Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ Ο ΠΟΜΠΟΣ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΤΟΝ ΔΕΚΤΗ

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ Ο ΠΟΜΠΟΣ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΤΟΝ  ΔΕΚΤΗ
Η δημοσκόπηση της αγοράς και η ανακάλυψη πελατών είναι από της προτεραιότητες της διαφήμισης.
  • τι χρειάζονται και τι ζητούν από ένα συγκεκριμένο προϊόν
  • εάν θα αγοράσουν αυτό που θα βγει σύντομα στην αγορά
  • ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι να τους επηρεάσει τις αγοραστικές αποφάσεις των ερωτημένων
Η έρευνα αγοράς δίνει απαντήσεις αμέσως μετά την έκθεση του καταναλωτή στη διαφήμιση για να καθορίσει εάν η διαφήμιση προκάλεσε μια ορισμένη αντίδραση στην αγορά.
Ερωτηματολόγια και εξειδικευμένες μέθοδοι αναλύσεων τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται.
ΠΟΜΠΟΣ ΚΑΙ ΔΕΚΤΗΣ
Η διαφήμιση χρησιμοποιείται ως διαδικασία που στοχεύει στο να διατηρεί αλλά και να αυξάνει τις θετικές προθέσεις του καταναλωτικού κοινού υπέρ κάποιου συγκεκριμένου προϊόντος/υπηρεσίας.

Τα διαφημιστικά μηνύματα η διαφήμιση και οι προσπάθειες επηρεασμού της κοινής γνώμης μέσο της μαζικής επικοινωνίας λειτουργούν ως καταλύτης ενεργοποίησης διαμεσολαβητικών παραγόντων και επιρροών, οι οποίοι επηρεάζουν αποφασίστηκα το πώς και σε ποια βαθμό θα επιδράσει ο πομπός, μέσο των μηνυμάτων του πάνω στον δέκτη.