Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Είναι μια διαφορετική προσέγγιση για την αποτελεσματική ανάπτυξη μιας επιχείρησης και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας. Έχει εφαρμογή τόσο στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το μέγεθος τους, όσο και στους κρατικούς Οργανισμούς και στο Δημόσιο Τομέα.
Βασικές αρχές Διοίκησης Ολικής Ποιότητας:
·         Πρώτη προτεραιότητα δίνεται στην ποιότητα και τη συνεχή βελτίωση της.
·         Εστίαση στις απαιτήσεις του πελάτη.
·         Έμφαση στην πρόληψη σφαλμάτων και ελαττωματικών προϊόντων.
·         Διοίκηση στηριζόμενη σε αντικειμενικά στοιχεία και γεγονότα.
·         Συνολική και συστηματική συμμετοχή των εργαζομένων, με την ανάθεση ευθύνης και εκχώρηση αρμοδιοτήτων στη διαδικασία παραγωγής και πώλησης.
·         Αντιμετώπιση προβλημάτων με τη δημιουργία μικτών διαλειτουργικών ομάδων.
Η αξία του προϊόντος κατά τον καταναλωτή αναφέρεται:
·         Στο κόστος του προϊόντος.
·         Στην εξυπηρέτηση που το προϊόν προσφέρει. ( ένα φτηνό προϊόν μπορεί να έχει μεγάλη αξία γι’ αυτόν, εάν του λύνει κάποιο σημαντικό πρόβλημα. Πχ ο καταναλωτής θα εκτιμήσει τη χρησιμότητα ενός κινητού τηλεφώνου με καλή λήψη και ας μην έχει πολλές άλλες ευκολίες).
Η αντίληψη του κατασκευαστή για την ποιότητα του προϊόντος και η διαφορά του με τον πελάτη
Κατασκευαστής: θεωρεί ότι προσφέρει ένα άριστο προϊόν όταν είναι χωρίς ελαττώματα, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές.
Πελάτης: Άριστο προϊόν είναι αυτό που προσφέρει τη μέγιστη ικανοποίηση. (π.χ. άριστη συσκευασία σε είδη δώρου)