αδειών Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα (Α.Ε.Ο. - Authorized Economic Operator) ή αδειών απλουστευμένων διαδικασιών, που έχουν χορηγηθεί κατόπιν αξιολόγησης κριτηρίων και προϋποθέσεων, βάσει του Ενωσιακού Τελωνειακού Κώδικα.
• Πραγματοποιούν συναλλαγές, που δεν επιβαρύνονται με Φ.Π.Α. σε ποσοστό τουλάχιστον 50% του κύκλου εργασιών τους για σκοπούς Φ.Π.Α., το τελευταίο ημερολογιακό έτος
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι για τις επιχειρήσεις αυτές να εμφανίζουν υψηλό βαθμό φορολογικής συμμόρφωσης. Δηλαδή, σωρευτικά:
• Να έχουν ελεγχθεί για τουλάχιστον τρεις φορολογικές περιόδους και το σύνολο των επιστραφέντων ποσών - μετά τον έλεγχο - να μη διαφέρει πάνω από 5% από το συνολικά αιτούμενο.
• Να μην έχουν υποπέσει σε φορολογικές και τελωνειακές παραβάσεις
• Να μη χαρακτηρίζονται - βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων ανάλυσης κινδύνου - ως ύποπτοι για συμμετοχή σε απάτη για ενδοκοινοτικές συναλλαγές

Πηγή: Taxheaven