==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Είναι μια διαφορετική προσέγγιση για την αποτελεσματική ανάπτυξη μιας επιχείρησης και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας. Έχει εφαρμογή τόσο στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το μέγεθος τους, όσο και στους κρατικούς Οργανισμούς και στο Δημόσιο Τομέα.
Βασικές αρχές Διοίκησης Ολικής Ποιότητας:
·         Πρώτη προτεραιότητα δίνεται στην ποιότητα και τη συνεχή βελτίωση της.
·         Εστίαση στις απαιτήσεις του πελάτη.
·         Έμφαση στην πρόληψη σφαλμάτων και ελαττωματικών προϊόντων.
·         Διοίκηση στηριζόμενη σε αντικειμενικά στοιχεία και γεγονότα.
·         Συνολική και συστηματική συμμετοχή των εργαζομένων, με την ανάθεση ευθύνης και εκχώρηση αρμοδιοτήτων στη διαδικασία παραγωγής και πώλησης.
·         Αντιμετώπιση προβλημάτων με τη δημιουργία μικτών διαλειτουργικών ομάδων.
Η αξία του προϊόντος κατά τον καταναλωτή αναφέρεται:
·         Στο κόστος του προϊόντος.
·         Στην εξυπηρέτηση που το προϊόν προσφέρει. ( ένα φτηνό προϊόν μπορεί να έχει μεγάλη αξία γι’ αυτόν, εάν του λύνει κάποιο σημαντικό πρόβλημα. Πχ ο καταναλωτής θα εκτιμήσει τη χρησιμότητα ενός κινητού τηλεφώνου με καλή λήψη και ας μην έχει πολλές άλλες ευκολίες).
Η αντίληψη του κατασκευαστή για την ποιότητα του προϊόντος και η διαφορά του με τον πελάτη
Κατασκευαστής: θεωρεί ότι προσφέρει ένα άριστο προϊόν όταν είναι χωρίς ελαττώματα, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές.
Πελάτης: Άριστο προϊόν είναι αυτό που προσφέρει τη μέγιστη ικανοποίηση. (π.χ. άριστη συσκευασία σε είδη δώρου)

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ:
Προσανατολισμό την παραγωγή:
·Η επιχείρηση στοχεύει στην μείωση του κόστους παραγωγής και τη βελτίωση των μεθόδων παραγωγής του προϊόντος.
·Υιοθετεί την αντίληψη πως ότι μπορεί να παραχθεί, μπορεί και να πωληθεί.
·Η επιχείρηση παράγει μόνο ορισμένα βασικά προϊόντα.
Προσανατολισμό το προϊόν:
·Η επιχείρηση στοχεύει στην βελτίωση των χαρακτηριστικών του προϊόντος ώστε να είναι ελκυστικό στον καταναλωτή.
Προσανατολισμό την πώληση:
·Η επιχείρηση στοχεύει στην ανάπτυξη τεχνικών πωλήσεων από έμπειρο δίκτυο πωλητών για την προώθηση των προϊόντων τόσο στους χοντρεμπόρους  και τους λιανέμπορους όσο και στους τελικούς καταναλωτές. (Σχέδιο Μάρσαλ στις ΗΠΑ όπου κατά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο οι επιχειρήσεις βρέθηκαν με τεράστια αποθέματα χωρίς την απαραίτητη ζήτηση από την κατεστραμμένη ευρωπαϊκή αγορά. Το σχέδιο είχε σαν στόχο πρώτα την αναστήλωση της κατεστραμμένης από τον πόλεμο Ευρώπης και έπειτα την ενεργοποίηση της τεράστιας ευρωπαϊκής αγοράς για τη διάθεση των μεγάλων πλεονασμάτων σε αγαθά που είχε η ΗΠΑ.)
Προσανατολισμό στο Μάρκετινγκ
·Εμφανίστηκε κατά τη δεκαετία του 1960.
·Η επιχείρηση στοχεύει στην ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών και στρέφεται μόνον στην παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών που αυτοί επιθυμούν.
·Οι αποφάσεις τις διοίκησης λαμβάνονται με βάση μακροχρόνια προγράμματα πωλήσεων και όχι με βάση ευκαιριακές πωλήσεις.
·Βασικό πιστεύω των επιχειρήσεων είναι: Τι επιθυμεί να αγοράσει ο καταναλωτής που μπορεί με κέρδος να κατασκευάσει η επιχείρηση μας;
Προσανατολισμό στο σύστημα Μάρκετινγκ
·Εμφανίστηκε στη δεκαετία του 1980.
