Διαφημιστικός
στόχος είναι ένα συγκεκριμένο επικοινωνιακό έργο και ένα επίπεδο επιτυχίας που επιδιώκεται σε ένα
ορισμένο ακροατήριο σε μια χρονική περίοδο
Στόχοι:
- διαφήμιση πληροφοριακή: να γνωστοποιήσει την ύπαρξη ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας
- διαφήμιση πειθούς: να επηρεάσει το καταναλωτικό κοινό υπέρ του προϊόντος ή της υπηρεσίας
- διαφήμιση υπομνηστική: να υπενθυμίσει την ύπαρξη του προϊόντος ή της υπηρεσίας
- διαφήμιση ενισχυτική: να διαφημίσει την εταιρία που το κατασκευάζει
Ο
στόχος της διαφήμισης προγραμματίζεται, σχεδιάζεται και υλοποιείται μετά από
μια προσεκτική έρευνα αγοράς και ανάλυσης της τρέχουσας κατάστασης, π.χ. αν η
εταιρεία είναι ώριμη, ο βαθμός χρήσης της μάρκας, η ηγετική παρουσία ή μη της
εταιρείας κ.τ.λ.