Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΡΙΕΡΑΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • To 50-59% της αξίας των προϊόντων πρόκειται για υπηρεσίες του Μάρκετινγκ. Πολλές φορές υπερβαίνει το 70% της τιμής που πληρώνει ο τελικός καταναλωτής.( φορέματα, καπέλα, καλλυντικά κα)
  • Το 33%-50% του ενεργού πληθυσμού ασχολείται με δραστηριότητες του Μάρκετινγκ. 
  • Το ποσοστό αυτό έχει συνεχώς αυξητική πορεία εξαιτίας του αυξημένου ανταγωνισμού και της εξειδίκευσης των λειτουργιών του Μάρκετινγκ.
  • 7 στις 10 εργασίες προσφέρονται για Μάρκετινγκ.
  • Το 50% -55% των αγγελιών των εφημερίδων και περιοδικών απευθύνονται σε Μάρκετερς.
  • Η οικονομική αμοιβή στο Μάρκετινγκ είναι μεγαλύτερη από κάθε άλλο κλάδο.
  • Στο μέλλον κάθε εκτελεστικό όργανο μεγάλης επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένου και του προέδρου, θα πρέπει να έχει γνώσεις Μάρκετινγκ.
Επιχειρηματίας ( λήψη αποφάσεων με τη διαίσθηση---λήψη αποφάσεων με τα εργαλεία του Μάρκετινγκ ) Ο Έλληνας επιχειρηματίας έχει αρχίσει να απομακρύνεται πια από τις λύσεις που βασίζονται στη διαίσθηση και προσανατολίζεται, από τη δύναμη των πραγμάτων, προς τα νέα συστήματα και τις επιστημονικές μεθόδους που του παρέχει η επιστήμη του Μάρκετινγκ.
Απουσία εξειδικευμένου προσωπικού – μεγάλη ζήτηση στελεχών Μάρκετινγκ ακόμα και από αγγελίες. Η ελληνική επιχείρηση πιέζεται, έχει ανάγκη εξειδικευμένων στελεχών, για να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει το διεθνή ανταγωνισμό, που συνεχώς αυξάνει.
Κατανόηση αναγκών – ικανοποίηση αναγκών = κέρδος για την επιχείρηση Για να δημιουργήσει κέρδος μια επιχείρηση, πρέπει να ικανοποιήσει τον καταναλωτή, αλλά πριν προσπαθήσει να τον ικανοποιήσει πρέπει να τον κατανοήσει.
Από άγνοια Έλληνες επιχειρηματίες υποστηρίζουν ότι το Μάρκετινγκ είναι ακριβό και πολύπλοκο και ότι μπορούν να ωφεληθούν μόνο οι μεγάλες και πολυεθνικές επιχειρήσεις. Αντίθετα με αυτήν την επιχειρηματολογία, το Μάρκετινγκ ως φιλοσοφία και ως τέχνη μπορεί να είναι απλό, πρακτικό, καθημερινό και σχετικά φτηνό, χωρίς να χάνει τίποτε από την αποτελεσματικότητα του.
Σωστή ενημέρωση γενικά πάνω στο Μάρκετινγκ αλλά και ειδικότερα σε ό,τι αγορά τις ιδιαιτερότητες κάθε επιχείρησης. Δεν υπάρχει μόνο μία πετυχημένη συνταγή που μπορεί να εφαρμοστεί παντού.