·Το Μάρκετινγκ επηρεάζει ολόκληρη την επιχείρηση.
·Όλες οι Διευθύνσεις της επιχείρησης πρέπει να είναι προσανατολισμένες προς τον καταναλωτή και να καταλάβουν πως ο καταναλωτής δεν αγοράζει πλέον προϊόντα αλλά οφέλη.

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΠΩΛΗΣΕΩΝ
·         Η διαδικασία του Μάρκετινγκ υπάρχει πολύ πριν παραχθεί το προϊόν, ενώ η διαδικασία της πώλησης αρχίζει μετά την παραγωγή του προϊόντος.
·         Το Μάρκετινγκ ερευνά και εντοπίζει την ανάγκη του καταναλωτή και εν συνεχεία του παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες που τον ικανοποιούν. Οι υπηρεσίες των πωλήσεων προσπαθούν να πείσουν τον καταναλωτή για την αγορά των προϊόντων είτε το έχει ανάγκη είτε όχι. Εστιάζουν στην ανάγκη του πωλητή να μετατρέψει τα προϊόντα σε χρήμα.
·         Τα κέρδη που πραγματοποιούνται με την εφαρμογή της φιλοσοφίας του Μάρκετινγκ προέρχονται από την ικανοποίηση του καταναλωτή και είναι διαρκή, ενώ κατά τη φιλοσοφία των πωλήσεων τα κέρδη είναι εφήμερα και το προϊόν  παροδικό.
 Σύμφωνα με τη φιλοσοφία των πωλήσεων ο παραγωγός επικεντρώνεται στην παραγωγή – στρέφεται στα δίκτυα διανομής και τους μεσάζοντες για να επιβάλλουν τα προϊόντα του – ευελπιστεί αύξηση κερδών από αυξημένες πωλήσεις.
 Αποτέλεσμα: αποξένωση παραγωγού από το προϊόν – απόλυτος έλεγχος από μεσάζοντες – αδυναμία να παρακολουθήσει το διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον  και τον οξύ ανταγωνισμό.
Σύμφωνα με τη φιλοσοφία του Μάρκετινγκ ο παραγωγός επικεντρώνεται στην ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή και παράγει τα ανάλογα προϊόντα. Έτσι ο παραγωγός ελέγχει τα στοιχεία του μείγματος Μάρκετινγκ: προϊόν, τιμή, δίκτυα διανομής, στοιχεία επικοινωνίας και έχει άμεση επαφή με τον τελικό καταναλωτή. Ο μεσάζοντας αναγκάζεται να αγοράσει το προϊόν με τους όρους του παραγωγού ( π.χ. ο παραγωγός έχει αναγράψει στη συσκευασία του προϊόντος την τιμή που θα πληρώσει ο τελικός καταναλωτής, όπως συμβαίνει στις σοκολάτες, στα παγωτά κτλ.)
·         Υπάρχουν τα προϊόντα που αγοράζονται και είναι Προϊόντα ευρείας κατανάλωσης π.χ. προϊόντα του σούπερ μάρκετ και υπάρχουν και προϊόντα που πωλούνται και είναι τα επιλεγμένα προϊόντα π.χ. ψυγεία, αυτοκίνητα κτλ όπου ο καταναλωτής θέλει πριν την αγορά να συλλέξει πληροφορίες. Ανάλογα με την φιλοσοφία που υιοθετεί η επιχείρηση τα προϊόντα της αγοράζονται ή πωλούνται. Π.Χ. ασφάλειες ζωής.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Το Μάρκετινγκ δεν είναι μόνο μια έννοια ευρύτερη από την πώληση, δεν είναι μια εξειδικευμένη δραστηριότητα, αλλά περιλαμβάνει όλο το φάσμα της επιχειρηματικής δράσης. ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
Το Μάρκετινγκ ασχολείται
·         Με τον εντοπισμό της ανάγκης των καταναλωτών.
·         Δημιουργεί τα κατάλληλα προϊόντα.
·         Δίνει την σωστή τιμή.
·         Βρίσκει τα κατάλληλα δίκτυα διανομής.
·         Επικοινωνεί σωστά με τον καταναλωτή.
ΕΤΣΙ τα προϊόντα αν δεν αγοράζονται σχεδόν στο σύνολο τους θα πωλούνται τουλάχιστον ευκολότερα.