==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων (Event marketing)


Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων (Event marketing)
Όταν μια επιχείρηση θέλει να επικοινωνήσει με το κοινό στόχο της, για να του μεταφέρει συγκεκριμένο μήνυμα, μπορεί να το κάνει τόσο με την χρήση διάφορων καναλιών επικοινωνίας (π.χ. τηλεόραση, ιντερνέτ, περιοδικά) όσο και με διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης, δηλαδή με διαφορετικές στρατηγικές μάρκετινγκ. Μια από αυτές τις στρατηγικές είναι και το μάρκετινγκ εκδηλώσεων (event marketing), όπου η επιχείρηση επικοινωνεί, έχοντας ως στόχο την ανάπτυξη σχέσεων με το εκάστοτε κοινό στόχο. Είναι η ολοκλήρωση ενός συνόλου επικοινωνιακών στοχεύσεων της επιχείρησης σε έναν κοινό άξονα ή θεματολογία ένας προσεκτικός σχεδιασμός της επικοινωνιακής δράσης, με ξεκάθαρα ορισμένους στόχους. 
Αυτό που περιλαμβάνει σχεδιασμό της εκδήλωσης το εντάσσει στην συνολική επικοινωνιακή στρατηγική της επιχείρησης (διαφήμισης και δημόσιες σχέσεις). Το Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων είναι  κομμάτι του προγράμματος ολοκληρωμένης επικοινωνίας( στόχοι, ιδέα, στρατηγική, εκτέλεση).
Στόχοι της Εκδήλωσης
Στον σχεδιασμό μιας εκδήλωσης οριοθετείτε ο στόχος του. Ανάλογα με τον στόχο που έχει τεθεί από την επιχείρηση τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, θα αποφασιστεί και η ανάλογη εκδήλωση. Άλλη ενέργεια - δράση εάν ό στόχος της επιχείρησης είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, ενώ, εάν ο στόχος είναι η ενίσχυση της σχέσης με συγκεκριμένο τμήμα των καταναλωτών, θα διοργανωθεί μια εκδήλωση με άλλη ενέργεια - δράση.
Στόχοι:
  • Η αύξηση του κοινού στο οποίο απευθύνεται η επιχείρηση
  • Η επιτυχημένη προσέγγιση του κοινού
  • Η αύξηση της αναγνωρισιμότητας
  • Η αύξηση των πωλήσεων
  • Η αύξηση των κερδών
Οι συγκεκριμένοι στόχοι είναι απαραίτητοι για την επιχείρηση, προκειμένου να δικαιολογηθεί η επένδυση στην συγκεκριμένη εκδήλωση.
Βασική ιδέα της Εκδήλωσης (Event Concept)
Μετά τον ορισμό του στόχου της εκδήλωσης, με βάση αυτήν, θα ληφθούν και οι αποφάσεις για τον σχεδιασμό της.  Κάθε εκδήλωση μπορεί ως ενέργεια – δράση να είναι ένα ακόμη προϊόν της επιχείρησης. Συνεπώς, οι στρατηγικές μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιηθούν είναι:
  • Καθορισμός του προϊόντος (δηλαδή της εκδήλωσης)
  • Ορισμός τιμής (ή τιμών)
  • Διανομή (θέματα που αφορούν χώρο εκδήλωσης η και εισιτήρια)
  • Επικοινωνία της εκδήλωσης.
Επικοινωνία της Εκδήλωσης (Event Promotion)
Η επικοινωνία της εκδήλωσης αποκτά ιδιαίτερη σημασία, διότι μέσα από μια σωστή επικοινωνία της, θα μπορέσει να γίνει γνωστή στο εκάστοτε κοινό, στόχο. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουν οι καταναλωτές να το δουν σαν κομμάτι της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής, και όχι σαν ένα μεμονωμένο γεγονός που διοργάνωσε συγκυριακά η επιχείρηση. 
Αποφάσεις για σχεδιασμό μίας εκδήλωσης:
  • Θεματολογία εκδήλωσης
  • Χώρος
  • Πόροι
  • Διάρκεια
  • Διαμόρφωση χώρων
  • Τεχνικά χαρακτηριστικά και απαιτήσεις σε ήχο και εικόνα
  • Προμηθευτές 
  • Πιθανές ανάγκες διαμονής 
Αριθμός και εύρος αποφάσεων εξαρτάται από το μέγεθος, την έκταση και τον σκοπό της εκδήλωσης. Η αποτελεσματική σχεδίαση και η επικοινωνιακή στρατηγική της εκδήλωσης, της επιχείρησης οφείλει να ορίσει την επωνυμία της εκδήλωσης, την διαφημιστική στρατηγική αλλά και την στρατηγική δημοσίων σχέσεων της επιχείρησης. Ορίζοντας την επικοινωνία της εκδήλωσης, παραμένουν να οριστούν διαδικαστικά θέματα που αφορούν την διοργάνωσή της. 
Καταγραφή κάθε λεπτομέρειας που έχει να κάνει με την εκδήλωση:
  • Επιλογή Χώρου
  • Εγκαταστάσεις
  • Γεύματα και Διαμονή
  • Προσωπικό
  • Logistics και άλλες υποστηρικτικές διαδικασίες
  • Ασφάλεια και Προστασία της εκδήλωσης. 
Υπάρχουν διάφορα είδη εκδηλώσεων, από τα οποία μπορεί να επιλέξει η επιχείρηση. 
Ανάλογα με την στρατηγική της και τον εκάστοτε στόχο της, επιλέγει την πλέον κατάλληλη όπως:
  • Μάρκετινγκ ηλεκτρονικών εκδηλώσεων
  • Διοργάνωση εκδηλώσεων σε φεστιβάλ – χώρους διασκέδασης
  • Διοργάνωση εκδηλώσεων που αφορούν την επιχείρηση
  • Διοργάνωση εκδηλώσεων σε εμπορικές εκθέσεις
  • Διοργάνωση κοινωνικών εκδηλώσεων 

