Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

Είδη Διαφήμισης

Είδη Διαφήμισης
1) Διαφήμιση Πρωτογενούς ή Πρωταρχικής Ζήτησης, είναι αυτή η διαφήμιση που έχει ως σκοπό να δημιουργήσει θετική στάση του καταναλωτή απέναντι σε μια κατηγορία προϊόντος, και όχι για ένα συγκεκριμένο προϊόν.
2) Διαφήμιση Ζήτησης Επώνυμου Προϊόντος, είναι η ποιο συνήθης μορφή διαφήμισης
3) Διαφήμιση Εμπιστοσύνης – Προσήλωσης προς το προϊόν. Σχεδιάζει τη δημιουργία, διατήρηση ή την αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών απέναντι στο διαφημιζόμενο επώνυμο προϊόν.
4) Διαφήμιση Προώθησης Πωλήσεων. Διαφημίσεις που πληροφορούν για εκπτώσεις, διαγωνισμούς, προσφορές.
5) Διαφήμιση Προβολής του Προϊόντος. Σε μια τέτοια διαφήμιση προβάλλεται το προϊόν με διάφορους τρόπους, όπως αναφέροντας τα πλεονεκτήματα, τις ιδιότητες καθώς και τη τιμή του προϊόντος.