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ Ο ΠΟΜΠΟΣ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΤΟΝ ΔΕΚΤΗ

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ Ο ΠΟΜΠΟΣ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΤΟΝ  ΔΕΚΤΗ
Η δημοσκόπηση της αγοράς και η ανακάλυψη πελατών είναι από της προτεραιότητες της διαφήμισης.
  • τι χρειάζονται και τι ζητούν από ένα συγκεκριμένο προϊόν
  • εάν θα αγοράσουν αυτό που θα βγει σύντομα στην αγορά
  • ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι να τους επηρεάσει τις αγοραστικές αποφάσεις των ερωτημένων
Η έρευνα αγοράς δίνει απαντήσεις αμέσως μετά την έκθεση του καταναλωτή στη διαφήμιση για να καθορίσει εάν η διαφήμιση προκάλεσε μια ορισμένη αντίδραση στην αγορά.
Ερωτηματολόγια και εξειδικευμένες μέθοδοι αναλύσεων τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται.
ΠΟΜΠΟΣ ΚΑΙ ΔΕΚΤΗΣ
Η διαφήμιση χρησιμοποιείται ως διαδικασία που στοχεύει στο να διατηρεί αλλά και να αυξάνει τις θετικές προθέσεις του καταναλωτικού κοινού υπέρ κάποιου συγκεκριμένου προϊόντος/υπηρεσίας.

Τα διαφημιστικά μηνύματα η διαφήμιση και οι προσπάθειες επηρεασμού της κοινής γνώμης μέσο της μαζικής επικοινωνίας λειτουργούν ως καταλύτης ενεργοποίησης διαμεσολαβητικών παραγόντων και επιρροών, οι οποίοι επηρεάζουν αποφασίστηκα το πώς και σε ποια βαθμό θα επιδράσει ο πομπός, μέσο των μηνυμάτων του πάνω στον δέκτη. 

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

Ε-mail Μarketing

Ε-mail Μarketing
Μια μορφή άμεσου μάρκετινγκ το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως μέσο επικοινωνίας και αποστολής μηνυμάτων σε στοχευόμενο κοινό. Το Email Μarketing είναι μια πρακτική που χρησιμοποιούν πολλές επιχειρήσεις για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους και βασίζεται στην αποστολή  ενημερωτικών e-mail σε μία λίστα από λογαριασμούς email, με τελικό στόχο την πώληση ενός προϊόν ή μιας υπηρεσίας. Σαν πρώτο βήμα το Email Μarketing έχει σκοπό την αναγνωσιμότητα και καθιέρωση του brand μίας επιχείρησης δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ήδη αλλά και τους δυνητικούς πελάτες της.
Χρήσεις:
  • Είναι αποτελεσματικό, γρήγορο, εύκολο και με το μικρότερό κόστος. Είναι προσωποποιημένο και στοχευόμενο. Αυτοματοποιεί τις Campaign της επιχείρησης και παρέχει στατιστικά. Άμεση αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων/υπηρεσιών της επιχείρησης.
  • Αυτόματη αποστολή ενημερώσεων, αποστολή προσφορών, αποστολή ενημερωτικών δελτίων (newsletter) και αποστολή δώρων σε πιστούς πελάτες. Η αποστολή email μέσω μίας πλατφόρμας Email Marketing μπορεί να γίνει πολύ γρήγορα και εύκολα. Διατίθενται στο διαδίκτυο έτοιμα template προώθησης email που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε επιχείρησης ή μπορεί να προσθέσει κάποιο δικό της.
  • Το Email Marketing σε σχέση με την αποστολή μέσω ταχυδρομείου ή με την τηλεφωνική επικοινωνία είναι κατά πολλές τάξεις μεγέθους μικρότερό το κόστος του (έξοδα επικοινωνίας, εργατοώρες κ.λπ.) και πιο αποτελεσματικό βάσει των αριθμό των ατόμων που μπορεί κάποιος να έρθει σε επαφή. Η αποτελεσματικότητα του αυξάνει όσο η λίστα των επαφών σας είναι στοχευόμενη και το περιεχόμενο των email  σχετικό και ενδιαφέρον για τους παραλήπτες.
Προσοχή όμως  πρέπει να γίνεται σωστή χρήση του email marketing ,να μην χαρακτηριστούν τα email spam ή να παραβείτε την νομοθεσία. Η ελληνική νομοθεσία σας επιτρέπει να στέλνετε ενημερωτικά email προς πολλούς παραλήπτες, με την προϋπόθεση να υπάρχουν εμφανώς τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα του, καθώς και ένα link για διαγραφή από τη λίστα σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν επιθυμεί να λάβει άλλα ενημερωτικά email.

Τα οφέλη της χρήσης του Email Marketing, για την επιχείρηση που τα χρησιμοποιεί είναι πολλά. Μπορεί πραγματικά να βοηθήσει μία επιχείρηση να αυξήσει την αναγνωσιμότητα της και τελικά τις πωλήσεις της, αρκεί να χρησιμοποιείτε σωστά και πάντα με σεβασμό προς τους παραλήπτες.